Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?
Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.
Kommentit (151)
Ehkä sen vuoksi että laittaa itsensä likoon, vaikuttaa teeskentelemättömältä positiivisella tavalla.
Tykkään tosi paljon. Tykkäsin hänestä jo aikanaan Ylex:n aamujuontajana Peltsin kanssa radiossa. Tosi hyvä, selkeä ja sanavalmis toimittaja.
vedetään aina kun jotain nuorehkoa ja jollain tasolla kaunista ihmistä arvostellaan. Kyllä, ihmisillä on myös erilaisia kauneuskäsityksiä, tuliko yllätyksenä? Kumma kyllä kukaan ei taida vetää sitä kateuskorttia, jos joku sanoo ettei pidä Janne Katajasta, hänen teennäinen tekopirteytensä ärsyttää. Tai jos joku sanoo että Johanna Tukiainen on ärsyttävä tyrkky.
Onko se niin vaikea ymmärtää, että ihmiset voi ärsyyntyä jostakin toisesta ilman, että on kateellinen? Ja ei, minua ei ärsytä Marja Hintikka, mutta minua ärsyttää tuo iänikuinen kateuskortti.
Hirveä ämmä!!!
Sääälittää jo valmiiksi sen tuleva vauva, mitä p*skaa tuleekaan kestämään...
Hei mä oon niin pop, voi jumankekka ihqdaa jne.
Tekis kaikille palveluksen, ja häipyis telkkarista sinne nyrkin ja hellan väliin, ja pitäis turpansa kiinni. Piste.
on ihan selkeitä provoja, ei kannata edes noteerata.
Miksi ihmisten pitää olla noin julmia? Ottaa nyt joku hampaisiinsa ja ruveta haukkumaan, vaikka tämä kohdehenkilö ei ole tehnyt mitään kamalaa. Olisko aika katsoa peiliin, ennen kuin kirjoittaa täällä noin asiattomia? Näillä kommentaattoreilla taitaa olla vielä opittavaa elämänsä poluilla... Marja aivan loistava juontaja. Ei hän mahda mitään ulkonäölleen ja ilmeilleen. Pääasia, ettei puhe kangertele ja jaksaa olla positiivinen.
Sehän on vaan joku juontaja. Ihan sama, millainen joku juontaja on, kunhan ei änkytä ja kamalasti takeltele. Ja on sen verran lukenut käsiksestä, että tietää, kenen kanssa siinä ohjelmassa puhuu.
Oikeasti, kyseessä yksi maailman turhimpia ammatteja, joku radio- tai tv-juontaja. EVVK. Miten te voitte noin paljon ottaa lämpöä siitä, millainen on joku tätsy, joka löpisee joukkotiedotusvälineessä joidenkin turhien julkkisten kanssa? Se ei tätä maailmaa hetkauta suuntaan eikä toiseen, millainen joku juontaja on. Sillä juontamisella ei luoda uusia työpaikkoja, ei pelasteta sairaita, ei opeteta lapsia lukemaan, ei korjata roskia tai siivota työpaikkoja kauniimmaksi, ei koristella kaupunkia istutuksin, ei tuoteta maitoa tai leipäviljaa... Turha homma.
Toisaalta jos et oikeasti tajua miten suuria yhteiskunnallisia vaikuttajia tv- ja radiojuontajat ovat, niin olet niin tyhmä, ettei susta senkään vuoksi olisi alallle.
Jokainen mamma voi miettiä kohdallaan miten hyvin itse suoriutuisi esim. Marjan duunista. Miltä näyttäisi telkkarissa, mistä kehittelisi aiheet, mistä hommaisi vieraat ja mitä näiden kanssa juttelisi.
Kuinka hyvin sujuisi? Katsokaas mitä helpommalta se näyttää, sen kovempi ammattilainen sen tekee.
Ja Marja on varmasti yksi alansa ehdottomasti parhaita. Jos ette vielä ole tajunneet, että kyseessä on myös Mensa-tason älykkö, kannattaa tovi seurata häntä ja juttujaan. Se että tekee kepeää ohjelmaa, ei tarkoita että on tyhjäpää.
T: Se Marjan oikeasti tunteva, yllätys yllätys samalla alalla oleva
ja nykyinen pissanvärinen hiusväri on aika kauhea, mutta ei varsinaisesti ärsytä. Kristiina Mutt hei! Komulainen on kyllä todella ärsyttävä. Ruma ja ärsyttävä.
Jos pirteä naisjuonta ottaa noin paljon pattiin, niin suosittelen hoitoon menemistä. Käynti psykiatrilla voisi oikeasti auttaa. Tämä palsta on hullujen, ilkeiden ja katkerien ihmisten kaatopaikka. Ällöttävää.
Pidän hänestä hurjasti, ovat todella positiivinen juontajapari. Katson ilolla heidän säätämistään.
Sussu ja Päivikki tekee ohjelmasta hyvän ja myös se joku puolalaisniminen naistoimittaja.
En oikein osaa tarkkaan edes sanoa mikä kaikki hänessä mättää, on vaan jotenkin tosi vastenmielinen tyyppi. Ja hyvin joku tässä ketjussa hoksasi että samaa kastia Kristiina Komulaisen kanssa - totta, olen aina ihmetellyt miten hänkään on päässyt mitään juontamaan. Kireän ja ärsyttävän oloinen!