Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni aina ehdottavat että leikkaisin hiukseni?!

Vierailija
05.09.2012 |

AINA kun kysyn mielipiteitä, että mitä uutta tekisin hiuksilleni, he ehdottavat "poikatukkaa" tai polkkatukkaa. Sitten kun sanon, etten halua lyhentää, he jatkavat ideansa tuputtamista. Välillä he jopa oma-aloitteisesti ehdottavat minulle lyhyttä tukkaa. (Lähinnä nykyään kun en enää kysele heidän mielipiteitään.)

Olen hieman alkanut taipua ajattelemaan, että he ovat kateellisia hiuksistani. Tukkani on paksu (ohennetusti leikattu), luonnostaan kauniin tumma ja taipuisa. Pituudeltaan hiukseni ulottuvat hieman yli rintojen.

Heillä itsellään on pääosin ohuet suomalaiset hiukset.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvalle oikeasti sopii pitkä tukka, oli se sitten kuinka paksi ja kivasti leikattu. Ja kuvailemasi pituus on todella harvoin hyvännäköinen ja siisti, varsinkaan aikuisella.

Ehkä ystäväsi ihan aidosti yrittävät auttaa? Ehkä hiuksesi eivät ole niin kivat ja siistit kuin mitä luulet niiden olevan...

Oma tukkani on todella paksu ja tuuhea, lisäksi osittain luonnonkihara. Ei tulisi mieleenkään pitää sitä pitkänä vaan leikkautan aina jonkun mallin, pituutena max. pitkäpolkka.

Näin hiukset ovat aina siistit ja tyylitellyt - jota pitkät hiukset harvoin ovat.

Ihan oikeasti, ehkä ystäväsi eivät olekaan kateelllisia vaan ihan aidosti haluavat auttaa.

etteivät "ystäväni" kadehdi minua? Mikä puhuu sen puolesta?

Kuten kerroinkin, olen ollut myös mallina. Myös mallitoismistossa ihailtiin kaunista tukkaani.

Jos hiukseni ovat rumat, kamalat, eivät-sovi-minulle-tms, niin miksei mallitoimistossa minua pyydetty leikkaamaan tukkaa?! Heiltähän se olisi oikeasti pois, jos hiukseni olisivat rumat (toisin kuin kavereiltani).

Ja olen 27-vuotias, en mikään tantta.

ap

Vierailija
42/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla, säkättää vastaan sama mitä sille sanoo. Ei ihme että kaveripiiri joutuu toistamaan mielipiteensä sata kertaa eikä siltikään mene perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa dynaamisempi lyhyttukkaisena kuin pitkätukkaisena. Eikö?

Piti miettiä pitkään, että keksin hyvän esimerkin. Pitkätukkaisena se oli outo ja sillä on aika paksu tukka vaikkei laitettunakaan, nyt lyhyttukkaisena se on valmis valloittamaan maailman. (politiikkaa ei tarvitse kommentoida)

Jos et usko, tee kuvahaku hakusanoilla Hillary Clinton.

Vierailija
44/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan mitä enemmän luen aloittajan takaisin vastauksia.

Minusta hyvin selkeää,

joko aloittaja kalastelee itsetunnonkohotusta, myös meiltä, kuten ystäviltään

tai ystävät ovat kateellisia

tai aloittajan oma silmä ei näe mikä hänelle sopisi.

No miksi sitten kysyä muiden mielipiteitä, jos on aina vastaan???

En ole varmaan eläessäni kysynyt keneltäkään miten minun pitäisi hiukseni leikkauttaa tai laittaa enkä kerjännyt kehuja.., on niitä tosin tullut joskus ihan pyytämättä.

T: nelikymppinen ristiverinen pitkäpätkäpolkkatukka

Vierailija
45/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tukka soveltuu moneen. pidemmästä saa toki enemmän...

kyllä ap, olet kaunis ja ystäväsi ovat kaksinaamaisia!

Vierailija
46/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla, säkättää vastaan sama mitä sille sanoo. Ei ihme että kaveripiiri joutuu toistamaan mielipiteensä sata kertaa eikä siltikään mene perille.

Mikään vastaus ei kelpaa vaan kaikki tyrmätään koska kateus....Ihmettelen myöskin, miksi kysellä täältä asiasta.

Joo ja itelläni on paksut, ristiselkään asti ulottuvat hiukset joten mun ei tartte olla kateellinen ap:n (minun silmiini lyhyistä) hiuksista. Sori vain, ap ;)

Vierailija
47/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyseli miksi ystävät (YSTÄVÄT!) kehottavat leikkaamaan hiukset. No mehän emme voi tietää, siksi tuli ehdotuksia. Mutta ap kelpuutti vain yhden vastauksen, sen, jossa ystäviä sanottiin kateellisiksi. Meidän muiden vastaukset olivat myös kateellisten hiirenhäntänaisten panettelua.

Hohhoijaa.

No mutta, kiva juttu että sinulla on upea tukka josta pidät ja jota miehetkin rakastavat. Suosittelen siis uusien ystävien hankkimista. Olen itse tottunut että ystävät kehuvat, kannustavat ja antavat vinkkejä. Mutta tavallaan ei ihmetytä, ap ei vaikuta mitenkään kovin mukavalta ihmiseltä kirjoitustensa perusteella, joten siksi ehkä ystävätkin ovat "ystäviä". Mene ja tiedä. Onneksi kuitenkin on upea tukka, se ehkä korjaa luonteen miinuksia.

t. 9, joka ei ole kateellinen hiuksistasi, ystävistäsi eikä persoonastasi :)

Vierailija
48/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkätukkainen blondi luonnostani, kukaan ystävistäni ei ole edes maininnut lyhyttä tukkaa, oikeat ystävät hyväksyvät sen mallin, jossa itse viihdyt. Pitkät hiukset ovat näyttävät, itse jaksan nähdä vaivaa, ja teen leijonanharjakampauksen. En ikinä leikkaisi.

Vierailija
49/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tein sen ja ohensinkin vielä. Kyllä kadutti.

Tuntu et halusivat vaan houkutella hymyssä suin että tekisin itsestäni ruman.

No mut joo, nyt on taas vaihteeks lyhyempi tukka ihan omasta tahdostani koska leikkasin huonoja latvoja vekeen.

Vierailija
50/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi eivät ole kateellisia, niitä vaan vituttaa, kun olet niin leuhka. Nämä EIVÄT ole sama asia.

Miehiäkin saattaa vituttaa, mutta jättävät huomiotta, koska huomaavat että sulle toi oman ulkonäön suitsutus on selkeästi vähän semmoinen tärkeämpi juttu ja sitä kehumalla luultavasti irtoaa pillua jossain vaiheessa.

Mallitoimistoa taas rasittava luonteesi tuskin haittaa, kunhan osaat hymyillä kameralle.

Vierailija
51/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyseli miksi ystävät (YSTÄVÄT!) kehottavat leikkaamaan hiukset. No mehän emme voi tietää, siksi tuli ehdotuksia. Mutta ap kelpuutti vain yhden vastauksen, sen, jossa ystäviä sanottiin kateellisiksi. Meidän muiden vastaukset olivat myös kateellisten hiirenhäntänaisten panettelua.

Hohhoijaa.

No mutta, kiva juttu että sinulla on upea tukka josta pidät ja jota miehetkin rakastavat. Suosittelen siis uusien ystävien hankkimista. Olen itse tottunut että ystävät kehuvat, kannustavat ja antavat vinkkejä. Mutta tavallaan ei ihmetytä, ap ei vaikuta mitenkään kovin mukavalta ihmiseltä kirjoitustensa perusteella, joten siksi ehkä ystävätkin ovat "ystäviä". Mene ja tiedä. Onneksi kuitenkin on upea tukka, se ehkä korjaa luonteen miinuksia.

t. 9, joka ei ole kateellinen hiuksistasi, ystävistäsi eikä persoonastasi :)

No toki ymmärrän, että asiaa saa spekuloida. Aika kummaa, että vain muutamassa vastauksessa uskottiin kyseen olevan kateudesta.

Täällä vallitsee sellainen "kuka sinäkin luulet olevasi, palautetaan toi maanpinnalle" -meininki.

Jos olisin esiintynyt ystävänäni, ja kertonut, että yritän aina oma-aloitteisesti ehdottaa kaverini leikkaamaan pitkät hiuksensa, mutta hän ei halua, olisi minulle vastattu, että olen kateellinen ystäväni pitkistä hiuksista. Heh!

ap

Vierailija
52/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla on mielestään mahtavat hiukset, ja hän haluaisi että ystävät olisivat hänelle kateellisia.

Eipä siinä. Varmaan ehkä ovatkin, jos hiuksesi ovat tosiaankin niin upeat ja paksut, mitä nyt suomalaisilla nyt ei yleensä kuitenkaan ole. Ja niinkun nyt yleensä sanotaan että tyhjät kattilat ne eniten kolisee, jopa netissä näköjään. Ihan turha keskustelu kun me ei voida nähdä sua ap niin ei voida mitään ehdottaakaan.

Ja ehkäpä ne sun ystävät on vaan kyllästyneitä siihen että kerjäät kehuja ulkonäöstäsi? Jospa sitten kysyisit ihan ammattilaiselta eli jostakin kampaamosta mikä uusi tyyli sopisi, jos tosiaan muutosta haluat?

Vierailija
53/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillo ihQut hioukset. moon kauhee kateelline

pidä puales ap ja koita kestää. kateelliset on törqeit...

Vierailija
54/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin ystäviä jo tutuiksi... niinku tutuiks, jotka on ihan kypsiä. Ystävää kuuntelen ja osaan keskustellakin jo hermostumatta.

Vierailija
55/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla on mielestään mahtavat hiukset, ja hän haluaisi että ystävät olisivat hänelle kateellisia.

Eipä siinä. Varmaan ehkä ovatkin, jos hiuksesi ovat tosiaankin niin upeat ja paksut, mitä nyt suomalaisilla nyt ei yleensä kuitenkaan ole. Ja niinkun nyt yleensä sanotaan että tyhjät kattilat ne eniten kolisee, jopa netissä näköjään. Ihan turha keskustelu kun me ei voida nähdä sua ap niin ei voida mitään ehdottaakaan.

Ja ehkäpä ne sun ystävät on vaan kyllästyneitä siihen että kerjäät kehuja ulkonäöstäsi? Jospa sitten kysyisit ihan ammattilaiselta eli jostakin kampaamosta mikä uusi tyyli sopisi, jos tosiaan muutosta haluat?

En ole koskaan kerjännyt kehuja ulkonäöstäni. Niitä tulee kyllä ihan pyytämättäkin. Kampaaja ei ole koskaan ehdottanut lyhyttä tukkaa.

Mutta mallipomo tosiaan kehui tukkaani ja piti siitä pitkänä, eiköhän hän ole aika ammattilainen näissä ulkonäköasioissa.

ap

Vierailija
56/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki ymmärrän, että asiaa saa spekuloida. Aika kummaa, että vain muutamassa vastauksessa uskottiin kyseen olevan kateudesta.

Täällä vallitsee sellainen "kuka sinäkin luulet olevasi, palautetaan toi maanpinnalle" -meininki.

Jos olisin esiintynyt ystävänäni, ja kertonut, että yritän aina oma-aloitteisesti ehdottaa kaverini leikkaamaan pitkät hiuksensa, mutta hän ei halua, olisi minulle vastattu, että olen kateellinen ystäväni pitkistä hiuksista. Heh!

ap

että vain muutama uskoi kyseessä olevan kateus. Itselleni ei tulisi mieleenikään, että YSTÄVÄNI haluaisivat minun olevani ruma. Olen itse hoikka ja mielestäni varsin kaunis, ja vaikka kuinka yritän miettiä, ei tule mieleen mitään kateellisia kommentteja. Siksi en itse uskonut ystäviesi kateuteen, mutta ilmeisesti sitten olin väärässä.

Mutta todellakin, hanki parempia ystäviä. Myös vähemmän hyökkäävä asenne voisi tepsiä. Jos on vittumainen ja ylimielinen luonne ei sillä kauneudella kamalasti tee. Minun mielestäni siis. Mutta kukin tyylillään.

9

9

Vierailija
57/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paksut, pitkät ja lainehtivat tummanruskeat hiukset, joista nuorempana sain paljon kehuja. Nyt kolmekymppisenä olen verrannut itseäni Sinkkuelämän Charlotteen ja Vickaniin, kunnes kävin läpi kesän lomakuvat. Näytän oikeasti Tapolan Merviltä (paitsi laihemmalta) ja syynä juuri hiukset. Ovat liian painavat päältä (vaikka kevennetty ja kerrostettu) ja luonnonkihara korostaa pörröisyyttä. En keksi itselleni sopivaa lyhyttä mallia (kokeiltu on) joten pidän hiukset ponnarilla tai nutturalla.

ap, laita jo se kuva. Ei tälle muuten saada loppua.

Vierailija
58/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi ja siksi käskevät leikkaamaan hiukset! Pitkät hiukset on naisen kruunu!! M34

Vierailija
59/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi ja siksi käskevät leikkaamaan hiukset! Pitkät hiukset on naisen kruunu!! M34

;)

ap

Vierailija
60/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli palsta"mies". :)

;) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi