Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro pahin laiskuuden huipentumasi! (ov)

Vierailija
06.09.2012 |

Itelläni ehkä nämä:

- Makaan sohvalla hyvässä asennossa läppäri sylissä ja syön samalla jotain. Sormet menee tahmeeks, mutta en jaksa nousta pesemään käsiä. Kaadan vesituopista vettä kädelle ja hankaan vastakkain. Lopulta kuivaan kädet housuihin.

- Lattialle (tai joskus jopa olohuoneen pöydälle) kun läikkyy vaikka kahvia, niin en jaksa hakee rättiä, vaan kuivaan tahran sukalla.

Kerrohan omat tekosi :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aina voidella leipää niin syön sen paljaaltaan, ja pahaa on :)

Nostan vaatteita lattialta jalkaterällä, kun en jaksa kumartua.

Vierailija
42/62 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun lapseni Facebookin välityksellä syömään, kun en viitsi huutaa tai kävellä heidän luokseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa hakea lasta koulusta, joten soitan koulukaverin äidille ja pyydän häntä kahville. Samalla hän voi tuoda oman lapseni koulusta.

Vierailija
44/62 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä aamupalaa, vaan sinnittelen lounaaseen asti. Silloin onkin sitten jo niin nälkä, että jotain tulee tehdyksi.

Vierailija
45/62 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hiihtämisestä enemmän kuin juoksemisesta talvella mutta usein juoksen koska en jaksa sekä hakea suksia varastosta että kulkea puolta kilometriä niiden kanssa ladulle. Ja erityisen vitsikästä tässä minusta on se että jaksan kyllä juosta tunnin mutten jaksa käydä varastossa.

Soittelen useinkin miehelleni toiseen huoneeseen. Iltaisin en todellakaan jaksa mitään, teen kasan syötävää ja röhnötän vaan sohvalla. Olen joskus miettinyt että varmaan vain tulipalo saa mut nousemaan kesken leffan.

Vierailija
46/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi vielä toisen lapsen mutta mä en JAKSA edes ajatella jaksavani hoitaa vielä toista tämän yhden lisäksi..olen ihan poikki ilalla ja usein jo aamupäivällä kun muksun kanssa olen, valitettavan vähän tuo raasu saa siltikin huomoita kun laiska äiti ei jaksa leikittää :(

- vauvana ei tuo saanut kuin huoneenlämpöistä maitoa kun ei äippä jaksanut sitä lämmittää mikrossa, varsinkaan yöllä! öisin purkki oli valmiina yöpöydälä vieressä kuten kaikki muut tykötarpeet. En jaksanut edes ajatella imetystä.

- samoin purkkiruoat, menee alas ihan hyvin huoneenlämpöisenä.

- Sitteri oli mun pelastus, miten jotkut muka pärjää ilman sitteriä? en mä nyt herrajumala olisi jaksanut sitä kanniskella koko ajan. Liinailu kesti tasan sen viikon mitä pakko oli.

- Ulkoilu..ja mikä? kauppakeskukset tuolle muksulle kyllä tuttuja, ne on niin helppoja laiskalle kun kaikki on lähellä eikä tule kuraa. Onneksi tuo pääsee kohta tarhaan muutaman pv viikossa niin saavat muut istua hiekkiksellä ja tehdä hiekkakakkuja.

- Pitäisi opetella syömään kohta itse ja pottailemaan mutta kun helpommalla pääsee ja nopeammin + vähemmällä sotkulla kun syöttää itse

JNE JNE

Vierailija
47/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makasin sohvalla ja katsoin kiikareilla pöydällä olevaa läppäriä uusien fb-kommenttien toivossa xD

Vierailija
48/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli kyl hauska :D

Vierailija
49/62 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa siivota useinkaan, niin pyyhin sitten meikinpoistoliinoilla ja hygieniapyyhkeillä esim. wc-altaan ja -istuimen, ovenkahvat sun muut.

Vierailija
50/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä laitan silmälaput silmille.

Vierailija
51/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään en jaksa läheskään joka ilta pyyhkiä ripsiväriä pois vaikka poistan meikkivoiteen, rajaukset ym.

Vierailija
52/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kädet tulee tahmeaksi syödessä, voi kutsua koiran paikalle. Koira nuolee sormet ja sen turkkiin voi kuivata kädet.

Vierailija
53/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tiennyt että on laiskuutta, kun pyyhkii tahroja sukalla... ainahan mä lääppäsen jalalla kaiken, minkä kuvittelen kohtuullisesti imeytyvän sukkaan. Lisäksi pyyhin likaiset sormeni sukanvarteen jos satun istumaan. (Mulla on aina jalat jotenkin perseen alla, joten nilkka on lähellä)

Sit kun kerään pyykkejä jotka on heitelty ympäri kämppää, laahaan ne lattiaa pitkin kodinhoitohuoneeseen ja ajattelen samalla puhdistaneeni lattiaa riittävästi, ei tarvitse imuroida.

Töissä vessasta on ollut käsipaperi ties kuinka kauan loppu (olis sitä viereisessä huoneessa ja voisin viedä vessaan mut en jaksa). Niinpä käsipesun jälkeen kuivaan märät kädet hameeseeni.

Vierailija
54/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istun koko päivän, siis KOKO PÄIVÄN tässä koneella, enkä tee yhtään mitään.

Juuri tänään tein niin.

Vierailija
55/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoita sänkyymme, mutta homma jäi vaiheeseen enkä jaksanut kiskoa pussilakanaa peiton päälle. Ei kuitenkaan nukuttu pelkällä peitolla koska se on hankala pestä, vaan nukuttiin viikko käyttämällä lasten pikkuruisia torkkupeittoja, jotka mahtuu hyvin pesemään koneessa...

Vierailija
56/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi nälkä, joten syön vaikka jugurtin. Usein valvon liian myöhään vain siksi kun en jaksa mennä yläkertaan nukkumaan.

Vierailija
57/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yöllä koneella ja näyttö himmeimmilläänkin häikäisee liikaa silmiä, niin hän laittaa aurinkolasit päähän kun ei jaksa sammuttaa konetta ja mennä nukkumaan :)

Vierailija
58/62 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pyyhin sukalla liat lattioista ja potkin roskia sohvan alle kun en jaksa imuroida

-pesen lattiat ehkä pari kertaa vuodessa, satunnaisesti otan rätin ja hinkkaan näkyvät tahrat pois

-monesti skippaan pölyjen pyyhkimisen vain puhaltamalla hyllyille pari kertaa

(ammatiltani olen siivooja, työt hoidan kyllä kunnolla, kotia en)

-usein on kova nälkä, mutta en jaksa hakea ruokaa tai syödä mitään kun mikään ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta, enkä mäkään jaksa pureskella mitään sillon

-yöllä notkun puoliunessa koneella vaikka mitään järkevää tekemistä ei netissä oliskaan, mutta en vaan jaksa mennä nukkumaan tai pitää silmiä kiinni

-käyn usein kalliilla r-kioskilla joka on tien toisella puolella, kuin että jaksaisin kävellä sadan metrin päähän kauppaan

Vierailija
59/62 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heinäkuun kesälomareissun jäljiltä vieläkin olohuoneen lattialla ja osa vaatteista (mitä en ole sen jälkeen tarvinnut) on edelleen matkalaukun sisällä :D Välillä jos on kaikki käyttövaatteet likasena käyn nostamassa laukun kantta löytyiskö sieltä jotain päällepantavaa...

Imuroin ja luuttuan kerran viikossa ja siirtelen sitä jalalla jotta saan pölyt luututtua alta ja vannon joka kerta sitä siirrellessä et nyt mä vien sen kaappiin kun lopetan siivoamisen.

En jaksa töistä hakea varastosta (10 m päästä) muistilappuja vaan jos tulee soittopyyntö niin kirjotan ruutupaperille ja nappasen teippirullasta palan että saan sen kiinni :D Parin viikon ajan oon käynyt usein muissa asioissa varastossa ja aina noi muistilaput unohtuu ja ajattelen et nappaan ne sit samalla kun haen jotain muuta.

Vierailija
60/62 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toi ruutupaperin käyttö muistilappuna... pitää tietty leikata aina isommasta arkista sopivan kokonen pala, joten säästäisin rutkasti aikaa ja vaivaa kun hakisin vaan uuden muistilappupakan sen sijaan että leikkaan ja liimaan ;D

Niin ja joskus jos on unohtunut pyykätä joku työpaita tai housut eikä löydy mitään päälle pantavaa, niin kaivan ne sit vielä yhdeksi päiväksi päälle pyykkikorista.