Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäiset ihmiset, mitä vapaa-ajalla?

Vierailija
31.05.2015 |

Elikkäs, mitä te kaikki yksinäiset ihmiset teette vapaa-ajalla? Miten ajan saa kulumaan, miten saa pahanmielen yksinäisyydestä pois?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä.

[/quote]

Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu.
[/quote]

Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa.
[/quote]

Cant touch this.. Ymmärrän. Jaksuja.

Vierailija
42/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä. [/quote] Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu. [/quote] Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa.

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat. Olin 5 vuotta suhteessa mutta erosimme muutama kuukausi sitten. Olin suhteessa koko ajan yksinäinen, miehellä aina menoja ja aina ystävien kanssa jossain, se olikin suurin syy miksi halusin erota. Mielummin olen yksin yksin kuin yksin kaksin jos ymmärrät mitä tarkoitat.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä. [/quote] Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu. [/quote] Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa.

[/quote]

Mene muuhun ketjuun tai tee ongelmaasi sopiva, sä et tähän keskusteluun tosiaan oikeasti kuulu. Hei hei.
[/quote]

Kyllä kuulun! Ei ole kuule hääviä kun on "parisuhteessa" jossa hädin tuskin nähdään! Pitääkö sulle laittaa lista milloin olen mieheni kanssa ollut? Yksinäistä se on ja ajanvietettä kaipaan. Ei meillä ole yhteisaikaa olen todella todella todella paljon yksin.

Vierailija
44/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiko tästä keskustelusta nyt unohtaa se kuka on parisuhteessa ja kuka ei? Ihminen voi olla yksinäinen myös suhteessa (itse ainakin olin entisen kanssa). Ketjun tarkoitus oli puhua yksinäisyydesta ja mitä silloin tehdään! Ja joku aikaisemmin kirjoitti, että keksittäisikö yhdessä mitä kaikki tekee ensi viikonloppuna? Jotain uutta ja jännää!

Vierailija
45/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustakaa fb-ryhmä. ihan oikeasti. oon mukana sellaisessa, joka koottiin nettikeskustelun pohjalta, ja ollaan tavattu joitakin kertoja. helpottaa, kun tietää, että samoja tunteita on muillakin. ei se koko ongelmaa ratkaise mutta helpottaa oloa. aina kun on odotettavaa, on positiivisempi olo.

yksinäisyys voi olla ohimenevää, ainakin toivon että itselläni on niin. jotenkin tuntuu, että kaupungeissa ihmiset tuntee sitä vielä enemmän kuin maaseudulla.

Vierailija
46/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä. [/quote] Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu. [/quote] Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa. [/quote] Mene muuhun ketjuun tai tee ongelmaasi sopiva, sä et tähän keskusteluun tosiaan oikeasti kuulu. Hei hei. [/quote] Kyllä kuulun! Ei ole kuule hääviä kun on "parisuhteessa" jossa hädin tuskin nähdään! Pitääkö sulle laittaa lista milloin olen mieheni kanssa ollut? Yksinäistä se on ja ajanvietettä kaipaan. Ei meillä ole yhteisaikaa olen todella todella todella paljon yksin.

[/quote]

Ihme jankuttaja. Selkeästi näytät olevankin yksinäinen kun kun sulla on aikaa suoltaa kommentteja ja inttää vastaan :D

Vierailija
47/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä. [/quote] Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu. [/quote] Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa. [/quote] Mene muuhun ketjuun tai tee ongelmaasi sopiva, sä et tähän keskusteluun tosiaan oikeasti kuulu. Hei hei. [/quote] Kyllä kuulun! Ei ole kuule hääviä kun on "parisuhteessa" jossa hädin tuskin nähdään! Pitääkö sulle laittaa lista milloin olen mieheni kanssa ollut? Yksinäistä se on ja ajanvietettä kaipaan. Ei meillä ole yhteisaikaa olen todella todella todella paljon yksin.

[/quote]Juju on siinä, että sinulla on joku joka rakastaa sinua. Meillä ei ole ketään. Ei ketään.

Vierailija
48/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:00"]

[/quote]Juju on siinä, että sinulla on joku joka rakastaa sinua. Meillä ei ole ketään. Ei ketään.
[/quote]

Voi anteeksi. Perustan oman ketjun ja puin siellä omaa yksinäisyyttäni.

Vierailija
49/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:20"]

Minusta vapaa-aika on ihan parasta just yksin.

Tänä viikonloppuna olen mm. ... oluella kaverin kanssa. ... jutellut puhelimessa äitini kanssa.

[/quote]

Että näin yksin.

Vierailija
50/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan parveketta, kiipeilen puihin ja hypin kiveltä toiselle.

Joskus istun hiljaa.

Vierailija
51/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisyydessä on se puoli, että muitakin on, jotka on samassa tilanteessa. en oikein tiedä, miten löytäisi ne, mutta itse tunnen joitakin lapsettomia sinkkuja, ja heidän kanssaan on helpompi pitää yhteyttä, kun elämäntilanne on samanlainen. perheellisillä se elämä kuitenkin pyörii sen perheen ympärillä pitkälti. miten siis löytää samanlaisessa elämäntilanteessa olevaa seuraa?

täällä järjestetään joskus kaikille avoimena olevia tapahtumia, ja ne on usein sellaiseen aikaan, että niissä on enimmäkseen perheettömiä ihmisiä. esim. yhteisliikunta, kuten puistojooga.

itse kulutan aikaa taidenäyttelyissä (tämä oikeasti antaakin jotain, vasta nyt tajuan opastuksien avulla miten taide voi avata näkökulmia elämään ja yhteiskuntaan), elokuvissa. lenkillä. itse tykkään myös geokätköillä, sitä voi tehdä yksin tai kaverinkin kanssa. geokätköilijät järjestävät myös tapaamisia, esim. viime kesänä olin sellaisessa jutussa, jossa tavattiin makkaranpaiston merkeissä, juteltiin jne.

Vierailija
52/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:20"]

Minusta vapaa-aika on ihan parasta just yksin.

Tänä viikonloppuna olen mm. ... oluella kaverin kanssa. ... jutellut puhelimessa äitini kanssa.

[/quote]

Että näin yksin.

[/quote]

Yksinäisyys on ihan parasta, kun seuraa ei ollut 24/7 mutta kuitenkin ihan niin paljon kuin itse halusin.

Vierailija
53/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäiset ovat kyllä jotenkin sekopäisiä. miten teillä ei muka ole yhtään ystävää?

Vierailija
54/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yksinäisyys on ihan parasta, kun seuraa ei ollut 24/7 mutta kuitenkin ihan niin paljon kuin itse halusin.

[/quote]

Ei se ole yksinäisyyttä. Se on yksin olemista.

Vierailija
55/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:20"]yksinäisyydessä on se puoli, että muitakin on, jotka on samassa tilanteessa. en oikein tiedä, miten löytäisi ne, [/quote] Lähde mun kanssa kahville.

Vierailija
56/77 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:13"]

Joskus istun hiljaa.

[/quote]

Sielunsisareni!

[/quote]

Olen valitettavasti mies. Toivottavasti tämä tieto ei estä sielunsisaruuttamme.

Tällä viikolla olen myös eksnyt metsään. Kahdesti.

Vierailija
57/77 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:49"]

Noloa kertoa, mutten (tänäkään) viikonloppuna tehnyt juuri mitään. Lauantai meni pyykkiä pestessä ja laitoin muutamalle tutulle viestin. Yksi soitti takaisin ja puhuttiin sitten hänen perhe-elämänsä ongelmista. Minun asioistani ei ehditty puhua. Tänään laitoin vielä yhdelle tutulle viestiä. Ei vastannut. Toiselle tutulle soitin ja puhuttiin hänen työnhaustaan ja oikeastaan hän tarvitsi minulta neuvoja. Äitini soitti illalla ja hän sitten kyseli minunkin kuulumisiani. Välillä tunnen oloni täysin epähenkilöksi. Yleensä en edes yritä olla näin paljon yhteydessä muihin ihmisiin kuin tänä viikonloppuna olin. Riesaksi en haluasi olla kenellekään ja jos huomaan, ettei vastakaikua tule, niin jätän ne ihmiset rauhaan.

[/quote]Ethän sinä ole yksinäinen, sullahan on monta kontaktia. Oma puhelin ollut kuukausia sängyn alla, mutta eipä siellä ole kuin mainoksia tullut

Vierailija
58/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon yksin. Olen introvertti ja masentunut, viihdyn itsekseni mutta samalla koen olevani myös yksinäinen. Usein kaipaan sitä että joku ymmärtäisi minua ja olisi samalla "taajuudella". Minulla on ihmisiä ympärilläni, mutta kukaan ei oikeastaan tunne minua.

Nukun paljon, istun tietokoneella, katson tv-sarjoja, täytän sanaristikoita ja katselen ikkunasta ulos. Iso osa ajastani kuluu käsityöharrastukseen, sen tutkimiseen ja suunnitteluun.

Vierailija
59/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:28"]

Minä olen paljon yksin. Olen introvertti ja masentunut, viihdyn itsekseni mutta samalla koen olevani myös yksinäinen. Usein kaipaan sitä että joku ymmärtäisi minua ja olisi samalla "taajuudella". Minulla on ihmisiä ympärilläni, mutta kukaan ei oikeastaan tunne minua.

Nukun paljon, istun tietokoneella, katson tv-sarjoja, täytän sanaristikoita ja katselen ikkunasta ulos. Iso osa ajastani kuluu käsityöharrastukseen, sen tutkimiseen ja suunnitteluun.

[/quote]

Suosittelen yksinäisyyteen ulkoilua! Käy lenkilla, mee ottamaan aurinkoa hyvän kirjan tai käsityön kanssa, käy kaupungilla torilla kahvilla jnejne.. Musta tulee todella masentunut, jos oon koko ajan sisällä. Ja tiedän, että on vaikeaa lähteä yksinään minnekkään, mut kävin tänäänkin torilta kahvin ja menin puistoon sen juomaan ihan yksikseni :) Ulkoilma tekee ihmeen hyvää mielelle!

Vierailija
60/77 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:13"]

Joskus istun hiljaa.

[/quote]

Sielunsisareni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan