Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä on tosi paljon vapaita vuoroviikko-isiä

Vierailija
23.06.2026 |

Katsoin, niin Tinderissä jos ei nyt melkein jokaisen, niin hyvin usean 45-55-v. miehen kohdalla lukee teini-ikäisen vuoroviikkovanhempi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
2/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Samat halut heillä on kuin vuoroviikkoäideilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Samat halut heillä on kuin vuoroviikkoäideilläkin.

Vuoroviikkoäidit tuossa iässä eivät yleensä halua enää miestä taakakseen.

Vierailija
4/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kynnån mielelläni vuoroviikkoäitejä ja miksei piukkaa synnyttämätöntäkin.

Vierailija
5/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.

Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla. 

Vierailija
6/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Vierailija
8/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.

Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla. 

Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.

Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla. 

Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...

Pervoa..

Vierailija
10/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.

Vierailija
12/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tiedätkö miksi niitä vilisee siellä?

Koska me naiset emme halua niitä. Ei halunnut se niiden entinen vaimokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.

No nämä ei ole ainoat vaihtoehdot. Sitten on ne normaalit lapsettomat miehet ja lapsensa jo aikuisiksi kasvattaneet miehet.

Vierailija
14/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.

Niin no siis jos tarkoitat että pitää valita nimenomaan nelikymppisen incelneitsyen ja jonkun verrattain normaalin eroisän välillä kuin juu, voi olla että iskämies vie voiton. Jos mies taas on syystä tai toisesta lapseton mutta kuitenkin normaali niin hänellä ei pitäisi olla mitään hätää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Vierailija
16/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.

Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla. 

Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...

Pervoa..

Miksi sen pitäisi sopia kaikille kolmelle?

Mä panen aamupäivästä salapanoa ja iltapäivästä vaimoa, salapano tietää vaimosta, vaimo ei salapanosta.

Vierailija
17/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen mies ei ole kenellekään kelvannut lapsen tekoon, on miehessä jotain vikaa.

M44

Vierailija
18/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää? 

Aika paljon on eronneita. 

Lieneekö aikaa seurustella kuitenkaan. Varmaan hektistä elämää. Ja minkälainen suhde ex-vaimoon...

Vierailija
19/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Tietty on, ne lähtevät suhteista kuvitellen että joku muu nainen suostuu heidän panopiiakseen kun vaimo ei enää anna, ja sitten jäävät sinne ihmettelemään kun kukaan ei kelpuutakaan.

Vierailija
20/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.

Niin no siis jos tarkoitat että pitää valita nimenomaan nelikymppisen incelneitsyen ja jonkun verrattain normaalin eroisän välillä kuin juu, voi olla että iskämies vie voiton. Jos mies taas on syystä tai toisesta lapseton mutta kuitenkin normaali niin hänellä ei pitäisi olla mitään hätää. 

Niin hetibsaa yksin elävä kokematon mues leiima "incel neitsyenä' - Siisvikäänkuin myösbkunnollidia ja perusfiksuja "kokemattomia" miehiä einolisikaan vaan sympatia menee vaistomaisestiblaosia omaavien miesten puolelle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi