Ärsyttääkö teitä Puoli seitsemän naisjuontaja Marja Hintikka?
Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja näyttää kuvittelevan, että hänen kuvaamisensa on ohjelman päätarkoitus.
Kommentit (151)
mutta elämä tasii ja opettaa jos ei muuta niin hitaasti kulkemaan. Aika namunen mies sillä oli, mutta onhan se kaunis itsekin.
Pitäisikö jokaisen kysyä itseltään, miksi Marja Hintikka ärsyttää tai miksi Arja Koriseva aikoinaan ärsytti? Kateutta se on kaikki! Marja on iloinen, itsevarma, kaunis, hyväkroppainen ja sinut itsensä kanssa, lisäksi älykäs, eli sellainen kuin jokainen nainen haluaisi itse olevansa... joten se kateus sitten päätyy ärsytykseksi.. hohhoijaa!!
Kateelliset naiset täällä taas haukkumassa kauniita naisia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 07:08"]
Kateelliset naiset täällä taas haukkumassa kauniita naisia.
[/quote]
Niin totta. Marja on ihana!
Naamaltaan lurpahtaneet naiset ovat vaan kateellisia kun töistä tultuaan miehet mielummin katselee Hintikkaa kun kurppaista valasta olohuoneessa.
Niin minä ainakin teen!
EI todellakaan ärsytä, aivan mahtava juontajapari. Tänne kirjoittelevat siiderinorsuäipät ne vasta onkin ärsyttäviä, suorastaan oksettavia...tehkää itsellenne jotakin niin ei täällä tarvitse käydä marmattamassa kaikkea mikä telkkarissa liikkuu. Hintikka on ihana ja aito :)
Onneks ei tartte kattoo, niin ei ärsytä yhtään...
Ei meitä ärsytä. Pätevä toimittaja omalla paikallaan, eikä edes kovin päälle käyvä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 02:58"]
EI todellakaan ärsytä, aivan mahtava juontajapari. Tänne kirjoittelevat siiderinorsuäipät ne vasta onkin ärsyttäviä, suorastaan oksettavia...tehkää itsellenne jotakin niin ei täällä tarvitse käydä marmattamassa kaikkea mikä telkkarissa liikkuu. Hintikka on ihana ja aito :)
[/quote]
mutku muista aina, että sä olet myös itse se, jos palstaa haukut.
terkuin
Siiderinorsuäippä
Onneksi ei tarvitse kyseistä ohjelmaa katsoa, niin ei ärsytä ollenkaan... :)
Minulla on tv auki vain kahdesti viikossa, eli silloin kun sieltä tulee jotain, mitä oikeasti haluan nähdä. En ärsytä itseäni tv:llä.
Karsee teennäinen ADHD höyryäjä, joka ei osaa olla, joten levottomana höyryää. se ukko samanlainen teeskentelijä. tämä akka kuuluu samaan sarjaan yli-yrittävienADHD-tyyppien vappu mätisäkki pimeä.
ja jos joku väittää katkerien avautumiseksi, niin olen aivan normaali onnellinen ihminen, joka arvostaa laadukasta, rauhallista esiintymistä esimerkiksi ylen tv-uutiset. jos osaat asiasi, ei tarivtse teeskennellä ja ylisuorittaa, hyvä ylisuorittaja ja teenskentelijä on jukka rasila, miten se jätkä on päässy teatterikouluun.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 03:25"]
Minulla on tv auki vain kahdesti viikossa, eli silloin kun sieltä tulee jotain, mitä oikeasti haluan nähdä. En ärsytä itseäni tv:llä.
[/quote]
Olenkin miettinyt tämänkin keskustelun perusteella, puuttuuko Suomesta osalla kotitalouksista tv:stä se virrankatkaisunappi. Yle (valtion verorahoin kustannettu) "pakottaa" kansaa töllöttämään tv:tä ja sitten täytyy AV:lla itkeä, näinkö?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 04:11"]
[/quote]
Olenkin miettinyt tämänkin keskustelun perusteella, puuttuuko Suomesta osalla kotitalouksista tv:stä se virrankatkaisunappi. Yle (valtion verorahoin kustannettu) "pakottaa" kansaa töllöttämään tv:tä ja sitten täytyy AV:lla itkeä, näinkö?
[/quote]
Aivan samaa mieltä... Mutta voi ottaa sitte vaikka sen virtapiuhan irti sieltä pistorasiasta, jos ei muuten sammu, tai vaihtaa ihan vaan kanavaa...
Toisaalta kun heidän palkat maksetaan meidän veroista, on meillä kai oikeus kritisoida huonoja ohjelmia ja huonoja työntekijöitä. Vituttaa maksaa yleveroa, jos joutuu koko ajan pitämään telkkaria kiinni kun siellä on huonoja juontajia.
Nyt ei voi edes valita, maksaako televisiolupaa. Nyt vaikka ei olisi telkkaria, on oikeus valittaa, jos laatu on paskaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 04:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 04:11"]
[/quote]
[/quote]
Aivan samaa mieltä... Mutta voi ottaa sitte vaikka sen virtapiuhan irti sieltä pistorasiasta, jos ei muuten sammu, tai vaihtaa ihan vaan kanavaa...
[/quote]
Marja Hintikka on hyvä juontaja.Ei yhtään sellainen itse keskeinen.Kun jää äityislomalle jää ohjelma taatusti katsomatta vähemmälle,osaa juontaa ohjelmat jouhevasti.Hyvää äityislomaa Marjalle.Toivoo toinen Marja
Ohjelmaan liittyen: se lantiolihasten jumppaohjelma eilen on täyttä asiaa. Oli nääs parin viikon mittainen hevosyskä, ja kauhistus, tuppasi lirahtelemaan housuun, kun tuli oikein kovia yskänkohtauksia, ei kyllä nuorempana niin käynyt koskaan!
Ne henkilöt jotka eivät voi katsoa Marja H:ta,voivat kääntää äänen pois telkkarista ja lukea teksti teeveetä. Pitäähän sitäkin jonkun katsoa.Eikä ole ainakaan liikaa riekkumista. Itse katselen suurella mieltymyksellä Marjaa. Nyt vaan tulee paussi,kun hän on äitiyslomalla.
mua on puistattanut tuo henkilö siitä lähtien, kun vuosi sitten tammikuussa heillä oli lyhyt pätkä, jossa kerrottiin rintasyöpää sairastaneesta Mirasta (joka kuoli nyt syksyllä).
Nuori rintasyöpää sairastva henkilö kertoo sairaudestaan ja sen hoidoista, ja tämä naisjuontaja siirtyy tuon pätkän jälkeen hekotelleen seuraavaan aiheeseen (/haastateltavaan, joka oli sattumalta Paavo Westerberg, joka sentään osasi pitää lyhyen tauon ja kunnioittaa edellisen pätkän sisältöä.) Mut tuo naisjuontaja ei.
Tuntui et jotenkin alhaisesti käyttivät hyväkseen nuorta syöpään sairastunutta ihmistä.
Ärsyttää, mutta vain se, että radion puolelta sain käsityksen että henkilö on älykäs, nokkela ja skarppi, kuinka tämä tyyppi voi siirtyä telkkuun vetämään ylen pahinta hömppää. Salaa toivon että palaa vauvalomalta yhtä häikäisevän fiksuna kuin kaikki muutkin äidit ja alkaa tekemään itseään älyllisesti haastavaa journalismia ja jättää kirjojen/levyjen/keikkojen/pipojen/kissanristiäisten/merkityksettömyyksien kaupustelun muiden hoidettavaksi
ainut mikä jurppii, on hänen hottis mies. Se on varmaan muidenkin jurppimisen takana.