Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro pahin laiskuuden huipentumasi! (ov)

Vierailija
06.09.2012 |

Itelläni ehkä nämä:

- Makaan sohvalla hyvässä asennossa läppäri sylissä ja syön samalla jotain. Sormet menee tahmeeks, mutta en jaksa nousta pesemään käsiä. Kaadan vesituopista vettä kädelle ja hankaan vastakkain. Lopulta kuivaan kädet housuihin.

- Lattialle (tai joskus jopa olohuoneen pöydälle) kun läikkyy vaikka kahvia, niin en jaksa hakee rättiä, vaan kuivaan tahran sukalla.

Kerrohan omat tekosi :)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon ja katson telkkaria vaikka väsyttää, kun en jaksa käydä sammuttelemassa valoja ja siirtyä sänkyyn.

Tiskaan käsin kun en jaksa tyhjentää tiskikonetta :D En tiedä onko laiskuutta :p

Nytkin istun koneella vaikka kotona tavarat ihan hujanhajan ja pitäisi siivota :D

Vierailija
22/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekstaan. Välimatka olohuone/makuuhuone on ehkä 5 metriä, mutta huutaa ei voi kun lapsi nukkuu. Tekstailen aina kaikkea "tuu jo nukkumaan" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut enkä viittinyt lähteä isolle tarpeelle kun laiskotti niin. Pidättelin vaan niin kauan että tarve meni ohi. Siis en viitsinyt lähteä kakalle!

Vierailija
24/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä alusvaatteita, talvella tosin pakko käyttää sukkia. Kuljen tossut jalassa kotona koska lattiat on niin likaiset (meillä on isoja koiria). En laita peittoa pussilakanaan vaan pidän niitä päällekkäin siten että lakana on alla eli mulla on 2 peittoa. :) Lisäksi moni muu juttu tässä ketjussa on myös joko mun tai mieheni pahe... :P

Vierailija
25/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut enkä viittinyt lähteä isolle tarpeelle kun laiskotti niin. Pidättelin vaan niin kauan että tarve meni ohi. Siis en viitsinyt lähteä kakalle!

mun miespuolinen kaveri kusi limpparipulloihin kun ei jaksanu yöllä lähteä vessaan. YÖK! Sillä oli lattialla välillä montakin kusipulloo ennen kun jakso tyhjentää ne.

Vierailija
26/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jätän puhtaat pyykit laskostamatta, koska ne on vaan niin helppo skipata lattialle pyykkitelineen viereen. Siitä sitten etsitään paria milloin kenenkin sukalle, kun kasa on sen mystisesti nielaissut..

Vierailija
27/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jätän puhtaat pyykit laskostamatta, koska ne on vaan niin helppo skipata lattialle pyykkitelineen viereen. Siitä sitten etsitään paria milloin kenenkin sukalle, kun kasa on sen mystisesti nielaissut..

kerään paidat narulta sillein et otan alalaidasta kiinni ja kasaan ne päällekkäin niin et ne pysyy suorana. Sit laitan makuuhuoneen sohvan kaiteelle. Siitä on helppo ottaa mitä tarvii.

Tää nyt ei oo laiskuutta, päin vastoin(?), mut kun laitan sukat koneeseen, niin laitan ne jo valmiiks pareittain yhteen varsistaan kiinni ja pesen sillein. Sit ne on helppo ripustaa narulle kuivumaan vierekkäin ja kerätessä kiinnittää taas yhteen.

Vierailija
28/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa nousta pöntöltä hakemaan uutta rullaa vaan kurkotan likavaatekorista likaisen vaatteen ja pyyhin pissat siihen. Kamalaa, tiedän.

Vierailija
29/62 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tehny joskus samoin ... tai käyttänyt likaista pyyhettä tms.

Vierailija
30/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona käsipyyhkeeseen jos ei oo ollu paperia

Vierailija
31/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa nousta pöntöltä hakemaan uutta rullaa vaan kurkotan likavaatekorista likaisen vaatteen ja pyyhin pissat siihen. Kamalaa, tiedän.

Vierailija
32/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri voi olla eteisen lattialla kun kohta taas saa imuroida ja ei viitsi laittaa siivouskaappiin

Vierailija
34/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis petari alla ja peitto päällä, jossa ei lakanoita.

Läppärillä olen aina sängyssä, joskus olen niin väsynyt etten jaksa ruveta nukkumaan. Lopulta nukahdan pää läppärillä

Vierailija
35/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi vielä toisen lapsen mutta mä en JAKSA edes ajatella jaksavani hoitaa vielä toista tämän yhden lisäksi..olen ihan poikki ilalla ja usein jo aamupäivällä kun muksun kanssa olen, valitettavan vähän tuo raasu saa siltikin huomoita kun laiska äiti ei jaksa leikittää :(

- vauvana ei tuo saanut kuin huoneenlämpöistä maitoa kun ei äippä jaksanut sitä lämmittää mikrossa, varsinkaan yöllä! öisin purkki oli valmiina yöpöydälä vieressä kuten kaikki muut tykötarpeet. En jaksanut edes ajatella imetystä.

- samoin purkkiruoat, menee alas ihan hyvin huoneenlämpöisenä.

- Sitteri oli mun pelastus, miten jotkut muka pärjää ilman sitteriä? en mä nyt herrajumala olisi jaksanut sitä kanniskella koko ajan. Liinailu kesti tasan sen viikon mitä pakko oli.

- Ulkoilu..ja mikä? kauppakeskukset tuolle muksulle kyllä tuttuja, ne on niin helppoja laiskalle kun kaikki on lähellä eikä tule kuraa. Onneksi tuo pääsee kohta tarhaan muutaman pv viikossa niin saavat muut istua hiekkiksellä ja tehdä hiekkakakkuja.

- Pitäisi opetella syömään kohta itse ja pottailemaan mutta kun helpommalla pääsee ja nopeammin + vähemmällä sotkulla kun syöttää itse

JNE JNE

Vierailija
36/62 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aina jaksa heti laittaa astioita tiskipöydältä koneeseen, vaan teen sen vasta seuraavan ruokailun jälkeen. Puhtaat pyykit saattavat olla narulla ylimääräisen päivän, mutta teihin verrattuna olen todella ahkera.

Vierailija
37/62 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun lattialle kaatuu jotain niin pyyhin sen esim paidalla tai sukalla. En olis ilman tätä palstaa tajunnut et muut harrastaa samaa.

Vierailija
38/62 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa ja mulla ei ollut käteistä kotona.

Annoin pankkikortin ja kirjekuoren missä oli nimeni ja postimerkki ja käskin tiputtaa pankkiautomaatin vieressä olevaan laatikkoon kun on nostanut rahan:)

Vierailija
39/62 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi nälkä, joten syön vaikka jugurtin. Usein valvon liian myöhään vain siksi kun en jaksa mennä yläkertaan nukkumaan.

Inhoan sitä, kun on torkkumassa sohvalla ja tekisi mieli nukkumaan mutta sitä ennen pitäisi hoitaa iltatoimet. Niinpä jatkan valvomista:D

Vierailija
40/62 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein etsin tämän ketjun kovalla vaivalla, kun tuli mieleen että istun sohvalla läppärin kans vaikka on ollut aika kova kusihätä jo ainakin vartin :)