Ahdistaa ja itkettää tuo pikkutytön kohtalo...
Kommentit (7)
en lue kuvausta murhasta tai enää mitään muitakaan uutisia missä on lapsille tapahtunut jotain kamalaa. En kestä.
tekis mieli itkeä, mutta yritän olla itkemättä täällä töissä. Voi miksi se lapsi palautettiin isälle, kun tiedossa oli, että lasta pahoinpidellään! Mitä sen ihmisen päässä on liikkunut, joka sen päätöksen teki? Suututtaa tosi paljon!
Luin kuvauksen ja itku tuli. En yleensä mielstäni ole kovin herkkä, mutta tämä meni ihan yli ymmärryksen ja ahdistaa. Mielestäni uutisointi oli (ainakin silloin aluksi) liian tarkkaa. En ole katsonut, miten juttua on karsittu.
Ihmisen pahuus on taas kerran jotain aivan käsittämätöntä. Tiedossa on, että maailmalla tapahtuu vaikka mitä, mutta jotenkin täällä sivistysvaltiossa ei näitä osaa odottaa. Ja nyt suoraan sanoen en usko tapauksen olevan ainoa laatuaan Suomessakaan. Monet pienet kärsivät tälläkin hetkellä :(
Itku tuli, kunnon itku. Voi lapsiraukkaa, aivan kamala kohtalo toisella. Miten voi ihminen olla noin julma, ja lapselle, omalle lapselle.
Luin uutisen, vaikken olisi halunnut tarkkaan tietää. Ahdistaa ja oksetti. Pyrin välttämään näitä uutisia, joita tulee joka puolelta. Olen herkkä ja masennun.
ja nyt kun olen asiasta enemmän lukenut niin olen aivan raivoissani.
Itku pääsi heti kun kuulin.