Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä miehet alkoivat katsoa perään ja missä vaiheessa se sitten loppui?

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todella paljon vaikuttavat VAATTEET. Kyllä sen pään kääntymisen saa aikaan monesti yleisvaikutelma jonka näkee sivusilmällä, eli ihan sama miltä ihminen esim. naamasta näyttää, jos puhutaan ihan liikkumisesta tuolla kaupungilla päiväsaikaan.

Vierailija
2/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä, että mikä on, kun nuorena ei kukaan katsellut perään.

Nyt 3 lasta ja ikää on, niin jo käy vilinä ja kuhina ympärillä... Kaikenlaista yrittäjää...

Luulen, että kun nuorena oli nätti, niin moni ei uskaltanut, nyt pidetään helppona nakkina kun alkaa tulemaan ikää.

En ole miehien tarpeessa, enkä epätoivoinen! Omassa on kylliksi kestämistä, heh! Joten turha vaiva.

Itselläni alkoi perään katselu 12 v. ja olin todella nätti nuorena. Nyt 29-vuotias ja meno vaan kiihtyy.

Olen myös miettinyt, että johtuuko siitä, että hieman rupsahtaneempana pidetään helppona nakkina ; D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40 eikä vielä ole loppunut. Olen todella nuorekas, myöhään naiselliseksi kypsynyt. Teininä olin poikamainen, rumakin lyhyinen hiuksineni ja latuskarintoineni.

Vierailija
4/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vastaan kysymykseen katsovatko miehet niin elän siitä :D. Uskomattomia jotkut ihmiset, heh.

No joo vastaus. Ennen ei juuri katsottu, kolmekymppiä kun meni rikki ja sain lapset, vanhemmat miehet katsoo. En halua että vanhemmat katsoo mutta ne todella katsoo ihan häiritsevän paljon. Minäkin urheilen ja olen jäntevä mutta en ihan hoikka. Pitkät hiukset ja meikki varmaan tekee naisellisuutta, kun noiden viittäkymppiä hipovien miesten vaimot ovat kynineet päänsä ja muuttuneet toistensa meikittömiksi kopioiksi.

En ole imarreltu vanhojen ukkojen katseista. Voisin olla jos joku komea mies kattelis, onneksi sentään oma komea ukkokulta katselee ihastuneen näköisenä. Se on tärkeintä sentään :)

Vierailija
5/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt, että johtuuko siitä, että hieman rupsahtaneempana pidetään helppona nakkina ; D

Minusta 29-vuotias ole yhtään rupsahtanut ikänsä puolesta. Nuorena poikanakin pidin noin 25-vuotiaita parhaan näköisinä naisina. Edelleenkin olen samaa mieltä. (Tosin nykyään katson aina vaan vanhempiakin sillä silmällä.)

Iho on hyvin nuorilla hyvä, mutta muuten naisilla vartalon ja kasvojen piirteet ovat kauniimmat parikymppisinä tai kolmekymppisinä kuin teininä. Teineillä on usein sellaiset "lapsen pyöreämmät kasvonpiirteet" joita en pidä yhtä kauniina kuin selkeämpiä piirteitä. Myöskin vartalot ovat teineillä sitä tikkumallia, jossa ei ole yleensä treenattua lihasta eikä muotoja oikeissa paikoissa.

Vierailija
6/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksvitonen ja havahduin viime kesänä siihen, että miehet katsoo. Aluksi luulin, että mulla on likaa naamassa, vaatteissa tai vastaavaa.

Hassuinta on, että edellisenä talvena lihoin lähes 10 kiloa, tosin osa tuosta on lihasta. Aina olen ollut treenattu. Mutta tuo tuntuu oudolta, ,kun olen luullut, että miesten mielipide on, mitä hoikempi, sen parempi. Näin ei ilmeisesti sitten ole.

Vierailija
7/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hämmensi. En tykännyt. Nyt vanhana huvittaa. Varsinkin kun nuoremmat miehet yrittää piparia.

Eli ei ole ainakaan vielä loppunut. Tiedä sitten, kuinka pitkään jatkuu.

Ei ole vielä päättynyt, päinvastoin, 42 v oon nyt.

Nykyään se enempi huvittaa, nuorena imarteli.

Vierailija
8/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perääni katsottiin joskus parikymppisestä aina kolmeseiskaan asti. Nyt reilu nelikymppisenä ei katseita enää irtoa, vaikka olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin kolmevitosena.

Oman pääni kääntää n.30-50 vuotiaat ihanaiset.

Mies 43v.

Vierailija
9/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt katseet vähentyneet koska kuljen usein lasten kanssa (3 kpl) ilman lapsia joku joskus erehtyy katsomaan. Ikää 36v. Olen ihan nätti ja trendikäs, mutta vanha mikä vanha.

Vierailija
10/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu edelleen.

Oikeasti yököttää, kun miehet kuolaavat esiteinejä tuolla kaduilla...

Vierailija
11/91 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä loppunut nyt 37-vuotiaana.

Vierailija
12/91 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/91 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi alkaa 14 v. Ei ole vielä loppunut. Miesten ilä vain noussut. Ikää 45 v.

Vierailija
14/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 - nykyhetki. 25 siis olen eikä ole vielä loppunut. On kyllä vähentynyt siitä kun olin noin 20 (ja laihempi ja muutenkin hehkuvampi).

Vierailija
16/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2012 klo 13:03"]Ihanko totta te käännytte ympäri ja kurkitte, että katsotaanko teidän perään, vai mistä sen muuten voi tietää?
[/quote]
Kyllähän sen huomaa. Autot tööttää, joku vislaa, kommenttejakaan "hyvä perse" tms ei voi olla kuulematta, joku iskee silmää. Sokeahan sitä pitäisi olla, jos ei huomaa. Mutta itse kysymykseen 13-30 enemmän, nyt huomattavasti vähemmän kun olen 34v

Vierailija
17/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-28. Lasten saamisen jälkeen en ole itsekään halunnut katsoa itseäni.

Vierailija
18/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väheni ehdottelut ja tuijotukset n 90% kun värjäsin hiukset vaaleista tummiksi (omaan väriin). Samalla naiset alkoi juttelemaan ja olen saanut melkein 10 uutta kaveria :D

Vierailija
19/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä alkanut. 

T: 52-vuotias

Vierailija
20/91 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi 15 v eikä ole ainakaan vielä loppunut.

42 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän