G: Miten sinuun on suhtauduttu, kun olet pyytänyt aborttia?
Onko hoitohenkilökunta ollut ymmärtäväistä, välinpitämätöntä vai peräti tylyä?
Kommentit (23)
Kiinan tyttöabortit:en tietenkään hyväksy. Mutta pystyn ymmärtämään syyt; siis väestökasvun rajaaminen ja kulttuuri. Toisaalta taas sielläpäin on tyyli jättää ne tytöt orpokotiin tai tappaa,että saa yrittää sitä poikaa. Että taas suo siellä vetelä täällä.
Venäjän vapaa abortti. En hyväksy.Olot on toisaalta siellä hieman toiset kuin täällä,köyhyys kova jne.
Ruotsissa vapaa abortti rv18 asti. Niin se on muuten täälläkin rv 20asti saa keskeytyksen sos. syistä. Lupa pitää toki anoa TEOlta,mutta sen saa käytännössä aina.
Itselläni on 4 lasta ja uskon, että lapsi tuo leivän tullessaan. (tosin miten kauan tässäkään maassa?) Itselleni hyväksyisin abortin ainoastaan terveydellisistä syistä.
Niin no joo...no, voidaanhan me molemmat olla superhedelmällisiä, miehen tilanteesta vaan on enempi " todisteita" :)
t.14
Vierailija: