Missä iässä miehet alkoivat katsoa perään ja missä vaiheessa se sitten loppui?
Kommentit (91)
20-vuotiaana. Perään katsojat tosin olivat iältään vanhempia ukkoja.
Alkoi n 17 v, eikä ole vielä loppunut. Nyt 46 v. Vain perään katsoneiden miesten ikä on muuttunut....
Tänä kesänä. Olen 43. Ja tosi yllättynyt.
Entäs missä iässä miehiä on katseltu vai onko katseltu ollenkaan ;)?
Miten vanhemmat naiset oletteko imarreltuja jos tällainen 22 v hoikka poitsu tulee ihan tosissaan juttelemaan ja vaikka sitä pipariakin :)? Olen aina pitänyt vanhemmista naisista 30-40 v ja kaveripiirini on osaksi pitäny aina outona kun itse katselevat noita parikymppisiä innoissaan. Kypsempiä ja parempaa juttuseuraa vanhemmat naikkoset kuitenkin on :d
terveisin herraspoika
10-30. Alkoi kun menkat alkoivat, loppui kun leikkausarpi pärställä vei ulkonäön.
Alkoi 14-vuotiaana, kun tuli tissit. Oli kovasti vientiä ja viheltämistä 16-28. Väheni huomattavasti kun sain lapsen (29v). Kroppa on kunnossa, joten kyllä edelleen katsotaan. Harvoin enää huudetaan perään, eikä kukaan enää pyydä numeroa;) Nyt 35v.
Alkoi joskus 14-vuotiaana. Tuntui todella oudolta ja häiritsevältä kun jotkut 25-50 -vuotiaat miehet kyyläsi.
Nyt 24-vuotiaana saan yksin liikkuessani miehet kyllä katselevati, lapsen kanssa liikkuessa harvemmin. Ei sillä että niitä kaipaisin tai haluaisinkaan. Nuorempana tuntui imartelevalta kun hyvännäköiset miehet katsoivat, mutta enää en jaksa niinkään välittää.
Täällä kuuskymppinen madame, jolla jonkun verran ylipainoa. Oli aika välissä, kun ketään muita en näyttänyt kiinnostavan kuin omaa miestä. Mutta nyt! Täysraitis ja kummallisessa paikassa ikäiseni fiksunoloinen mies alkaa piirittää, miesautoilijoiden päät kääntyvät kadulla kulkiessani ja torvetkin soivat joskus. Miksi minulle hieman pullerolle mummelille? Pukeudun sievästi ja hiukseni liehuvat pitkinä ja vapaina! Luulevat varmaan minua nuoremmaksi ... :D Ja joka ikinen iikka saisi pelkän hymyn ja kohteliaan kieltäytymisen sekä vilauttaisin sopivasti puolihuolimattomasti vasenta kättäni esim hiuksia kohentaen ...Olen ehdottoman yksiavioinen, kunnes kuolema meidät erottaa, tai jos minut hylätään. Silti sanoisin muille ei kiitos!
Alkoi joskus 14-v.
Hissukseen on loppunut kolmenkympin toisella puolen. En näytä niinkään vanhalta (minua luullaan usein nuoremmaksi), mutta piirteet ovat sillä lailla muuttuneet, etten ole enää nätti.
Olen 54, ylipainoinenkin, mutta pukeudun tyylikkäästi, Ja perään katsotaan. Tosin ne miehet on vanhentuneet :)
13-n.39. nyt olen 45 v ja on kyllä vähän oudon tuntoista kun on vaan kuin ilmaa...enkä ole ikinä ollut flirtti, mutta ero on huomattava.
eiköhän ne siinä teini-iän kynnyksellä viimeistään aloita ja jatkavat vielä vanhoina pappoinakin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:13"]
Miten vanhemmat naiset oletteko imarreltuja jos tällainen 22 v hoikka poitsu tulee ihan tosissaan juttelemaan ja vaikka sitä pipariakin :)? Olen aina pitänyt vanhemmista naisista 30-40 v ja kaveripiirini on osaksi pitäny aina outona kun itse katselevat noita parikymppisiä innoissaan. Kypsempiä ja parempaa juttuseuraa vanhemmat naikkoset kuitenkin on :d
terveisin herraspoika
[/quote]
Juttuseura, joka käyttää tosissaan sanoja "poitsu", "pipari" ja "naikkonen" ei kyllä imartele missään tilanteessa tai iässä.
Aivan sairasta, mutta 12-vuotiaana oli jo selvästi vientiä. Silloin ahdisti, kun setämiehet ehdotteli. Nyt 32 ja juuri synnyttänyt, edelleen ukot katsoo perään. Ei tunnu löllyvä maha haittaavan.
Hyvin harvoin, koska olen äijämieshetero. Kuuettakymppiä mennään iässä ja toistasataa kiloa. naiset joskus saattavat katsella kun on treenattu kroppa
Up