Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäiset ihmiset, mitä vapaa-ajalla?

Vierailija
31.05.2015 |

Elikkäs, mitä te kaikki yksinäiset ihmiset teette vapaa-ajalla? Miten ajan saa kulumaan, miten saa pahanmielen yksinäisyydestä pois?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:36"]

Suosittelen yksinäisyyteen ulkoilua! Käy lenkilla, mee ottamaan aurinkoa hyvän kirjan tai käsityön kanssa, käy kaupungilla torilla kahvilla jnejne.. Musta tulee todella masentunut, jos oon koko ajan sisällä. Ja tiedän, että on vaikeaa lähteä yksinään minnekkään, mut kävin tänäänkin torilta kahvin ja menin puistoon sen juomaan ihan yksikseni :) Ulkoilma tekee ihmeen hyvää mielelle!

[/quote]

Tiedän. Olen pitkäaikaisesti ja vakavasti masentunut, mutta huomaan kyllä tietyn vaikutuksen sillä että poistun kotoani edes jonnekin. Tai pikemminkin sillä, että en poistu minnekään. Tykkään kävellä postilaatikolle ja kuljeskella puutarhassa. Jos pääsen kaupunkiin asti, vietän siellä usein koko päivän. Puistoon on tosiaan mukava mennä istumaan ihan yksikseen ja seurata ympäristön hälinää.

Vierailija
62/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:20"]yksinäisyydessä on se puoli, että muitakin on, jotka on samassa tilanteessa. en oikein tiedä, miten löytäisi ne, [/quote] Lähde mun kanssa kahville.

[/quote]

missä asut? voisinkin lähteäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:05"]

Elikkäs, mitä te kaikki yksinäiset ihmiset teette vapaa-ajalla? Miten ajan saa kulumaan, miten saa pahanmielen yksinäisyydestä pois?

[/quote]

http://www.hommaforum.org

Vierailija
64/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

58, pk-seudulla. Itse en varsinaisesti ole yksinäinen, on tiivis kaveripiiri ja ystäviä mutta silti tuntuu että haluan uusia kavereita.

Vierailija
65/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa, ulkoilen retkeillen, veneilen ja näin kesäisin rengastelen lintuja, valokuvaan, yritän oppia uusia asioita. Tekemistä minulla siis on, mutta siitä huolimatta koko keho huutaa jokaisella solulla ystävyyden, lähinnä rakkauden perään. Nautin tekemisistäni, mutta jumalauta kun sekin olisi toisinaan hienoa jakaa jonkun kanssa sekä saada olla osallisena toisen elämässä.

Joku sen mainitsikin, että yksinäisyys ja yksin oleminen ovat eri asioita, yksinäinen on tilanteessaan yksin tahtomattaan kun yksinolija valitsee yksinolonsa silloin kun niin haluaa.

Vierailija
66/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:42"]

58, pk-seudulla. Itse en varsinaisesti ole yksinäinen, on tiivis kaveripiiri ja ystäviä mutta silti tuntuu että haluan uusia kavereita.

[/quote]

en itse asu pk-seudulla, joten en varmaan oo mikään optimaalinen uusi tuttavuus.

Vierailija
67/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut pelottaa milloin mielenterveys alkaa järkkymään pahemmin kun saattaa kulua 3vk niin, että ainoat sanat jotka sanon ääneen on kaupankassalle "kiitos, hei"

Ennemmin kuitenkin näin kun vääränlaisessa seurassa. Itseäni ei kiinnosta mm dokailu, baarissa notkuminen, kampaamossa käynti, yökehoissa bailaaminen, henkkamaukassa shoppailu, pahan puhuminen toisista. Ja tuntuu että juuri sellaiseen minua haluttaisiin aina mukaan. En halua sellaista. Haluan esim kierrellä taidenäyttelyissä, käydä katsomassa ei niin valtavirran elokuvia, käydä syömässä erikoisemmissa ravintoloissa, luonnossa kävelyllä..

Vierailija
68/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rönkköstä syyttely ärsyttää.

"Pitääkö sinkkuuteen olla joku syyllinen? Asian voisi nähdä myös niin,
että nykyään on vähemmän huonoja suhteita, joissa elää onnettomia
ihmisiä. Eikö ole hyvä, ettei enää ole pakko pariutua muiden odotusten
takia tai taloudellisista syistä?"

Rönkkösen mielestä sinkku voi olla tyytyväinen elämäänsä – mutta silti
samaan aikaan toivoa löytävänsä kumppanin. Ne eivät sulje toisiaan
pois.

http://www.hs.fi/elama/a1427856169545?ref=hs-art-luetuimmat-#2

Vierailija
69/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitää vaan saada avattua jonkunlainen kontakti toiseen ihmiseen. itselleni elämän käännekohta oli tutustua mieheen, jonka kanssa ei koskaan olisi ollut mahdollisuuksia oikeaan suhteeseen, mutta hänen avullaan pääsin yli kammosta olla lähellä toista, ja jotenkin oma itsekunnioitus ja rohkeus nousi uudelle tasolle. pitää vaan uskaltaa ottaa riskejä ja tutustua ihmisiin.

ja 63: ei kannata olla liian yksin. se saattaa oikeasti olla vaarallista pidemmän päälle. moni haluaa tehdä noita asioita joita sinäkin, mutta heilläkään ei ole välttämättä seuraa siihen.

Vierailija
70/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinäisyydestä olisi paha mieli? Luuletko tosiaan että kaikki ovat sosiaalisia? Ihan normaaleja asioita teen, luen, katselen dokumentteja ja leivon.

Vierailija
71/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:18"][quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]

Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina?

Itse miellän yksinäisyyden jollain tapaa jopa positiiviseksi asiaksi. Olen itse introvertti, viihdyn yksin ja omissa oloissani olenkin onnellisimmillani. Jonkintasoisen yksinäisyyden olen itse valinnut elämässäni (minulla ei ole sydänystäviä eikä parhaita kavereita, en niitä vaan halua tai tarvitse), mutta toki perheellisenä en koskaan ole varsinaisesti yksin, niinkuin yksinäisyys mielletään.

Onko yksinäisyys siis aina surkea olotila, mistä pitäisi päästä pois "sosiaaliseksi ihmiseksi"

[/quote]

On se silloin jos ei saa seuraa vaikka haluaisikin ja tuntee ettei kukaan välitä ja sama tilanne jatkuu vuodesta toiseen. 

Näin koen vaikka itsekin olen introvertti.
[/quote]

No miettikääpä minun tilannetta. Olen extrovertti, ja mieluiten olen aina muiden seurassa, joukossa ja yhteisössä. Minulla on kavereita, mutta heille riittää parin tunnin tapaaminen kerran kuussa. Käydään syömässä ja juorutaan ja siltä tyypit kiiruhtaa takaisin omaan elämäänsä. Jopa oma mieheni on onnellisimmillaan kun saa sulkeutua työhuoneeseen ohjelmoimaan tai rakentelemaan jotakin. Tunnen oloni lähes päivittäin niin yksinäiseksi että olen tulla hulluksi. Viikonloput on paimpia. Viikolla sentään on työ!

Vierailija
72/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:42"]

[/quote]

en itse asu pk-seudulla, joten en varmaan oo mikään optimaalinen uusi tuttavuus.
[/quote]

Mä on pk-seudulta ja kaveri kelpais. Mulla sama juttu kuin sulla. Hyviä ystäviä mutta ne viihtyy enemmän yksin kuin weurassa :D. Meilaa jos kiinnostaa susettan@hotmail.com

Vierailija
73/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eilen et jippii, tähän keskusteluun tulee paljon tekstii ja keskustellaan täällä monet päivät yhdessä, mut tää taiski tyssätä jo? Ap

Vierailija
74/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:13"]

Sisustan parveketta, kiipeilen puihin ja hypin kiveltä toiselle.

Joskus istun hiljaa.

[/quote]

tuli melkein tippa linssiin.

-mies 35v

Vierailija
75/77 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ei aina helppoo oo tää mut yksin pärjää kyl vaik sitä välil kaipaa jotain ihmistä vierelle mut ulkoon on nyt paljo lumihommii ja iltaisin menee netis aika ja oma vapaus on kyl tosi arvokas asia.

Vierailija
76/77 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen gamer. Since 1990.

Vierailija
77/77 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:43"]

Vaiettu asia, masturboin tosi paljon. Niin tekee muutkin vaikka eivät sitä myöntäisikään.

[/quote]

No mä en. Ei jaksa seksi kiinnostaa.

Joo en minäkään kyllä samaistu tuohon kommenttiin. Ehkä kerran tai pari kertaa kuussa harrastan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi