Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?
Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.
Kommentit (151)
että se on vasta opettelemassa sitä juttua. Niinhän me kaikki ollaan, jossain kohtaa kesken (paisti täydelliset av-mammat omassa täydellisessä pikku maailmassaan). Mut ihminen joka tekee jotain ja yrittää, on välillä myös ärsyttävä...ja siksipä nää joita ärsyttää kauheesti paljastaa samalla mitä löllyköitä ovat ainaki henkisesti. Kun ei itse tajua mitä on yrittää ja kehittyä niin sit vaan ärsyyntyy:D
Makuasia kenestä tykkää tai luulee tykkäävänsä. Kaikkia ei voi miellyttää. Marjalla on symppismies tuo Uusivirta. Sapettaako se sua? Älä kiehu liikaa. Mitä sun ärsyyntyminen kertoo susta itsestäsi? En kuitenkaan halua syyllistää sua. Tunnustan: jotkut vain ärsyttää enkä aina tiedä edes miksi.
kuin että vaihtio radiosta telkkariin. Olin suuri fani, kun oli Ylex:llä. TV:tä en juuri katso, mutta ne lyhyet vilahdukset hänestä eivät ole ärsyttäneet.
Olisikohan tuo tuijottava piilari-ilme se, joka kenties ärsyttää. Useasti on niin, että kun tyypin kanssa juttelee on sittenkin ok. Joku muinoin sanoi, että ennen kuin puhuin mun kanssa, luuli että oon paska tyyppi. Enkä sitten ollutkaan. Luulo ei oo tiedon väärtti.
Siis, että: ennen kuin puhui mun kanssa.
Todella ällöttävä ämmä ja käännän heti kanavaa kun sen naama ilmestyy ruutuun. Toinen on Maria Sid, joka on lähes joka ohjelmassa. Kuvottavia ämmiä.
Ei ärsytä. On kyllä itsetietoinen mutta positiivisella tavalla. Hyvän näköinen nainen: Ei missityyppiä, mutta tyylikkään ja sexyn näköinen. Sellainen jota heti tekee mieli... Erottuu edukseen, kiva kontrasti kotopuolen pullantuoksuisille villasukkaäityleille venahtaneissa kotiasuissaan. Voi tietty olla että kotona Marjakin vaihtaa hiukka rennompaan
teitä jurppii, kun joku on aidosti hyväntuulinen, eikä teidänlaisenne marmattaja.
Tuli jo ikävä Marjaa vaikka ei tämä sijainenkaan huono ole. Mutta kun Marja on vaan hyvä ja aito juontaja ... ja sit viel tää Norppa ja Saimaa uintiprojekti, jonka Marja selosti kerrassaan upeasti.
Tää Saimaa Norppaprojekti oli muuten koko vuosikymmenen uroteko. Ja että se poika todella ui sen matkan ... aivan käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:10"]
Tuli jo ikävä Marjaa vaikka ei tämä sijainenkaan huono ole. Mutta kun Marja on vaan hyvä ja aito juontaja ... ja sit viel tää Norppa ja Saimaa uintiprojekti, jonka Marja selosti kerrassaan upeasti.
Tää Saimaa Norppaprojekti oli muuten koko vuosikymmenen uroteko. Ja että se poika todella ui sen matkan ... aivan käsittämätöntä.
[/quote]
Kuinka pitkä matka oli?
Marja on mun idoli! :) Ihan mieletöntä bailausta siellä YleX Nenäpäivämaratonin lopussa. :) Toivottavasti olen kolmevitosena yhtä nuorekas, energinen ja timmi kuin hän.
t.tyttö 25v
Yx parhaista naisjuontajista!
Hassu ja NÄTTI.
T: Mies
Onkohan sillä jokin ADHD-häiriö, kun jatkuvasti kuin lentoon lähdössä...
Ja silmät pullollaan aivan tärisee innosta, oli puheenaihe mikä tahansa.
Rauhoittuisi. Sitten voisi olla siedettävä.
Ei voi olla totta, että kolleekat täällä muka kommentoi! Feikki?
Musta Marja on ihana ja oma itsensä.
jaksat elää itsesi kanssa, kun olet noin karsea tyyppi?
Hirveä ämmä!!!
Sääälittää jo valmiiksi sen tuleva vauva, mitä p*skaa tuleekaan kestämään...
Hei mä oon niin pop, voi jumankekka ihqdaa jne.
Tekis kaikille palveluksen, ja häipyis telkkarista sinne nyrkin ja hellan väliin, ja pitäis turpansa kiinni. Piste.
Marjan vuoksi katson ohjelmaa ja olen NAINEN. Hän on luonnollinen, fiksu ja lisäksi
bonus: kaunis. En ole kateellinen. Hän ei ansaitse sitä. Sitäpaitsi kateus nakertaa ihan omaa sisusta ei Marjan. Paljon Onnea vauvan johdosta koko perheelle ja ihanaa äitiyslomaa. On ihanaa saada vauva keväällä kun muutenkin ilma valostuu.
Todella mukava nainen,tapasin neuvolassa :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:49"]Marja on mun idoli! :) Ihan mieletöntä bailausta siellä YleX Nenäpäivämaratonin lopussa. :) Toivottavasti olen kolmevitosena yhtä nuorekas, energinen ja timmi kuin hän.
t.tyttö 25v
[/quote]
Ei kolmevitosta voi sanoa nuorekkaaksi, vaan nuorihan sen ikäinen vielä on. Ei tuossa iässä olla vanhoja ja väsyneitä.
Radiossa ärsytti mut telsussa ei!Pukeutuu upeasti,viime viikollakin oli tosi kaunis kun oli nahkapökät jalassa ja tänäänkin upeat sukkikset!Pitkät hiukset sopii hänelle todella hyvin!Upea mimmi!