Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni aina ehdottavat että leikkaisin hiukseni?!

Vierailija
05.09.2012 |

AINA kun kysyn mielipiteitä, että mitä uutta tekisin hiuksilleni, he ehdottavat "poikatukkaa" tai polkkatukkaa. Sitten kun sanon, etten halua lyhentää, he jatkavat ideansa tuputtamista. Välillä he jopa oma-aloitteisesti ehdottavat minulle lyhyttä tukkaa. (Lähinnä nykyään kun en enää kysele heidän mielipiteitään.)

Olen hieman alkanut taipua ajattelemaan, että he ovat kateellisia hiuksistani. Tukkani on paksu (ohennetusti leikattu), luonnostaan kauniin tumma ja taipuisa. Pituudeltaan hiukseni ulottuvat hieman yli rintojen.

Heillä itsellään on pääosin ohuet suomalaiset hiukset.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii pitkät, toisille lyhyet. Ei kaikille ne lyhyetkään sovi. Tosi omituista että kun näitä hiusaiheisia nettikeskusteluja lukee niin saa sen käsityksen että pitkät hiukset ei sovi juuri kenellekään, mutta lyhyet hiukset sopii kaikille joilla on ikää yli 30v.

Millä perusteella? Yhtähyvin ne lyhyetkin hiukset voi olla sopimatta toiselle. Niin kuin minulle. En voisi kuvitellakaan itseäni lyhythiuksisena. Olen ne joskus omistanut ja... niin. Niin karsean näköistä että kiitos ei.

Pidän pitkät hiukset, koska ne sopivat minulle ja viihdyn niissä parhaiten. Sehän se on se pääasia. En muutenkaan pahemmin jaksa tanssia muiden pillin mukaan. Miksi minun pitäisi olla sen näköinen, mitä muut haluavat?

Vierailija
2/68 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ystäväsi voi kun kärvistellä kateudessaan, he ehdottavat sinulle kruunustasi luopumista, kun se on sinussa jotain ylimaallisen upeaa. Toisaalta kauneutesi vain korostuisi lyhyessä tukassa, että ei se heitä nyt auttaisi kuitenkaan.

Hiuksesi tekevät kaikki miehet hulluksi.

Kelpaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa?

Tiedän kyllä, etten ole vitun sairas. Kiitos silti diagnoosiyrityksestäsi.

ap

Vierailija
4/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua varmasti paremmin kuin raskaat pitkät hiukset.

Vierailija
5/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka takaapäin niin sinua ei tunnista.

Vierailija
6/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua varmasti paremmin kuin raskaat pitkät hiukset.

No ensinnäkin hiukseni on leikattu ohennetusti, kuten mainitsin, joten eivät ole raskaat.

Hiukseni ovat oikeasti tosi kauniit, miehet kyllä aina kehuvat hiuksiani.

ap

Vierailija
7/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sulla on ollut monta vuotta samanlainen tukka ja et ole tehnyt mtään uutta ja radiakaalia siihen ikinä.

-Pitkä tukka ei vaan sovi sulle ja et laita sitä mitenkään ikinä.

Vierailija
8/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka takaapäin niin sinua ei tunnista.

kuvaa itsestäni. Voin ehkä laittaa kuvan samanlaisista hiuksista, jos löydän.

ap

Vierailija
9/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi muuten niin ehdottaisivat.

Minullakin on paksut, tummat, taipuisat hiukset, mutta yksinkertaisesti kasvoihini sopii paremmin lyhyt tukka. On minulla ollut pitkätkin, mutta kun katson valokuvia niiltä ajoilta, ei tukka näytä yhtään niin hyvältä kuin nyt.

Olen hoikka ja siro, myös kasvoni ovat pienet.

Voivat toki kateellisia olla, mutta silloin ei kyse ole oikeista ystävistä.

Vierailija
10/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sulla on ollut monta vuotta samanlainen tukka ja et ole tehnyt mtään uutta ja radiakaalia siihen ikinä.

Että VAIN NÄMÄ KAKSI vaihtoehtoa. Miksi olet varma, että he eivät kadehdi hiuksiani, kuten itse uskon?

ap

Vierailija
11/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedät kyllä, että olet kaunis ja täydellinen. Älä kysy enää kateellisilta ystäviltäsi mielipidettä. He haluaisivat vain katkoa kauniit pitkät hiuksesi, joita miehet aina kehuvat.

Ps. rakastan sinua ap

Vierailija
12/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen valmis epäilemään että sinulle tosiaan sopisi lyhyet paremmin.

Vierailija
13/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kun sanoit että miehet aina kehuu, no juu-u, miehethän kehuu aina että saisivat pillua´.. Sori vaan.. :)

Vierailija
14/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksissä mielin, että kaverisi ovat kateellisia sinulle. Mutta kun se ei vaan ole välttämättä totuus.

Vierailija
15/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lyhyt voi olla hyvännäköinen! ja kasvaahan se takaisin. eikö olisi kiva uudistaa itseään,saada kehuja? vai haluatko katsoa kuvia vuosikymmenien takaa ja aina sama tukka

Vierailija
16/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat sitä mieltä että sulle sopis lyhyempi tukka paremmin? Kauniit hiukset ei tarkoita sitä että ne sopii sulle parhaiten.

Mä suosittelin mun kaverille, että leikkais hiuksensa lyhyeksi. Sillä oli kans pitkät, paksut ja kiiltävät hiukset. Kauniit. Mutta mä näin mielessäni miten hyvin sille sopii lyhyet :) Kaveri sitten luotti mun sanomisiin (hiukset nyt aina kasvaa takaisin) ja leikkas. Ja on edelleen lyhythiuksinen, 7 vuotta on jo kulunut.

En mä keksi muutakaan syytä miksi.

t. ohuttukkainen kaveri

Vierailija
17/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken tarpeellisen ap.sta. En vaivaudu kommentoimaaan ihania hiuksiasi.

Vierailija
18/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näyttäisin typerältä Penelopen kuontalossa, vaikka hänellä onkin upeat hiukset.

9

Vierailija
19/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kysyt neuvoja mitä uutta voisit tehdä hiuksillesi jos et kuitenkaan ole valmis mitään tekemään?

Vierailija
20/68 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ymmärrän täydellisesti mitä tarkoitat. Mulla on nimittäin muuten ihan samanlainen homma, mutta vaan yksi "kaveri", joka oma-alotteisesti ehdottelee lyhentämistä jatkuvasti ja oma-alotteisesti. En ole itse sanonut, että haluaisin mitään muodonmuutosta, koska pidän pitkistä hiuksistani.

Kun tuo "kaveri" huomasi, ettei saakaan minusta mitään "muodonmuutosleikki"-koekaniinia niin sanoi sitten että voisi kuitenkin vähän tasoittaa, kun latvat on niin "ohuen" näköiset. No, suostuin typeryyksissäni sitten tasoitukseen kun hän sanoi ettei tarvitse paljon leikata. No, leikkauksesta on nyt vuosi enkä ole vieläkään saanut kasvatettua takaisin niitä menetettyjä senttejä. Että se siitä tasoituksesta. Tasoituksen jälkeen n. kuukauden kuluttua alkoi loputon tasoitteluehdotus. Joka kuukausi olisi pitänyt lyhentää se 5-10 cm. Pidin pääni enkä suostunut ehdotuksiin, joten tämä "kaveri" ryhtyi haukkumaan hiuksiani, kun ei muuhunkaan pystynyt. "Kaksihaaraisten risukasa, ohuimmat hiukset mitä oon kenelläkään nähnyt." Joka kerta nähdessäni hänet, sain kuulla jotain negatiivista palautetta ja blaablaablaa. Ja tietty sen kuuluisan repliikin et "on mullakin ollut hiukset tosi pitkät, mutten jaksanu hoitaa niitä." Kumma kyllä hänen lapsuus kuvissaan ei näy yhtään pitkiä hiuksia, puoli pitkiä vain. Eikä hän puheista päätellen tiedä pitkien hiuksien hoidosta yhtään mitään, joten epäilen vahvasti että ihan palturia puhui.

Kun hiuksiani kuitenkin haukuttiin koko ajan tämän tyypin taholta, aloin itsekin uskomaan että kai nämä on sitten niin kamalat ja pakko leikata. Onneksi kyselin kuitenkin muilta kavereiltani ihan rehellistä vastausta hiuksistani, ja sain kuulla aivan päinvastaisia kehuja. On kuulemma tosi hyvä kuntoiset (kehuivat että olisipa heilläkin noin hyvä kuntoiset hiukset).

MINULLAKIN on myös ollut lyhyet hiukset ja ne EIVÄT minulle sovi. Eivät yhtään.

Luultavasti kaverisi ovat vain kateellisia sinulle, ap. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä