Akolan sosjohtajaa koskevat viestit poistuu heti
Kommentit (47)
on syyttäjänkin mukaan ainutlaatuisen raaka lajissaan.
Ja se että töpeksitään alvariinsa muutenkin ei riitä perusteeksi sille, että tässäkin saisi muka töpätä rangaistuksetta.
Jos kyseisellä sossulla ei ole mitään tekoa asian kanssa, pelkkä lyhyt lehdistötiedote riittäisi.
Kuka tahansa normaali syytön ihminen toimisi niin.
mutta sanonpa taas, että minä soitin tälle x kunnan x nimiselle x virassa olevalle henkilölle joka on x-vuotiaan x:n tappaneen x:n x.
Sanoin nimeni, ja kysyin, miltä tuntuu olla hirviöx:n x ja osallistua x-vuotiaan x:n kuolemaan johtaneisiin tapahtumiin.
Löi luurin korvaan.
Ihan oikeasti.
Kukaan normaali ihminen ei ole noin idiootti.
että ei ole kyseisen murhaajan äiti tai muu lähisukulainen, niin sittenhän asia olisi sillä selvä.
Vai mitä? Ihan itkemättä ja nauramatta.
mutta sanonpa taas, että minä soitin tälle x kunnan x nimiselle x virassa olevalle henkilölle joka on x-vuotiaan x:n tappaneen x:n x.
Sanoin nimeni, ja kysyin, miltä tuntuu olla hirviöx:n x ja osallistua x-vuotiaan x:n kuolemaan johtaneisiin tapahtumiin.
Löi luurin korvaan.
Kiitos meidän kaikkien puolesta!
Toivon että poliisi lukee näitä viestejä tai jostain muuta kautta saamiaan tietoja tästä kytköksestä!
Huom x.n äiti ei ole välttämättä mitenkään vaikuttanut siihen, että hänen poikansa sai tyrmistyttävän myötäsukaista kohtelua sosiaalivirkailijoilta.
MUTTA, on täsin mahdollista, että virkailijat ovat antaneet tiedon äidin asemasta vaikuttaa siihen, että ovat antaneet lapsen takaisin isälle, vaikka jonkun muun henkilön kohdalla näin ei olisi ikinä tehty.
Kollegiaalisuus on vahva voima. Se toimii joskus ilman että kukaan siihen painostaa. Juuri tämän takia lääkärit eivät ilmianna kollegoita, jotka ovat alkoholismin tai epäpätevyyden vuoksi vaaraksi potilaille. Tämän vuoksi poliisi suojelee virkavirheen tehnyttä työkaveria jne.
syytön kunnes toisin todistetaan, se ei tarkoita että syyttömän pitäisi todistaa olevansa syytön.
Sinulla joka jauhat näitä juttuja netissä ja kehotat jopa lähettämään uhkailuviestejä tuolle ihmiselle, on todistusvelvollisuus. Jos jäät kiinni näistä kirjoituksista, kunnianloukkaussyyte on hyvin lähellä.
Kannattaa myös muistaa, että Suomessa on oikeuslaitos ja poliisi sitä varten, että syylliset selvitetään ja he saavat rangaistuksensa. Sakinhivutus ei ole sallittua, ei myöskään uhkailu.
Pitäisikö siis jokaisen heistä nyt oikaista, että he eivät ole sukua Toukolle, eivätkä liity tähän tapaukseen?
Mä en edelleenkään ole nähnyt yhdenkään kirjoittajan millään foorumilla kertovan, että minä TIEDÄN että tuo sosiaalipuolen nainen on TOukon äiti.
Senkin jälkeen on aina syytä epäillä, onko kyseessä joku hullu. Mutta tähän astikin on nähty vain spekulaatioita aiheesta.
Mä olen itse toimittaja, ja voin kertoa teille, että jonkun täysin asiaan liittymättömän ihmisen tiedotteita ei todellakaan julkaista missään medioissa vain av-mammojen rauhoittamiseksi.
Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset ihan vähän käyttää järkeänne.
Vähänkös olet tyhmä.
Todellakin pätee, ihan sama mitä sanavalintaa joku käyttää. Että sinuna en kovin muita tyhmiksi haukkuisi.
Mä muuten luulen, ja oikeastaan tiedänkin, että tämän sopan seuraava vaihe on se, että tätä nettikirjoittelua, ihmisten yhteystietojen levittelyä ja herjaamista aletaan tutkia. TOivottavasti ei tule mameille löysät housuun kun tulee yhteydenotto poliisista.
Siinä kun ei auta selittää " mutku mä luulin" ja " mutku muutkin". AIkuinen ihminen on vastuussa käytöksestään, myös netissä.
Löi luurin korvaan.
Kiitos meidän kaikkien puolesta!
Toivon että poliisi lukee näitä viestejä tai jostain muuta kautta saamiaan tietoja tästä kytköksestä!
Huom x.n äiti ei ole välttämättä mitenkään vaikuttanut siihen, että hänen poikansa sai tyrmistyttävän myötäsukaista kohtelua sosiaalivirkailijoilta.
MUTTA, on täsin mahdollista, että virkailijat ovat antaneet tiedon äidin asemasta vaikuttaa siihen, että ovat antaneet lapsen takaisin isälle, vaikka jonkun muun henkilön kohdalla näin ei olisi ikinä tehty.
Kollegiaalisuus on vahva voima. Se toimii joskus ilman että kukaan siihen painostaa. Juuri tämän takia lääkärit eivät ilmianna kollegoita, jotka ovat alkoholismin tai epäpätevyyden vuoksi vaaraksi potilaille. Tämän vuoksi poliisi suojelee virkavirheen tehnyttä työkaveria jne.
Miten urpoja te olette? Jos teillä on TODISTEITA ja HAVAINTOJA tai vaikka EPÄILYKSIÄ, ottakaa yhteyttä poliisiin.
Älkää levitelkö itse keksimiänne juttuja yksityishenkilöistä netissä!
Ja jos sinä ihan oikeasti soitit tuolle ihmisille: toivottavasti hän älyää tehdä sinusta ja näistä nettikirjoitteluistasi ilmoituksen.
Löi luurin korvaan.
Laitapa oma nimesi ja numerosi tänne ja vaikkapa kotiosoitteesikin, niin voidaan mekin vähän "jutella".
avunannosta rikokseen ja virka-aseman väärinkäytöstä.
Taidat olla kuvottavia sossuja itsekin.
tässä nyt tärkeintä ovat??? Niinpä tietysti.
eiköhän me porukalla joku yhteys löydetä.
luotettavasta lähteestä kuullut, että tätäkään naista epäillään yhtään mistään.
Se, että av-mamma epäilee, ei vielä kerro mitään siitä mikä on totta.
Ja senkin jälkeen kun poliisi on ilmoittanut TUTKIVANSA asiaa, jokainen järkevä ihminen ymmärtää odottaa tutkinnan tuloksia, ennen kuin alkaa riehua kuin heikkopäinen.
Sitten kun asia on selvä ( kuten nyt TOukon ja Sirpan kohdalla on), voi mun puolesta mesota ihan niin paljon kuin sielu sietää.
Olisiko mahdollista?
Tämän ihmisen ei ole vahvistettu millään tavalla liittyvän juttuun. Ei yksityisihmisten nimiä saa levitellä netissä ja kehitellä heistä satuja palstoilla! Mieti nyt ap vähän itsekin.
Tai oikeammin: aattelepa omalle kohalles. Jos jonain päivänä sun joku sukulainen tekisi jotain ja sinun nimesi alkaisi levitä av:n kirjoituksissa, sinua syytettäisiin osallisuudesta rikokseen, levitettäisiin yhteystietojasi ja kehotettaisiin lähettämään sinulle postia.
Siis huom ap, jos olet mennyt tällä palstalla retkuun: missään julkisuudessa virallisissa uutisissa EI ole kerrottu tuon ihmisen liittyvät millään tavalla tähän juttuun.
Sillä jos joku siellä on suhteita käyttänyt se on tämä Askolan täti.
eiköhän me porukalla joku yhteys löydetä.
Voisin todella vähän jutella ap:n kanssa. Olisi vähän asiaa.
Jos ko. sossulla ei ole mitään tekoa murhaajan kanssa, miksei hän kerro ettei ole sukua, eikä asiaan osallinen.
Sukulaisuus tai ei-sukulaisuus on ihan faktoja. Jos ei ole lähisukua, miksei vain katkaise saman tien huhulta siipiä.
Niinhän se Porissakin murhasta epäilty syytön näyttelijä teki.
Sinähän täällä meuhkaat ja riehut oikeuden enkelinä!
Ja niinhän se tyttöraukkakin oli viranomaisprosessin suojeluksessa - ja siksi juuri hän kuolikin...
Todista tämä.
Ja ota yhteyttä polisiin, älä av-mammoihin.
Tämän ihmisen ei ole vahvistettu millään tavalla liittyvän juttuun. Ei yksityisihmisten nimiä saa levitellä netissä ja kehitellä heistä satuja palstoilla! Mieti nyt ap vähän itsekin.
Tai oikeammin: aattelepa omalle kohalles. Jos jonain päivänä sun joku sukulainen tekisi jotain ja sinun nimesi alkaisi levitä av:n kirjoituksissa, sinua syytettäisiin osallisuudesta rikokseen, levitettäisiin yhteystietojasi ja kehotettaisiin lähettämään sinulle postia.
Siis huom ap, jos olet mennyt tällä palstalla retkuun: missään julkisuudessa virallisissa uutisissa EI ole kerrottu tuon ihmisen liittyvät millään tavalla tähän juttuun.
Äitiä EI OLE OHITETTU.Hän on ihan itse kertonut, että ei khalunnut tyttöä luokseen asumaan, kun oli uusi mies ja kaikkea. Ihan lehdessä kertoi.
Sen sijaan tästä Toukon oletetusta äidistä ei ole kenelläkään mitään varmaa tietoa, hänen tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Ja ei, ei ole oikein käyttää suhteita tuollaiseen.
MUTTA YMMÄRRÄTKÖ SINÄ VITUN IDIOOTTI, ETTÄ SINÄ ET TIEDÄ ONKO TÄSSÄ TEHTY NIIN????
Ja kun ei tiedä, ei ole hirveän reilua alkaa sohia sinne tänne. Sen voi tehdä sitten, kun asia selviää, jos oikeasti käy ilmi että jotain vääryyttä on tehty.
SInä et edes varmuudella voi tietää onko tämä " Askolan täti" Toukon äiti. VOi olla, voi olla että ei ole.
Jos on, sinä et voi tietää millaiset välit äidillä ja pojallaan on ollut.
Joo, sehän av-mamman vakuuttaisi, jos tulisi julkisuuteen puolustelemaan itseään, eiks niin?
Ja "mediaan" voi kuka tahansa ottaa yhteyttä, ja julkaista tiedotteita, eiks niin???
Älkää nyt saatana olko noin tyhmiä!