Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?
Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.
Kommentit (151)
Maria on ihana.Hän on niin luonnollisen kaunis, ihana ja hyvä juontaja.
MARIA ON IHANA ISOLLA IILLÄ! PÄIVÄN KOHOKOHTA ON PUOLI SEITSEMÄN.
ELLA KANNINEN SOPII HIENOSTI OHJELMAAN TUURAAMAAN HÄNTÄ MUTTA SILTI
ON IKÄVÄ MARIAA.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2012 klo 12:48"]
Ei ärsytä, tykkään tyypistä.
[/quote]
EI MUAKAAN.HÄN ON NIIIIIIIIN IHANA.MONI JOKA HAUKKUU ON VAAN KATEELLINEN
HÄNELLE, OLEN SITÄ MIELTÄ.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:13"]
mua on puistattanut tuo henkilö siitä lähtien, kun vuosi sitten tammikuussa heillä oli lyhyt pätkä, jossa kerrottiin rintasyöpää sairastaneesta Mirasta (joka kuoli nyt syksyllä).
Nuori rintasyöpää sairastva henkilö kertoo sairaudestaan ja sen hoidoista, ja tämä naisjuontaja siirtyy tuon pätkän jälkeen hekotelleen seuraavaan aiheeseen (/haastateltavaan, joka oli sattumalta Paavo Westerberg, joka sentään osasi pitää lyhyen tauon ja kunnioittaa edellisen pätkän sisältöä.) Mut tuo naisjuontaja ei.
Tuntui et jotenkin alhaisesti käyttivät hyväkseen nuorta syöpään sairastunutta ihmistä.
EMPÄ USKO.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 18:51"]
Marjan vuoksi katson ohjelmaa ja olen NAINEN. Hän on luonnollinen, fiksu ja lisäksi
bonus: kaunis. En ole kateellinen. Hän ei ansaitse sitä. Sitäpaitsi kateus nakertaa ihan omaa sisusta ei Marjan. Paljon Onnea vauvan johdosta koko perheelle ja ihanaa äitiyslomaa. On ihanaa saada vauva keväällä kun muutenkin ilma valostuu.
[/quote] NÄIN ON.SAMAT SANAT.MARJA ON IHANA!
Ella on välillä vähän poissaolevan näköinen. Taitaa kaivata Italiaa
ei sitten tippaakaan miellyttävä ihminen
Marja on iloinen ja piristävä pakkaus. Jäin kaipaamaan hänen esiintymistään. Olen ihmetellyt, ovatko ne kaikki vaatteet hänen omiaan? Ellan tyyli on tavanomaisempi.
Miksi naiset häntä inhoavat? Ottakaa opiksi ainakin se iloisuus ja huoliteltu ulkonäkö. Sitä mieltä nainen minäkin.
muija ihan ADHD, ei jaksa tommosia levottomia, ylienergisiä ja kouluttamattomia ns. toimittajia, eihän sillä oo ees koulutusta, taitaa olla käyny jonku vuosaaren kristillisen opiston niinku nää ADHD pimiät ja pääskysääret. ei kiitos amatöörejä.
Ei sekä ole kaiken mollaamista jos ei tykätä Marja Hintikasta!
Ärsyttää ja paljon. Vaihdan heti kanavaa.
Ettet vaan olisi kade? Maria on niin upea ja kaunis nainen. Luonnollinen ja löuonteva. Ei todellakaan ainakaan leuhka.
Maria ei ole millään muotoa itseään täynnä, päinvastoin.
En oo koskaan tykänny tästä naisesta. En radiossa enkä televisiossa. Ärsyttävä nimenomaan. Argh.
Oot ihan oikeassa, itteään täynnä.
Mua ärsyttää niin paljon etten katso ko. ohjelmaa.
Kumma kyllä, ei ärsytä vaikka on nätti ja pirteä.
Mutta pikkukakkosen Siina ärsyttää kyllä senkin edestä, ARGH!
Marja on tykki, joka häiritsee teitä kateellisia naisia.