Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki suihkuverhot onkin niin rumia? Mistä löytyisi tyylikkäitä?

Vierailija
08.05.2026 |

Kirjavia sini-turkooseja en etsi...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa. Tyylit on kategoriaa "mummo" tai "afrikka"..

Vierailija
2/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaiset itse rautakaupan pressusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt useissakin mööpeleissä.

Joko kaikki on tsernobylin harmaata, ketjupolttelijan valkoista tai jotain porkkanaoksennusripulia, tai sit se yksittäinen kirkkaan keltainen, mut ei mitään muita.
Eletään kuitenkin 20-luvulla mutta ihan hirveän hankalaa vain teettää jollain koneella muun värisiä. 

Vierailija
4/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Vallilan Makeba-suihkuverho?

Vierailija
5/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta löytää. Itse löysin neljä vuotta sitten tokmannilta. Hintakin 4,90. Todella kaunis vaalean harmaa kuviointi. Jännä, että on vielä kuin ihan uusi. 

Vierailija
6/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse tyylikkään suihkuverhon: ostin kangaskaupasta tyyliin ja väreihin sopivaa kangasta ja toisesta kaupasta valmiin valkoisen suihkuverhon. Samoihin renkaisiin kiinni (kangasverhoon tein tietysti reiät napinläpitekniikalla, viitseliäämpi laittaa purjerenkaat.) valkoinen suihkuverho suihkun puolelle ja kangasverho kylpyhuoneen puolelle.

Vierailija
7/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan yksivärisen valkoinen suihkuverho, mutta en muista mistä sen ostin. Edellisissä oli vaikka mitä kuviota, en kaipaile mitään 60-luvun hippikuvioita mihinkään.

Vierailija
8/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustassa on kivoja.

Vierailija
9/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut ulkomailta: Amazon, Ebay ja Temu tarjoavat paljon vaihtoehtoja. Suomen kaupoissa on surkeat ja aneemiset valikoimat.

Vierailija
10/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Temusta.

Vierailija
11/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustasta löysin mieleisen suihkuverhon, jossa kukkivat kesän kukkaset. Käytän sitä vain kesällä. 

Sohvatyynyissä on omenankukkia näin kesäkaudella.

Vierailija
12/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman verkkokaupassa on kivan näköisiä suihkuverhoja.

Vierailija
13/31 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla netistä, mutta kyllä saakin etsiä, että löytyy mitoiltaan ja muutenkin sopiva.

Vierailija
14/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta olen itse ostanut. Temussa on suuri valikoima yksivärisiä ja kuviollisia, ja laatu hyvä. Suihkuverhot ovat suihkuverhokangasta aivan kuin Suomessa, laatu ei eroa mitenkään Suomessa myytävistä, hinta on vaan paljon halvempi.

Vierailija
15/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyskistä löysin valkoisen verhon jossa alhaalla jotain vihreää luontokuvioo.

Vierailija
16/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä löytänyt kauniita Rustasta, Prismasta, ja yksivärisiä joistain kaupoista mm. vaaleansininen, ja petrooli. Rustan valikoimat ainakin vaihtelevat vuodenaikojen mukaan. Seurailen aina valikoimia kaupoissa käydessä ja ostan vaikka juuri silloin ei olisikaan tarvetta. Suihkuverhoja kuitenkin pitää pestä välillä ja silloin vaihdan toisen tilalle. 

Vierailija
17/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylppärin lattiassa on kunnon kaato, sitä suihkuverhoa ei tarvitse ollenkaan. Itse inhoan niitä, ne kumminkin kietoutuvat inhottavan limaisen oloisina jalkoihin.

Vierailija
18/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein itse tyylikkään suihkuverhon: ostin kangaskaupasta tyyliin ja väreihin sopivaa kangasta ja toisesta kaupasta valmiin valkoisen suihkuverhon. Samoihin renkaisiin kiinni (kangasverhoon tein tietysti reiät napinläpitekniikalla, viitseliäämpi laittaa purjerenkaat.) valkoinen suihkuverho suihkun puolelle ja kangasverho kylpyhuoneen puolelle.

Itse tekeminen tuli minullakin mieleen. Esim. vahakankaista, joita kai yleisemmin käytetään pöytäliinoina esim. ulkona ja mökillä. Vaikkapa Eurokankaan valikoimaa voi tutkailla, jos osaa itse ommella ne kaksi suoraa saumaa ala- ja yläkäänteisiin. Purjerenkaat ei ole loppujen lopuksi kovinkaan vaikeat asentaa.

Vahakangashan on vettä hylkiväksi käsiteltyä puuvillaa ja yleensä konepestävä.

Vierailija
19/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kangasta ja ompele, valoverhoista löytyy liukkaita helposti kuivuvia.

Vierailija
20/31 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylipinnoitettu puuvilla voisi olla hyvä diy-suihkuverhoon.

https://www.eurokangas.fi/sisustus/poytaliinat/kernit-ja-vahakankaat
On marimekkoa ja muuta moneen tyyliin. Jos ei osaa itse, joku näppärä voisi verhon tekaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi