Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?

Vierailija
01.09.2012 |

Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaihtaa kampaaja. Eikös kyseessä ole se hiuspidennys -nainen? En pidä kyseisestä naisesta. Yrittää olla nuorempi, kuin on. En ole kateellinen, koska tiedän monta vielä upeampaa. 

Vierailija
102/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaihtaa kampaaja. Eikös kyseessä ole se hiuspidennys -nainen? En pidä kyseisestä naisesta. Yrittää olla nuorempi, kuin on. En ole kateellinen, koska tiedän monta vielä upeampaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Kun ohjelma alkoi, niin ajattelin että taas on jonkun yleläisen pomon amatööri-tyttö päässyt ekemään ohjelmaa, kun ei parempaa duunia ole saanut.

Onkin siis ammattitoimittaja, ei uskoisi. Tulee mieleen salkkarinäyttelijä, joka esittää juontajaa. Yli-ilmehtii ja ylireagoi kaikkeen.

Esittää "itseään". Jotenkin tyrkyn oloinen; minä, minä ja minä....kuvatkaa mua...mua. Se miesjuontajakin on jotenkin vaivaantuneen oloinen.

Eikä se Leppilampi lentänyt siinä ohjelmassa niskoilleen ja naisjuontaja oli kommentoinut, että ai että, vauva syntyy kyllä nyt etuajassa..pitää istua tässä nyt puoli tuntia...Joo toisella on ehkä mennyt niskat nurin ja naisella on mielessä vaan oma raskaus...Arggh.  Minä ja minun raskaus...Onneksi häipyy vauvalomalle.

Vierailija
104/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

109 jatkaa...Sitten se muljauttelee niitä silmiään ja mulkkaa kameraan...Siis kuka ammattitoimittaja tekee sellaista.

Vierailija
105/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjan ammatti ei ole helppo. Itse tiedän sen,kun olen ollut lähes samalla alalla. Nämä jotka haukkuvat häntä olisivat lähes varmuudella aika huonoja hänen paikalla. Yksistään sellainen asia,että pitää tietää asioita ihan laidasta laitaan,jotta pysyy asiassa. Se ei ole välttämättä ihan helppoa. Eräät haukkuvät hänen ulkonäköä ja eleitä. Minun mielestä niissä ei ole vikaa. Päinvastoin. Näille haukkujille pitäisi olla pahvista leikattu kuva. Ääni pitäisi tulla äänirobotilta.

Vierailija
106/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjan ammatti ei ole helppo. Itse tiedän sen,kun olen ollut lähes samalla alalla. Nämä jotka haukkuvat häntä olisivat lähes varmuudella aika huonoja hänen paikalla. Yksistään sellainen asia,että pitää tietää asioita ihan laidasta laitaan,jotta pysyy asiassa. Se ei ole välttämättä ihan helppoa. Eräät haukkuvät hänen ulkonäköä ja eleitä. Minun mielestä niissä ei ole vikaa. Päinvastoin. Näille haukkujille pitäisi olla pahvista leikattu kuva. Ääni pitäisi tulla äänirobotilta.

Vierailija
107/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:47"]

[/quote]

Nyt kun Marja jää äitiyslomalle, nämä kritisoivat AV-mammat voisivat vuorollaan mennä tuuraamaan häntä, kerran Marja niin ammattitaidoton on. Nähtäisiin me muut sitten, miten oikeasti kuuluu juontaa..... :D

Vierailija
108/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ärsytä päinvastoin. me suomalaiset olemme heti kateellisia ja kaunaisia kun joku on pirteä ja itsevarma. kuuluu luonteeseemme. pitäisi vain jöröttää, se olisi ok. tätä juontajaparia katsoo iloisin mielin ja omakin fiilis kohoaa, heillä on hauskaa ja se tarttuu katsojaankin. homma on välitöntä ja letkeää. me vain emme sulata että joku onnistuu, eikä osata iloita toisten puolesta jos heillä menee paremmin. joten me jotka heistä nautimme saamme kai nauttia ja katsoa, te muut...voi kun se on niin helppoa painaa säätimestä jokin muu numero. ei ole pakko kärsiä!! sehän on ihan valinta kysymys.

Vierailija
109/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

marja jakaa näköjään mielipiteet. Joko siitä pidetään tai vihataan. Kyllä tv:stä löytyy juontajia, jotka ovat hyviä ja heistä kukaan ei edes laittaisi tälläistä ketjua. joku marjan sukulainen vetää esiin tuota kateus korttia. Miksi pitäisi olla kateellinen, jos joku ärsyttää? 

Vierailija
110/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:00"]

marja jakaa näköjään mielipiteet. Joko siitä pidetään tai vihataan. Kyllä tv:stä löytyy juontajia, jotka ovat hyviä ja heistä kukaan ei edes laittaisi tälläistä ketjua. joku marjan sukulainen vetää esiin tuota kateus korttia. Miksi pitäisi olla kateellinen, jos joku ärsyttää? 

[/quote]

Minua ei Marja ärsytä. Luulen että tietynlaisia tosikkoja ärsyttää Marjan iloisuus. Suomessa halutaan, että pärjäävä nainen on jotenkin kylmä, kova, tylsä ja tavis.

Vierailija
111/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oli Peter Nymanin juontajapari ärsytti vietävästi - hyvä kun sai näppinsä pidettyä erossa, myötähäpeää tunsi kun katsoi... vaan nyt on kyllä rauhoittunut jotenkin. Ja onhan tuo ihanan eloisa ja kauniskin. 

Vierailija
112/151 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että hän ärsyttää joitakin, koska on selkeästi aito ihminen ja kiltin oloinen.

Eikä mikään tyhjäpää.

Vierailija
113/151 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:32"]

ei todellakaan ärsytä päinvastoin. me suomalaiset olemme heti kateellisia ja kaunaisia kun joku on pirteä ja itsevarma. kuuluu luonteeseemme. pitäisi vain jöröttää, se olisi ok. tätä juontajaparia katsoo iloisin mielin ja omakin fiilis kohoaa, heillä on hauskaa ja se tarttuu katsojaankin. homma on välitöntä ja letkeää. me vain emme sulata että joku onnistuu, eikä osata iloita toisten puolesta jos heillä menee paremmin. joten me jotka heistä nautimme saamme kai nauttia ja katsoa, te muut...voi kun se on niin helppoa painaa säätimestä jokin muu numero. ei ole pakko kärsiä!! sehän on ihan valinta kysymys.

[/quote]

Taitaa tämä Hintikka, vai mikä lieneekään, käydä täällä itse kehuskelemassa itseään ja toitottamassa, että kaikki kritisoijat ovat kateellisia hänelle. Joo, niin mistä? Ylinäytellystä juontamisesta ja silmien muljauttelusta kameralle.

Jos Hintikka luet tätä, niin voisit muistaa, että ne haastateltavat ovat pääasiassa ohjelmassa, et sinä. Sääli...kun olet niin "pirteä ja rapsakka ja reipas", kyllä sun pitäisi saada olla kaiken keskipisteenä.

Vierailija
114/151 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 07:07"]

[/quote]

Minä just torstaina ihastelin, että Marjalla oli tosi nätti nuttura. Meillä sekä minä että mies katsotaan usein PS:ää ja tykätään siitä. Tässä vielä vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Marja Hintikka ei ärsytä minua pätkääkään, päinvastoin.

Vierailija
115/151 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleläisten palkat maksetaan minunkin veroistani ja jos en halua katsoa tuollaista silmien muljauttelijaa, on minulla oikeus arvostella hänen ammattitaitoaan.

Jos kyseisen henkilön palkka maksettaisiin jostain muusta, esim siitä, miten työ tuottaa, niin vaikka ihan vapaasti viettäisi viisi tuntia päivässä muljutellen silmiään kameran ääressä, jos tämä tuottaisi tulosta.

Mutta jos ohjelma on juontajan takia vastenmielinen ja meidän taloudessa kolme maksaa täyttä yleveroa, koen oikeudekseni sanoa, että kyseisen juontajan takia en katso tätä ohjelmaa.

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:47"]

[/quote]

Nyt kun Marja jää äitiyslomalle, nämä kritisoivat AV-mammat voisivat vuorollaan mennä tuuraamaan häntä, kerran Marja niin ammattitaidoton on. Nähtäisiin me muut sitten, miten oikeasti kuuluu juontaa..... :D

[/quote]

Vierailija
116/151 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse sennäköinen kuin riihen seinästä repäisty piru ja muutenkin on mennyt suhteet miehen kanssa vähän vituralleen,ei ole kovin kumma,mikäli alkaa kaikki risomaan. Sitten vielä jos mies katselee kaunista naista ihaillen,vieläpä kehaisten,on tilanne päällä. Alkaa viha,joka on aika lähellä mustasukkaisuutta.Silloin on pakko hakea vikaa jostakin.Tuo kohde voi löytyä jopa kauniista juontajasta.

Vierailija
117/151 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja on huippu.

Vierailija
118/151 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, nyt ei tarvitse vaihtaa tv- kanavaa puoli seitsemän, kiitos Hintikan äitiyden! Onko muuten aito Suomalainen nainen todella kuin M Hintikka?

Vierailija
119/151 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja on todella mukava. Iloinen, avoin ja fiksu. Olen joskus työskennellyt hänen kanssaan ja ainakaan silloin ei ollut yhtään leuhka. Ammattitaitoon en ota kantaa, mutta tuon käsityksen halusin oikaista :)

Vierailija
120/151 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaunein nainen.