Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäiset ihmiset, mitä vapaa-ajalla?

Vierailija
31.05.2015 |

Elikkäs, mitä te kaikki yksinäiset ihmiset teette vapaa-ajalla? Miten ajan saa kulumaan, miten saa pahanmielen yksinäisyydestä pois?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:43"]

Vaiettu asia, masturboin tosi paljon. Niin tekee muutkin vaikka eivät sitä myöntäisikään.

[/quote]Mistä sinä sen muka tietäisit milloin kukakin sitä tekee. Naurettavaa tekstiä.

[/quote]No tiedän vaan sen. Tiedän että sinäkin masturboit aika useasti vaikka toista sanoisitkin. siksi se onkin vaietu asia.

[/quote]

Onpas palstalla paljon näkijöitä. Niitä jotka näkee pahuuden silmistä ja niitä jotka tietää, tai luulee tietävänsä miten usein toiset masturboi. 

Vierailija
22/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina?

Itse miellän yksinäisyyden jollain tapaa jopa positiiviseksi asiaksi. Olen itse introvertti, viihdyn yksin ja omissa oloissani olenkin onnellisimmillani. Jonkintasoisen yksinäisyyden olen itse valinnut elämässäni (minulla ei ole sydänystäviä eikä parhaita kavereita, en niitä vaan halua tai tarvitse), mutta toki perheellisenä en koskaan ole varsinaisesti yksin, niinkuin yksinäisyys mielletään.

Onko yksinäisyys siis aina surkea olotila, mistä pitäisi päästä pois "sosiaaliseksi ihmiseksi"
[/quote]
Ei, minä yleisesti ottaen viihdyn hyvin yksin. Netin kautta pidän yhteyttä vanhoihin kavereihin ja tämän kaltaisilla palstoilla hengailu ja keskustelu on myös auttanut sitä että aika harvoin tunnen oloani surullisella tavalla yksinäiseksi. Välillä tietysti, mutta niinhän kaikki. Enemmän tulee yksinäinen olo kun katsoo esim tuttujen reissukuvia. T. Se ulkomailla asuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina?

Itse miellän yksinäisyyden jollain tapaa jopa positiiviseksi asiaksi. Olen itse introvertti, viihdyn yksin ja omissa oloissani olenkin onnellisimmillani. Jonkintasoisen yksinäisyyden olen itse valinnut elämässäni (minulla ei ole sydänystäviä eikä parhaita kavereita, en niitä vaan halua tai tarvitse), mutta toki perheellisenä en koskaan ole varsinaisesti yksin, niinkuin yksinäisyys mielletään.

Onko yksinäisyys siis aina surkea olotila, mistä pitäisi päästä pois "sosiaaliseksi ihmiseksi"
[/quote]

Ei kai se aina ole surullinen asia, mutta joskus olisi mukavaa, että olisi joku, jonka kanssa jutella itselle tärkeistä asioista.

Se riipaisee, mikäli tavoittelee puhelimitse tai viestillä joitakin tuttuja, mutteivät he vastaa mitään. Tietysti ymmärrän, että heillä on omat perheensä ja viikonloppumenonsa.

Vierailija
24/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]

Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina?

[/quote]

On se silloin jos ei saa seuraa vaikka haluaisikin ja tuntee ettei kukaan välitä ja sama tilanne jatkuu vuodesta toiseen. 

Näin koen vaikka itsekin olen introvertti.

Vierailija
25/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vapaa-aika on ihan parasta just yksin. Saa mennä ja olla ihan oman tahtinsa mukaan. Tänä viikonloppuna olen mm. käynyt urheilemassa crossfitia ja juoksemassa, pitkällä lounaalla, torilla ja kirjastossa, oluella kaverin kanssa. Olen katsonut pari leffaa, kokkaillut ensi viikoksi töihin eväät, jutellut puhelimessa äitini kanssa. Silitin kaikki silittämistä vailla olevat vaatteet. Saunoin ja tein ihonhoidon, laitoin kynnet. Puuhaa on niin ettei ehdi viikonlopun aikana läheskään kaikkea mitä haluaisi.

Vierailija
26/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen oppinut elämään yksin, pakkohan se on. Enkä ole surullinen, vaan tunnen onnellisuutta elämästäni. Olisi se silti mukava edes kerran viikossa vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, jonka tuntisi paremmin ja voisi jutella astetta syvällisemmin.

Vierailija
27/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :(

Vierailija
28/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, luen, olen koiran kanssa, ulkoilen/urheilen, käyn asioilla ja elokuvissa ja kahviloissa, luuhaan kirjastolla, roikun netissä, jne. Just tässä olen suunnitellut melontakurssille osallistumista tai patikoimaan lähtemistä. En tiedä... Urpoltahan se vähän tuntuu yksin, tai no, vaellukset ehkä enemminki pelottais yksin? Mut eipä sitä mitää unelmia toteuta jos vaa kotona istuu.

Vierailija
29/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:18"]

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina? Itse miellän yksinäisyyden jollain tapaa jopa positiiviseksi asiaksi. Olen itse introvertti, viihdyn yksin ja omissa oloissani olenkin onnellisimmillani. Jonkintasoisen yksinäisyyden olen itse valinnut elämässäni (minulla ei ole sydänystäviä eikä parhaita kavereita, en niitä vaan halua tai tarvitse), mutta toki perheellisenä en koskaan ole varsinaisesti yksin, niinkuin yksinäisyys mielletään. Onko yksinäisyys siis aina surkea olotila, mistä pitäisi päästä pois "sosiaaliseksi ihmiseksi" [/quote] Ei kai se aina ole surullinen asia, mutta joskus olisi mukavaa, että olisi joku, jonka kanssa jutella itselle tärkeistä asioista. Se riipaisee, mikäli tavoittelee puhelimitse tai viestillä joitakin tuttuja, mutteivät he vastaa mitään. Tietysti ymmärrän, että heillä on omat perheensä ja viikonloppumenonsa.

[/quote]

Totta! Siitä tulee todella paska fiilis, kun yrittää tavoittaa jotain tai joitain ihmisiä muta eivät vastaa kiireen keskellä, itselle tulee siinä niin mitätön ja ei-haluttu olo.. Olenkin miettinyt lemmikin hankkimista, siitä saisin seuraa itselleni ja iloa elämään, olisi joku joka aina odottaa minua

Vierailija
30/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :(
[/quote]

Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku

Vierailija
31/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]

Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina?

[/quote]

Olen introvertti, mutta koska elämässä ei ole yhtäkään syvällisempää ihmissuhdetta koen syvää yksinäisyyttä. Joskus voi olla viikkokausia, etten puhu päivien aikana kellekään muulle kuin kauppojen kassoille, elämässä ei ole ketään kehen ottaisi yhteyttä vapaa-aikana.

Vierailija
32/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:18"]

[quote author="ExoPol" time="31.05.2015 klo 22:09"]Teiltä yksinäisiltä kysyisin, ja ihan ilman sarvia ja hampaita..Onko yksinäisyys surullinen asia? Aina? Itse miellän yksinäisyyden jollain tapaa jopa positiiviseksi asiaksi. Olen itse introvertti, viihdyn yksin ja omissa oloissani olenkin onnellisimmillani. Jonkintasoisen yksinäisyyden olen itse valinnut elämässäni (minulla ei ole sydänystäviä eikä parhaita kavereita, en niitä vaan halua tai tarvitse), mutta toki perheellisenä en koskaan ole varsinaisesti yksin, niinkuin yksinäisyys mielletään. Onko yksinäisyys siis aina surkea olotila, mistä pitäisi päästä pois "sosiaaliseksi ihmiseksi" [/quote] Ei kai se aina ole surullinen asia, mutta joskus olisi mukavaa, että olisi joku, jonka kanssa jutella itselle tärkeistä asioista. Se riipaisee, mikäli tavoittelee puhelimitse tai viestillä joitakin tuttuja, mutteivät he vastaa mitään. Tietysti ymmärrän, että heillä on omat perheensä ja viikonloppumenonsa.

[/quote]

Totta! Siitä tulee todella paska fiilis, kun yrittää tavoittaa jotain tai joitain ihmisiä muta eivät vastaa kiireen keskellä, itselle tulee siinä niin mitätön ja ei-haluttu olo.. Olenkin miettinyt lemmikin hankkimista, siitä saisin seuraa itselleni ja iloa elämään, olisi joku joka aina odottaa minua
[/quote]

Samalta tuntuu minustakin. Ja jos toinen jättää pariin otteeseen vastaamatta, niin ajattelen pallon olevan sitten hänellä yhteydenpidon suhteen. Moni ei varmaan tiedäkään miten tärkeältä vaikka vain edes satunnainen yhteydenotto ilahduttaisi.

Lemmikkiä mietin joskus itsekin, mutta tuntui siltä, että se joutuisi joskus olemaan liian pitkiä aikoja yksin.

Vierailija
33/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:20"]

Minusta vapaa-aika on ihan parasta just yksin. Saa mennä ja olla ihan oman tahtinsa mukaan. Tänä viikonloppuna olen mm. käynyt urheilemassa crossfitia ja juoksemassa, pitkällä lounaalla, torilla ja kirjastossa, oluella kaverin kanssa. Olen katsonut pari leffaa, kokkaillut ensi viikoksi töihin eväät, jutellut puhelimessa äitini kanssa. Silitin kaikki silittämistä vailla olevat vaatteet. Saunoin ja tein ihonhoidon, laitoin kynnet. Puuhaa on niin ettei ehdi viikonlopun aikana läheskään kaikkea mitä haluaisi.

[/quote]Oluella kaverin kanssa...aha.

Vierailija
34/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :(
[/quote]

Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku
[/quote]

Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä.

Vierailija
35/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä.

[/quote]

Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu.

Vierailija
36/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä.

[/quote]

Susta on joku kuitenkin tykännyt ja ruvennut kanssasi suhteeseen. Mietipä että on niitä jotka eivät koskaan koe sitä.

Vierailija
37/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"]

[/quote]

Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu.
[/quote]

Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa.

Vierailija
38/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostittelen kissan hankkimista jos on yksinäinen. Kissa on helppo pitää, halpa ja siitä on tosi paljon seuraa... Paras päätös ever. Olen silti yksinäinen mutta ei enää niin kovin kuin ennen...

Vierailija
39/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"]

[/quote]

Susta on joku kuitenkin tykännyt ja ruvennut kanssasi suhteeseen. Mietipä että on niitä jotka eivät koskaan koe sitä.
[/quote]

Mietipä jos et tiedä mistä jäät paitsi. Ihana mies mutta pakko olla yksin.

Vierailija
40/77 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:27"]Minullakin on yksinäinen olo. Miehen kanssa menee työvuorot ristiin. Nytkin meni nukkumaan kun tulin töistä. Ymmärrän mutta on paha mieli. :( [/quote] Älkää jaksako te, joilla on mies, valittaa yksinäisyydestä. Valivali. Monella ei oo miestä, ei lasta, ei ystäviä. Ei ketään, jota ikävöidä. Oon niin kyllästynyt teidän parisuhteellisten valituksiin! Terv yksinäinen, sinkku [/quote] Me hädin tuskin nähdään. Lue ja raivoa vasta sitten. Hän tekee jatkossakin yötöitä ja sillä hyvä. [/quote] Teillä on silti yhteinen koti ja henkisesti ystävyyssuhteitakin intiimimpi suhde. Turha ulista todellisesta, elämää määrittelevästä yksinäisyydestä jos ON parisuhteessa. Sinkkuna tuokin puuttuu. [/quote] Yksinäistä se on ja v--aa kun ei ikinä voi tehdä mitään kun jompi kumpi nukkuu. Se on kun veisi karkit lapselta jos tajuat.. Käytännössä olen yhteisessä kodissa yksin, ehkä pitää tehdä oma ketju jos mun yksinäisyys ei tähän kelpaa.

[/quote]

Mene muuhun ketjuun tai tee ongelmaasi sopiva, sä et tähän keskusteluun tosiaan oikeasti kuulu. Hei hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi