Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni aina ehdottavat että leikkaisin hiukseni?!

Vierailija
05.09.2012 |

AINA kun kysyn mielipiteitä, että mitä uutta tekisin hiuksilleni, he ehdottavat "poikatukkaa" tai polkkatukkaa. Sitten kun sanon, etten halua lyhentää, he jatkavat ideansa tuputtamista. Välillä he jopa oma-aloitteisesti ehdottavat minulle lyhyttä tukkaa. (Lähinnä nykyään kun en enää kysele heidän mielipiteitään.)

Olen hieman alkanut taipua ajattelemaan, että he ovat kateellisia hiuksistani. Tukkani on paksu (ohennetusti leikattu), luonnostaan kauniin tumma ja taipuisa. Pituudeltaan hiukseni ulottuvat hieman yli rintojen.

Heillä itsellään on pääosin ohuet suomalaiset hiukset.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli palsta"mies". :)

Nainen on naiselle susi ja siksi käskevät leikkaamaan hiukset! Pitkät hiukset on naisen kruunu!! M34

;) ap

Oli sitten miehen tai naisen. Tosin tiedän monen miehen että naisen olevan samaa mieltä ;)

ap

Vierailija
62/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia, jos eivät ole "napakkaa lyhyttä" tai "sileää suoraa"? Mulla on luonnonkihara tukka, joka on pörröinen. Aina, aina, kampaajat ja toiset naiset yrittää latistaa suoristuraudoilla ja pitävät tukkaani epämääräisenä. Vasta nyt yli kolmekymppisenä olen oikeasti uskaltanut pitää puoleni. Tähän asti tykkäsin tukastani salaa ja nyökyttelin "ystävällisille" neuvoille. Jotain kivaa tässä tukassa kuitenkin on. Ihan jokainen mies on kehunut ja ehdottomasti kieltänyt leikkaamasta lyhyeksi tai suoristamasta. Nykyinenkin sanoo, että olin ensitapaamisella hurmaava pörröpää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaverit varmaan olettavat että tarkoitat jotai radikaalimpaa muutosta kuin leikkata pari senttiä.... Miksi kysyt, jos et kuitenkaa halua mitää tukassasi muuttaa

Vierailija
64/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on niin paljon muuta. En väittäisi Sharon Stonea, Miranda Kerriä, Cameron Diazia tai Halle Berryä rumiksi.

Vierailija
65/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paksut, pitkät ja lainehtivat tummanruskeat hiukset, joista nuorempana sain paljon kehuja. Nyt kolmekymppisenä olen verrannut itseäni Sinkkuelämän Charlotteen ja Vickaniin, kunnes kävin läpi kesän lomakuvat. Näytän oikeasti Tapolan Merviltä (paitsi laihemmalta) ja syynä juuri hiukset. Ovat liian painavat päältä (vaikka kevennetty ja kerrostettu) ja luonnonkihara korostaa pörröisyyttä. En keksi itselleni sopivaa lyhyttä mallia (kokeiltu on) joten pidän hiukset ponnarilla tai nutturalla.

ap, laita jo se kuva. Ei tälle muuten saada loppua.

Sä oot ihana. Tapola... Tarpeeksi hyvä kampaaja muuten osaa katsoa, mikä sopii itsekunkin naamavärkkiin ja tukan laatuun. Mulla ainakin on kampaaja, joka osaa leikata mulle hyvännäköisen tukan. Eikä suostu leikkaamaan jotain, josta epäilee, ettei sovi mun kasvojen/pään malliin. Värien kanssa sama. Ehkä tapolatukallekin hyvä kampaaja osaisi tehdä vielä paremman mallin.

Vierailija
66/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksen tarkoitus on ilmeisesti kohottaa ap:n egoa ja vakuuttaa että kaikki ovat kateellisia hänelle. Jospa ap keskittyisit siihen oman itsetunnon parantamiseen niin ei tarvitse tuhlata energiaansa näin turhien asioiden jahkaamiseen. Pidä tukkasi just niinkuin haluat, älä kysele mielipiteitä jos haluat niistä vain piilomerkityksiä etsiä (tai keskustele asiasta vain kampaajan kanssa). Oikeasti, GAFL!

Vierailija
67/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole kateellisia. Olet mamma ja muut mammat eivät ymmärrä, miksi kukaan mamma haluaisi pitää pitkiä, epäkäytännöllisiä hiuksia. Lyhyet on niin paljon helpommat pestä ja pitää. Mamman ei enää tarvitse nähdä vaivaa pitkien hiusten kanssa, kun hänellä jo on mies ja lapsi. Yrittävät saada sinut järkiisi.

Vierailija
68/68 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot hukkuvat leijonaharjaan, jos naama on mitätön.

Jos kyse on ystävistä, miksi ihmeessä he valehtelisivat. Sitä paitsi, hiusethna on uusiutuva luonnonvara.

Taidat olla melkoinen jumittuja. Olet jumittunut tyttöaikoihin ja kaverit haluisivat, että päivittäisit tyyliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä