Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä teillä murhaajien puolustelijoilla on ihme logiikkaa...

Vierailija
05.09.2012 |

Täältä on tullut luettua seuraavanlaisia kommentteja niistä, joiden mielestä murhaajan pahoinpitely oli oikein:

- vihjailtu, että meillä "tussu kostuu" pahoinpitelyä ajatellessamme

- sanottu, että kaikki pahoinpitelyjen uhrit ovat keskenään täysin samalla viivalla: siis jos joku hakkaa vaikkapa pikkuvauvan hengiltä ja sitten joku lyö vauvan hakkaajaa, niin nämä kaksi pahoinpitelyä eivät muka eroa millään tavalla toisistaan, molemmat ovat yhtä väärin...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan ny näe mitään epäloogista siinä, että nää murhaajien puolustajat yltyvät yhä kipakammin haukkumaan niitä, jotka toivovat hammasta hampaasta?

Itse asiassa mun mielestä te ammattiymmärtäjät ootte paljon pahempia kuin joku Tarkki, joka todnäk on jälkeenjäänyt tai vakavasti mielisairas.

Teidän mielstä pitäis kaikkii ja kaikkee ymmärtää, mitä te saatte tästä itsellenne? Sädekehän? Eikö teidän loputon ymmärrys viestitä, että kaikki tapahtuu syystä, kaikki on ok?

Vierailija
62/65 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kii jo hyeenat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko ketään ihmistä sulkea kaltereiden taakse vastoin omaa tahtoa? Missä menee raja, että toisen ihmisen elämästä viedään vuosia, jolloin hän ei pysty toteuttamaan itseään ja esimerkiksi kerätä kokemuksia elämästä. Miten murhamies voisi edes oppia paremmaksi ihmiseksi vankilassa. Jos kerran muillakin ihmisillä on vapaus niin yhtälailla pitää olla murhaajilla ja kiduttajillakin, ihmisiä hekin ovat!

Vierailija
64/65 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tekee itsestänsä ihan samanlaisen törkykasan kuin Eerikan isä on.

Tulee mieleen joku luolaihminen, joka ei osaa käyttäytyä.

Kauhea kuvitella minkälaisia äitejä tällä palstalla on.

Uskon jokaisen ammattilaisen olevan samaa mieltä kuin minä olen.

Vierailija
65/65 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämisestä.

T. Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän