Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten sinuun on suhtauduttu, kun olet pyytänyt aborttia?

Vierailija
28.11.2005 |

Onko hoitohenkilökunta ollut ymmärtäväistä, välinpitämätöntä vai peräti tylyä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kai myös kiinan tyttöabortit ovat mielestäsi ok, onhan heilläkin oma elämäntilanteensa? eihän sitäkään saa tuomita, yhtä " hyvä" syy sukupuoli on aborttiin kun " sosiaaliset syyt!"

outo juttu, kun suomessa on niin hyvät tuet ja etuudet, eikä lapsiperhe taatusti nälkää näe, silti yksi suosituimmista syistä aborttiin täällä on " ei ole rahaa" . kuinka ahneita ihmiset on??!

" voi ei, etelänmatka jää tekemättä ja uusi auto ostamatta jos lapsen teen, pakko tehdä abortti!"

ja kun kerran hyväksyn abortin kaikissa tilanteissa, hyväksyt taatusti myös venäjällä vapaan abortin rv22 asti?

ja ruotsissa rv18 asti, eikö? solumöykkyjähän ne vasta ovat, niinkö?

Vierailija
22/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan tyttöabortit:en tietenkään hyväksy. Mutta pystyn ymmärtämään syyt; siis väestökasvun rajaaminen ja kulttuuri. Toisaalta taas sielläpäin on tyyli jättää ne tytöt orpokotiin tai tappaa,että saa yrittää sitä poikaa. Että taas suo siellä vetelä täällä.



Venäjän vapaa abortti. En hyväksy.Olot on toisaalta siellä hieman toiset kuin täällä,köyhyys kova jne.



Ruotsissa vapaa abortti rv18 asti. Niin se on muuten täälläkin rv 20asti saa keskeytyksen sos. syistä. Lupa pitää toki anoa TEOlta,mutta sen saa käytännössä aina.



Itselläni on 4 lasta ja uskon, että lapsi tuo leivän tullessaan. (tosin miten kauan tässäkään maassa?) Itselleni hyväksyisin abortin ainoastaan terveydellisistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Niin no joo...no, voidaanhan me molemmat olla superhedelmällisiä, miehen tilanteesta vaan on enempi " todisteita" :)



t.14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä