Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRJAVINKIT: Suosittele vaikuttavaa kirjaa, ei ahdistavaa vaan muulla tavoin mieleepainuva

Vierailija
06.09.2012 |

Luin toista kirjavinkki-ketjua, josta laitoinkin useita kirjoja muistiin, mutta haluaisin vinkkejä muunkinlaisista kuin ahdistavista kirjoista. En voi lukea pelottavia illalla :)

Itse suosittelen

Dan Brown: Da Vinci koodi (kuvitettu laitos) sekä Jane Eyre: Kotiopettajattaren romaani

Nämä nyt vain tuli mieleen, Eyren kirja ei erityisen vaikuttava, mutta ihana. Da Vinci taas oli uskomaton, laittoi miettimään kaikkea uusiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin toista kirjavinkki-ketjua, josta laitoinkin useita kirjoja muistiin, mutta haluaisin vinkkejä muunkinlaisista kuin ahdistavista kirjoista. En voi lukea pelottavia illalla :)

Itse suosittelen

Dan Brown: Da Vinci koodi (kuvitettu laitos) sekä Jane Eyre: Kotiopettajattaren romaani

Nämä nyt vain tuli mieleen, Eyren kirja ei erityisen vaikuttava, mutta ihana. Da Vinci taas oli uskomaton, laittoi miettimään kaikkea uusiksi.

Voi nolo :DDD! Kotiopettajattaren romaanin on kirjoittanut Charlotte Bronte.

Vierailija
2/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu, ihan hirveen noloo siis.."

Laitoin sit kirjan enkunkielisen nimen ku nopeesti googlasin tekijää jota en muistanut (muistin että se ois ollu Emily Brontë mut väärin ois menny sekin)

ap

Cecilia Ahernilla on todella erikoisia kirjoja. Tosin "P.S. rakastan sinua" oli aika tylsä, muut lukeamani hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda onko viela kaannetty suomeksi.

Vierailija
4/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksanen: Stalinin lehmät

Vierailija
5/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus, Humiseva harju, Minun sukuni tarina, Kaikki isäni hotellit

Vierailija
6/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus ja Sinuhe egyptiläinen

Siis mä en ymmärrä miksi Oksasen kirjoista vaahdotaan kun itse en ainakaan tajunnut Puhdistuksesta höykäsenpöläystä. Olen kai liian tyhmä mutta minusta se kirja oli omituinen ja huono.

Itse suosittelen vanhoja suomalaisia: Tuntematon sotilas (saattaa olla vähän ahdistava), Seitsemän veljestä..

Vierailija
7/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella taidokkaasti kirjoitettu romaani. Unohda elokuva, kirja on hieno!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi