Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?
Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.
Kommentit (151)
hän on ihan kivan oloinen juontaja. Ehkei aivan suosikki, mutta en keksi mitään syytä inhotakaan.
Ylitekee juontonsa, siis. Mutta nyttemmin olen jo tottunut siihen ja pidän häntä hauskana.
-toinen tv-toimittaja ja Marjan kollega uutisista-
aurinkoinen ja positiivinen ihminen. En käsitä kommentteja "täynnä itseään" tai "tuo liikaa itseään esiin". Eiköhän hänellekin ole ihan etukäteen määritelty rooli kyseisessä ohjelmassa. Naiset, miksi mollaamme jatkuvasti toisiamme?! Ihan tarpeeksi miehet jo sitä tekevät, joten eikö kannattaisi puhaltaa yhteen hiileen.
heittäytyjätyyppi, ja sitäpaitsi tosi kaunis.
Miksi tällainen tautonomia eli turha toisto:
"NAISjuontaja Marja Hintikka". Johan se nimestäkin käy ilmi, että kyseessä on nainen. Jos olisi miesjuontaja, niin kirjoittaisitko esim. "miesjuontaja Eero Hintikka". Tällaisilla naisetuliitteillä korostetaan naisten toiseutta: miehet ovat juontajia ja naiset naisjuontajia.
niin vietävästi, että aina kun eksyn kanavalle ja Hintikka on ruudussa, niin kanava vaihtuu välittömästi. Tai nopeampi vaihtoehto on mykistää ainakin ääni pois...
Oot ihan oikeassa, itteään täynnä.
Mua ärsyttää niin paljon etten katso ko. ohjelmaa.
Terävä ja hauska, selvästi älykäs ja valovoimainen nainen. Ja sen takia varmaan tyhmempiä ärysttääkin, tai niitä, joiden kilpailuvietti on niin kova, etteivät kestä :)) ...
kaunis, fiksu, ja pirteä kaiken lisäksi paremmassa duunissa ja varmaan paremmin kuolutettukin kuin minä.
Ei vaan, olen sen verran vanha että minusta hän on ihanan piristävä.
Sen sijaan se Komulaisen poika ärsyttää, tosin ei niin paljon kun silloin kun oli radiossa aamuisin puujalkavitseineen tai taisi olla yöradiossa, kun siihen heräsin usein klo 5.15, se oli tuskaa.
Ärsyttävän tekopirteä ja teennäinen. Voisi olla hyväkin toimittaja, mutta AINA, siis ihan perkele koko ajan, elehtii ja heittää semmosta tekopirteää "JEE JEE KIVAA" -läppää.
Kaunis nainen, mutta huono esiintyjä ja toimittaja.
on minusta ihana
kaunis, raikas, hauska, aito
eli ei ihme, että mammoja kyrpii? ;)
minusta on ihana katsella kauniita, luonnollisia naisia, jotka eivät uppoa siihen "viddu mä näytän hyvältä ja tiedän sen" -muottiin: tiedostaa jokaisen eleensä ja ilmeensä. muovinukke. hintikka tuollaisten sijaan on eloisa ja heittäytyvä, rempseä. ja niin naisellinen ja kaunis. ihana! :)
No ei todellakaan ärsytä,kaunis,seksikäs,iloinen ja upea nainen.
Jos jotain naista siellä pierunhajuisessa sohvassa snoopy-paitulissaan ärsyttää,niin suosittelen liikuntaa ja muutenkin kiinnittämään huomiota ulkonäköönsä.
Suomen kauneimmista ja tyylikkäimistä naisista,ja vielä kun lisää siihen iloisen positiivisuudeen,niin ei ihme että naisten kuvottava kateus herää.
Paras kimmma koko Suomen tv:ssä. Vain kateelliset naiset ei tykkää Marjasta.
mutta sitten TV:ssä erittäin huono. En tiedä mikä siinä on, mutta joku tökkii tuossa naisessa tosi paljon.
Minusta hän on ihana. Huumorintajuinen, heittäytyvä, spontaani, kupliva... tulen aina hyvälle tuulelle hänet nähdessäni.
Ei Hintikka ärsytä, mutta Stan Saanila ulos uutisvuodosta hän tuo itsensä esille ja nauraa omille möläytyksille ja miinusta lisää tuhruisesta tyylistä2
Mielestäni hän on yksi parhaista naisjuontajista. Minulla on hänestä ainoastaan hyvää sanottavaa...
Minusta hän on ihana. Huumorintajuinen, heittäytyvä, spontaani, kupliva... tulen aina hyvälle tuulelle hänet nähdessäni.
Täysin samaa mieltä. Ja paljon onnea kevätvauvan johdosta tulevalle äidille ja isälle.
Naulan kantaan. Huimaavaa tämä palstan paineinen ja negatiivinen ilmapiiri. Katkerat ihmiset analysoivat ja mollaavat kaikkea mikä liikkuu.