Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akolan sosjohtajaa koskevat viestit poistuu heti

Vierailija
31.08.2012 |

MIKSI?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avunannosta rikokseen ja virka-aseman väärinkäytöstä.

Taidat olla kuvottavia sossuja itsekin.

eiköhän me porukalla joku yhteys löydetä.

En minä ainakaan ap:lla halua mitään pahaa. Sen sijaan sinun ilkeyttäsi ihmettelen, että ihan "porukalla". Hyi! Luulisi, että yksi Eerika, joka mätkittiin "porukalla" kuoliaaksi, nyt riittäisi uhriksi.

Vierailija
42/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. sossulla ei ole mitään tekoa murhaajan kanssa, miksei hän kerro ettei ole sukua, eikä asiaan osallinen.

Sukulaisuus tai ei-sukulaisuus on ihan faktoja. Jos ei ole lähisukua, miksei vain katkaise saman tien huhulta siipiä.

Niinhän se Porissakin murhasta epäilty syytön näyttelijä teki.

Sinähän täällä meuhkaat ja riehut oikeuden enkelinä!

Ja niinhän se tyttöraukkakin oli viranomaisprosessin suojeluksessa - ja siksi juuri hän kuolikin...

Se näyttelijä pidätettiin, ja siitä kerrottiin julkisesti lehdissä. Totta kai hänellä sen jälkeen oli oikeus puhdistaa maineensa.

Tätä Askolan naista ei käsittääkseni ole pidätetty, eikä syytetty vielä mistään.

Jos näin tapahtuu, hänellä on sen jälkeen mahdollisuus antaa julkisesti lausuntonsa. Ei ennen, ei av-mammojen riehunnan takia.

T: Toimittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Seiskan toimittaja.

Jos olen nimeltäni Kalle Nieminen ja toista Kalle Niemistä epäillään jostakin ja minua aletaan epäillään siksi epäillä jostakin, minun on helppo lopettaa juttu alkuunsa ilmoittamalla julkisesti, että en ole se Kalle Nieminen.

Kas, syytön toimii niin.

Mene sinä nyt vaan jahtaamaan taas Susan Ruususia ja keitä teillä nyt haavissanne onkaan!

Vierailija
44/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avunannosta rikokseen ja virka-aseman väärinkäytöstä.

Taidat olla kuvottavia sossuja itsekin.

eiköhän me porukalla joku yhteys löydetä.

En minä ainakaan ap:lla halua mitään pahaa. Sen sijaan sinun ilkeyttäsi ihmettelen, että ihan "porukalla". Hyi! Luulisi, että yksi Eerika, joka mätkittiin "porukalla" kuoliaaksi, nyt riittäisi uhriksi.

Enkä minäkään ap:lle tahdo, jos ei ole se sama tyyppi, joka on mennyt soittelemaan sinne tänne pelkän nettikirjoittelun perusteella, ja syytellyt ihmisiä osallisuudesta murhaan.

Sellaiselle ihmiselle toivon pelkkää pahaa, ja mielelläni itsekin soittelisin hänelle pari puhelua, ihan vaan että tietää miltä se tuntuu.

Mä olennäet nähnyt vierestä, millaista jälkeä tämän palstan vähämielisten av-lehmien kaltaisten ihmisten lynkkausmieliala saa aikaan, kun aletaan vähän soitella sinne ja tänne, välittämättä ollenkaan odottaa, että ihan varmasti ollaan ottamassa yhteyttä oikeaan ihmiseen oikean asian tiimoilta.

Kunhan av-paska saa vähän vallantunnetta joka tietysti verhotaan suureen suruun surmatun tytön puolesta.

Vierailija
45/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Seiskan toimittaja.

Jos olen nimeltäni Kalle Nieminen ja toista Kalle Niemistä epäillään jostakin ja minua aletaan epäillään siksi epäillä jostakin, minun on helppo lopettaa juttu alkuunsa ilmoittamalla julkisesti, että en ole se Kalle Nieminen.

Kas, syytön toimii niin.

Mene sinä nyt vaan jahtaamaan taas Susan Ruususia ja keitä teillä nyt haavissanne onkaan!

Mutta huomaahan sun Susan Ruusus-esimerkistäkin, että et elä ihan tätä päivää.

OSaatko muuten miettiä pienessä ja tyhjässä päässäsi, kuinka monta Kalle Niemistä on suomessa? Saako niistä jokainen julkaista tiedotteen, että se en muuten sitten ollut MINÄ Kalle Nieminen Kuopiosta?

KErro vielä missä lehdessä näitä ilmoituksia julkaistaan, kun en ole ikinä nähnyt yhtään.

Mutta jos sä et nyt ymmärtänyt edes sitä pointtia, että VIRANOMAISEN JULKISESTI aiheetta syyttämä ihminen saa lehdessä puolustautua, sen sijaan AV_MAMMAN NETISSÄ syyttämä ei, niin minkäs tekee.

T: Toimittaja

Vierailija
46/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta riehuu aivan vauhkona lynkkausjoukkona. Hyvä, että tätä palstaa yritetään edes vähän tyynnytellä. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omaa mielipuolista käytöstään, ennen kuin rupeaa vaatimaan kuolemantuomioita yhtään kenellekään.

Vierailija
47/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole soittanut mihinkään enkä missään tapauksessa soitakaan. Oli 2. henkilö se soittaja. Ihmettelin vain aamulla miksi ketjujja poistettiin. Älkää vetäkö vääriä johtopätksiä.