Olen koukussa Pinterestiin!
Ennenkin olen sinne eksynyt, mutta nyt vasta olen kunnolla tutustunut ja selaan ja selaan aivan hulluna varsinkin noita DIY-kuvia. Mahtavia ideoita.
Kommentit (7)
Twitteriin! Mulla on siellä tilejä, joita seuraan. Aivan mahtavaa katsoa niitä kuvia mitä siellä twiitataan, miten urheilijat ja julkkikset haluvat omasta arjestaan kertoa. Ne ihmiset näyttäytyvät twiittien jälkeen ihan erilaisina mitä lehtijuttujen perusteella, esim nyt vaikkapa Usain Bolt, joka on tosi hauska veikko. Myös Ellen De Generesillä on mainoita twiittejä, ahkera twiittaaja hänkin.
Suomen twitter-piiri on aika pieni, seuraankohan mä sua? Pitää alkaa tutkia, kuka retwiittaa boltia ja de generesiä :)
Perustin oman "tilin" johon voin kerätä ideoita joka puolelta Pinterestiä. Voi myös ruveta seuraamaan jonkun toisen juttuja ja kerätä sieltä itselleen niitä. Itse katson lähinnä käsitöihin, sisustukseen, askarteluun, kauneudenhoitoon, kampauksiin ym. liittyviä kuvia/ideoita.
ap
http://pinterest.com/pin/173599760606729877/
Minusta hieno, helppo ja toteuttamisen arvoinen kassi.
ap
myös pyörinyt tuolla tänään enemmän tai vähemmän tämän päivän.
Kerrotko onko tuonne rekisteröityminen ilmaista? Liittyykö siihen jotain konnankoukkuja? Voinko rekisteröityä pelkällä sähköpostilla? (Ei ole fb tai muuta sellaista) Täytyykö sitä itsellä olla myös joku blogi?
Eli siellä on joku sellainen seinä jonne voi kerätä omia ideoita?
Tutustu. Rekisteröityminen on ilmaista, eikä siellä tarvitse jakaa mitään "omaa" eli ei tarvitse olla blogia. Seinälle voi tehdä omia kansioita, joihin jaottelee eri asioita. Itsekin tässä vielä opettelen.
ap
oma Pinterest-tili pari kuukautta. Olen jakanut mieluisia osastoja, mutta mulla on niitä aika vähän, esim Fashion-lootan alla on kaikkea kengistä laukkuihin, kun toisilla on kaikille omat lokeronsa. Olen vasta aloittelija, enkä oikein osaa etsiä mieluisia juttuja hakusanoilla. Ihan säkällä niitä aina löydän.
Se on siitä kivaa, että sitten ilahtuu kun toiset jakaa niitä omia löytöjä:)
Mä olen Pinterestin jälkeen jäänyt vielä pahemmin koukkuun Twitteriin! Mulla on siellä tilejä, joita seuraan. Aivan mahtavaa katsoa niitä kuvia mitä siellä twiitataan, miten urheilijat ja julkkikset haluvat omasta arjestaan kertoa. Ne ihmiset näyttäytyvät twiittien jälkeen ihan erilaisina mitä lehtijuttujen perusteella, esim nyt vaikkapa Usain Bolt, joka on tosi hauska veikko. Myös Ellen De Generesillä on mainoita twiittejä, ahkera twiittaaja hänkin.