Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten sinuun on suhtauduttu, kun olet pyytänyt aborttia?

Vierailija
28.11.2005 |

Onko hoitohenkilökunta ollut ymmärtäväistä, välinpitämätöntä vai peräti tylyä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla sikiö kuolee..sit vaan himaan ja odotat et se syntyy pöksyyn.Jollei niin tulet 2pv päästä takasin niin saat pillerit kohdunsuulle ja se kuollu tulee ulos..:( tuskin abortti kellekkään on helppo asia, miksi siis syyllistää ihmistä enemmän.Asia onm äärettömän kipeä ja itkettää ettei vauvaa voitu antaa syntyvän.Ymmärrän nyt että tekemämme ratkaisu oli aivan oikea.Kädet täynnä nykyisten kanssa.

Vierailija
2/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan mahdollisuuksia on monia, ja niistä sitten kannetaan vastuu lopun elämää.Asia voi silti olla vaikea, eikä lainkaan helppo.



Pliis , hieman suvaitsevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asiaan vaikutti sekin, että en ollut ehkäisyn " unohtanut" teinityttö, vaan 35-vuotias kahden lapsen perheenäiti, jonka luotettava ehkäisy oli pettänyt ja abortti oli oikeastaan ainoa vaihtoehto sikiövaurioita aiheuttavan lääkityksen takia.

Vierailija
4/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 32v ja 2 lapsen äiti.Vaikeat raskaudet ja missään nimessä en olisi saanut niin nopeasti tehdä lisää lapsia.Oman terveyden=syntyvän lapsen terveyden kustannuksella. Käsittäisin EHKÄ jos olisin hakenu joka kuukausi ab:tä vähän niinkuin ehkäisynä..

Vierailija
5/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itse, kuinka järkyttävä asia se abortti oli. Mullekin tehtiin lääkkeellinen abortti, mutta mä sain sen tabletin eka ja sitten muutaman päivän päästä oli pakko mennä automaattisesti osastolle ja laitettiin se geeli kohdunsuulle. Olisin mieluummin ollut kotona ja vollottanut siellä, mutta osatolla oli oltava.

Vierailija
6/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kotiin ja pieni syntyi kotona vessaan housuihini ;;;(

iellä minä lukkojen takana itkin ja pyytelin anteeksi.Mietin mihin laittaisin valtaisan verihyytymän en hennonnut pönttöön laittaa.Mulla viikkoja oli tuolloin 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mitä kaikkea sitä nainen joutuukaan kokemaan elämänsä aikana...*hali*

Vierailija
8/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tässä esimakua palkastani ja tiesin Että kyllä jumala rankaisee jollainlailla.Vaikken uskovainen olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko katsonut ultrasta vauvaa ennen aborttia?



niin, kyllä aina puolustellaan ettei muka ollut mitään vaihtoehtoa, ja että on lapsenkin parhaaksi, mutta kuinka moni oikeasti on katsonut lastaan ennen aborttia?

Vierailija
10/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jos laspen adoptioon antamisesta tehtäisiin imagoltaan sankariteko (mitä se oikeasti onkin!), voisi nykyistä useampi äiti valita abortin sijasta adoption. Vai olisitteko te valinneet, jos adoption mahdollisuus olisi helpompi ja " kunniallisempi" juttu?



Itse olen 2 vahinkolasta (juu-u, mieheni on SUPERhedelmällinen) saanut. Molempien kohdalla mietin kyllä aborttia, mutta en siihen pystynyt. Nyt, jos kolmas lapsi tulisi, joutuisin kyllä abortin tekemään, en jaksaisi hoitaa kolmatta lasta tässä elämänvaiheessa mitenkään. Sormet ja varpaat ristiin siis, että ei kierukka petä.



Ymmärrän siis teitä, joskus on tilanteita, että abortti on ainoa hyvä vaihtoehto. Mutta mitäpä olette mieltä tuosta adoptiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakos aborttia on takana, kun noin suutuit totuudesta?eihän ketään aborttiin pakoteta, se on totuus!!!

Vierailija
12/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


montakos aborttia on takana, kun noin suutuit totuudesta?eihän ketään aborttiin pakoteta, se on totuus!!!

Ei pakoteta ei aborttiin ketään,mutta tilanteita on yhtä monta kuin raskauksia. Sinun tai minun asia ei ole tuomita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunta oli asiallista, olin silloin 14v

Vierailija
14/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä pyysin kun tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta melkein heti toisen lapsemme syntymän jälkeen. Pyysin neuvolan terveydenhoitajalta ja lääkäriltä. Kumpikaan ei ottanut kuuleviin korviinsa. Terkka sanoi mm että se on nyt tulossa ja sillä sipuli. Silloin kyl tuntui tosi raskaalta mieli enkä uskonut että jaksan millään. Koko odotusaikakin oli masentava. ja suoraan sanoen ensimmäinen puoli vuotta synnytyksestäkin meni harmaassa sumussa.



No, nyt jälkeenpäin tosin oon ihan tyytyväinen etten sitä aborttia saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


No, nyt jälkeenpäin tosin oon ihan tyytyväinen etten sitä aborttia saanut.

Vierailija
16/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


No mitä väliä sillä on, että juuri MIES on se hedelmällinen?



No, voinhan minäkin olla, mutta miehen superhedelmällisyydestä on aiemmista suhteista myös todisteita.



t.14

Vierailija
17/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella hyvää kohtelua sekä terveyskeskuksessa että kätilöopistolla. Erittäin aran tilanteeni johdosta kaikki olivat hyvin hienotunteisia.

Vierailija
18/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai myös kiinan tyttöabortit ovat mielestäsi ok, onhan heilläkin oma elämäntilanteensa? eihän sitäkään saa tuomita, yhtä " hyvä" syy sukupuoli on aborttiin kun " sosiaaliset syyt!"

outo juttu, kun suomessa on niin hyvät tuet ja etuudet, eikä lapsiperhe taatusti nälkää näe, silti yksi suosituimmista syistä aborttiin täällä on " ei ole rahaa" . kuinka ahneita ihmiset on??!

" voi ei, etelänmatka jää tekemättä ja uusi auto ostamatta jos lapsen teen, pakko tehdä abortti!"



ja kun kerran hyväksyn abortin kaikissa tilanteissa, hyväksyt taatusti myös venäjällä vapaan abortin rv22 asti?

ja ruotsissa rv18 asti, eikö? solumöykkyjähän ne vasta ovat, niinkö?

Vierailija
19/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun näissä tapauksissa nainen ottaa " kunnian" itselleen.



Ja muutenkin minulla on se käsitys että nuo jutut on enemmän naisesta kiinni, miehen rooliksi riittää että on riittävästi eläviä, virkeitä siittiöitä.

Vierailija
20/23 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oli raskaana raiskaajalleni. Olin jo muutenkin rikki, en uskaltanut tehdä rikosilmoitusta ja sitten vielä huomasin tulleeni raskaaksi. Hoitsujen eikä lääkäreiden kuulu ottaa kantaa aborttia vastaan, jos joku sen haluaa. Ihmettelen näitä mammoja, joiden mielestä synnytys on ainoa vaihtoehto. Miksi ei koskaan saisi ajatella itseään, vaan sitä syntymätöntä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän