Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olisit murhatun 8vuotiaan eerikan äiti, tappaisitko murhaajat?

Vierailija
01.09.2012 |

minä en tappaisi, mutta tekisin jotain, jonka kanssa joutuvat kärsimään loppuikänsä. tyttöparan murhasta ja elämästä he eivät varmasti kärsi tuskia, niin laittaisin ne kärsimään jotenkin muuten, muistukseksi siitä, että murhasivat ja kaltoinkohtelivat lastani, esmi. hoitaisin niiltä raajoja poikki, sahaisin nukuttamatta niitä... ym.

koska minulla ei olisi enää mitään menetettävää, olisin jo menettänyt ainokaisen lapseni.jos siis oletetaan, ettei muita lapsia ole.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin autioon selliin ilman virikkeitä ja ruokaa sen verran että pysyvät hengissä.

Vierailija
42/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaaja ja olen ihan samaa mieltä, että kukaan ei saa olla niin tyhmä, ettei ymmärrä suojella omaa lastaan ja Touko on toki vastuussa lapsensa kuolemasta, mutta toi narsistiteoria on ihan hatusta revitty. Olivat päihteidenkäyttäjiä lapsen äidin kanssa molemmat ja luultavasti yhtä vähä-älyisiä myös, sitten tämä uusi nainen vei lopunkin järjen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni muukin tappaisi

Vierailija
44/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reaktiot nousee tässä tapauksessa.

laitoin nukkumaan oman 7 vuotisen tytön ..sillä oli kiva päivä kaverin kanssa ja katsottiin tuossa Barbie Pegassos elokuva ja koko ajan ajattelin , että toivottavasti tämä sadistisesti kidutettu tyttö sai nähdä näitä, niillä on se taikavoima 7 vuotiaalle, että Pegasus tulee ja pelastaa..ainakin minun pikkunen luulee niin.

Vi****tu kun itkettää...miten voi maailma olla niin paha pienelle 8 vuotiaalle.

KUOLEMA SADISTEILLE !!!!

Vierailija
45/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellanen reppana kuin Matti Nykänen.Naiset vei kuin pässiä narussa. Toukolta leikattiin aivokasvain 5 vuotta sitten jonka jälkeen hänestä tuli vähän hidas. Eerika oli hänen ainoo lapsensa enkä usko et hän olisi yksin tyttöä rankaissut/tappanut. MIssä se Sirpan Laamasen kuva viipyy?Miksi media ja viranomaiset suojelee sitä?

lastaan kohdellla näin sadistisella tavalla..

hänen on pitänyt olla täysin 'järkevä' sossun keskusteluissa, jos on mennyt läpi.

TAI SOSSUT ON OLLUT TÄYSIN PÄTEMÄTTÖMI....MITÄ MINÄ PAHOIN PELKÄÄN 11111

Vierailija
46/53 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS IHAN OIKEASTI....voiko näin hirveitä sadisteja olla oikeasti!!!!!!!!!

Mä haluan ensimmäisen kerran TAPPAA !!!!!

Vierailija
47/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS IHAN OIKEASTI....voiko näin hirveitä sadisteja olla oikeasti!!!!!!!!!

Mä haluan ensimmäisen kerran TAPPAA !!!!!

Samoin. Ei ole mikään hirvittävä tapaus vetänyt vertoja tälle. Olen varmaan aina vastustanut kuolemantuomiota, mutta nyt haluaisin sen takaisin. Tämä vetää niin sanattomaksi. Itkettyä on tullut tämän takia viime päivinä ja paljon.

Ne tekijät ansaitsisi tismalleen samanlaisen kuoleman, ja samat ainakin 25 kertaa ennen sitä, ennen kuin tulee se viimeinen päivä.

Vierailija
48/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisille pitää muistuttaa koko loppuelämänsä mitä ovat tehneet. Vankilassa muut vangit muistutta vat ja vankilan ulkopuolella heitä vainotaan. Rauhaa ei anneta missään, eikä tarvitsekaan.

Lukekaa murhainfosta miten menee entisillä lapsentappajilla! Ne asuu kaikessa rauhassa kotipaikoillaan!

Nytkin siellä joku ämmä, joka on tappanut 2 ihmistä vuoden 1998 jälkeen, elvistelee miten pääsi pois jo 2009! Toisen näistä miehistä tappoi kun mies nukkui sängyssään.

Vierailija
49/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisivät helpommalla siten. ei heille vankila kiva paikka tule olemaan, pedofiili ja lapsentappaja.

yrittäisin koota elämäni, tuo mies jo tehnyt tarpeeksi pahaa joten en antaisi sille enempää valtaa.

Vierailija
50/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS vanki käyttäytyy hyvin, niin hän pystyy hakemaan 12 vuoden jälkeen presidentiltä lievennystä tuomioonsa.

Kuten esim Juha Valjakkala aka Nikita Foughantine, joka on tällä hetkellä pisimpään istunut vanki. 18 vuotta takana.

Oikeesti ottakaa selvää oikeuskäytännöstä. Elinkautinen ON elinkautinen.

Vierailija
51/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS vanki käyttäytyy hyvin, niin hän pystyy hakemaan 12 vuoden jälkeen presidentiltä lievennystä tuomioonsa.

Kuten esim Juha Valjakkala aka Nikita Foughantine, joka on tällä hetkellä pisimpään istunut vanki. 18 vuotta takana.

18 tai 20 v ei ole lähelläkään elinkautista! Keskiarvo "elinkautisista" on tällä hetkellä noin 13 vuotta!

Vierailija
52/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/53 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisi itse vankilaan. Jos sen sijaan kuolemantuomio olisi käytössä rangaistuksena, niin se olisi oikein noille lapsen tappajille.