Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v:n äiti itkee iltapäivälehdessä MIKSI EERIKAN ANNETTIIN KUOLLA?kuitenkin

Vierailija
30.08.2012 |

hälle itselleenkin ilmeisesti viina meni oman lapsen edelle, eli ei itsekään psytynyt huolehtimaan lapsestaan.

MIKSI biovanhempien oikeudet menee lasten oikeuksien edelle suomessa? itse olen ollut sijaisvanhempi, meillä oli 1v sijaistytär 10kk elämästään väkivaltaiselta narkkiäidiltä sijoitettuna, heti kun äiti sossuille lupasi kunnostatutua, muksu lähti ja romuttui KAIKKI se tuttu ja turvallinen mihin lapsi hiljalleen meillä oppi!

Rauha sielullesi eerika pieni.

Ja toivottavasi Suomen sossu joskus oppii.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti oli ainakin hänen lapsenhoitotaitonsa kyseenalaistettu, koska sai vain muutaman tunnin muutaman kerran vuodessa tavata lastaan valvotusti. Ihan helposti ei tuohon pisteeseen päästä, voi olla että oli jopa itse suostunut tällaiseen järjestelyyn.

Vierailija
22/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen äidin kertoneen jossain vanhemmassa haastattelussa, että oli huomannut lapsen ahdistuksen ja että oli laihtunut. SILTI MUIJA EI TEHNYT MITÄÄN! Voi V mikä mutsi.

ILMOITUKSIA LASTENSUOJELUUN TYTÖSTÄÄN...MUTTA NIIHIN EI REAGOITU. Vaikea on tuossa tilanteessa mennä paikan päälle katsomaan..olisi napsahtanut valvotutkin tapaamiset hyllylle.

lapsi oli sitäpaitsi jo latoksessa, mutta soosukusipäät antoivat tytön takaisin tapettavaksi ja kidutettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö äiti aluksi puolustanut isää lehdissä? Vai oliko sittenkin joku toinen juttu, olisihan se aika ristiriitaista?

Muistelen nähneeni, että äiti olisi antanut lausunnon, ettei tytön isä ole voinut tehdä mitään pahaa ja että on mitä parhain isä.

Muistaako joku muu tätä tarkemmin?

Vierailija
24/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välinpitämättömyyteen ja auttamattomuuteen ovat syyllisiä monet muutkin. On asioita, joiden ESTÄMINEN olisi mahdollista, jos viitsisi toimia, vaikka ei itse niiden toteuttamiseen osallistuisikaan.

Koulussakin jo opetetaan, että paitsi kiusaaja, myös kiusaamista hiljaa vierestä seuraava tekee väärin. Jos näkee kiusaamista, pitää toimia: kertoa esim. aikuiselle.

Jos näet ihmisen pulassa tai hädässä, vieläpä avuttoman ihmisen, joka ei osaa auttaa itseään, ei ole oleellista, oletko aiheuttanut tämän hädän, mikäli et toimi ja auta, olet itsekin syyllinen ihmisen kohtaloon!

Vai jättäisitkö sinä, seiska, esim. auton alle jääneen lapsen makaamaan loukkaantuneena kadulle ja kohautat olkiasi ohi ajaessasi ajatellen, että "ei ole minun vikani, jos hän kuolee. Enhän minä ajanut hänen päälleen"?

Vierailija
25/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiin viime keväänä mahdollisuus "yrittää vanhemmuutta" mutta äitipä kieltäytyi sanoen et hänellä menee niin hyvin nyt uuden miehen kans et antakaa vaan isälle.Kaksi kuukautta myöhemmin,äitienpäivän aamuna Eerika tapas äitinsä kahden tunnin ajan sosiaaliviranomaisen valvomana ja saman päivän iltana Eerika murhattiin. Ajatelkaa mitä haluatte mut minä pidän äitiä yhtä syyllisenä kuin isää.Millainen ihmishirviö valitsee miehen ja päihteet? Minkä valinnan te tekisitte?

voi helvetti sanon minä.

Voi miksi tälle lapselle pitikin sattua tuollaiset hirviöt vanhemmiksi..ja lisänä v''tun hullu äitipuoli.

Ja kaiken päälle välinpitämättömät sossut..ei voi kun itkeä.

ihan oikeasti lapsien saantiin pitäisi olla lupa.

Vierailija
26/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiin viime keväänä mahdollisuus "yrittää vanhemmuutta" mutta äitipä kieltäytyi sanoen et hänellä menee niin hyvin nyt uuden miehen kans et antakaa vaan isälle.Kaksi kuukautta myöhemmin,äitienpäivän aamuna Eerika tapas äitinsä kahden tunnin ajan sosiaaliviranomaisen valvomana ja saman päivän iltana Eerika murhattiin. Ajatelkaa mitä haluatte mut minä pidän äitiä yhtä syyllisenä kuin isää.Millainen ihmishirviö valitsee miehen ja päihteet? Minkä valinnan te tekisitte?

Vierailija
27/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi otettiin huostaan aikaisemmin.

Kyllä siinäkin on jotain hyvin epäilyttävää.

Vierailija
28/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulu, sosku, mummi, kummi, äiti yms. Murhaan syyllistyi nämä 2 isä ja äitipuoli. Olivat muut kuinka kelvottomia hyvänsä he eivät tyttöä murhanneet ja hakanneet.

Syyllisten luetteloon kuuluu myös sosku ja nämä työntekijät, jotka tekivät päätöksiä tytön kohtalosta.

Katsos murhassakin tunnetaan avunanto rikokseen, samoin jos et pysähdy autettavan kohdalla ja soita apua, menet vain piittaamattomasti ohi, jos jäät kiinni, sinut tuomitaan. Ei tarvitse aina olla se itse päätekijä, ihmiset jotka katsovat hiljaa sivusta eivätkä tee rikosilmoitusta poliisille, ovat myös syyllisiä. Yksinkertainen asia, jokainen oikeustietoinen henkilö tiedostaa nämä faktat. Siksi sosiaalitoimen päätökset tutkitaan.

Vierailija
29/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulu, sosku, mummi, kummi, äiti yms. Murhaan syyllistyi nämä 2 isä ja äitipuoli. Olivat muut kuinka kelvottomia hyvänsä he eivät tyttöä murhanneet ja hakanneet.

Syyllisten luetteloon kuuluu myös sosku ja nämä työntekijät, jotka tekivät päätöksiä tytön kohtalosta.

Katsos murhassakin tunnetaan avunanto rikokseen, samoin jos et pysähdy autettavan kohdalla ja soita apua, menet vain piittaamattomasti ohi, jos jäät kiinni, sinut tuomitaan. Ei tarvitse aina olla se itse päätekijä, ihmiset jotka katsovat hiljaa sivusta eivätkä tee rikosilmoitusta poliisille, ovat myös syyllisiä. Yksinkertainen asia, jokainen oikeustietoinen henkilö tiedostaa nämä faktat. Siksi sosiaalitoimen päätökset tutkitaan.

Jos hän olisi pitänyt pullon kiinni ja pitäytynyt muistakin päihteistä, niin lasta ei olisi alunperinkään tarvinnut ruveta pallottelemaan sossuilla, isällään ym.

Äiti sysäsi käyntiin tämän kamalan tapahtumaketjun. Kyllä ei todellakaan kaikkien tarvitsisi lisääntyä ja sikiämiseen pitäisi olla lupa /ajokortti tms.

Vierailija
30/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se löytyy hakemalla jos haluatte itse lukea.Iltalehti tai iltasanomat.

Sanavalinta on tietenkin minun,ei äiti itse kyseenalaistanut valintaansa vaan muistaakseni sanoi et "yhdessä nykyisen puolison kans päätettiin ettei oteta tyttöä kotiin".

Vierailija
31/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raitis mutta luonnehäiriöinen isä.

Vierailija
32/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on alkoholisti ja isä muuten vaarallinen niin ei niistä kahdesta valita toista vaan kolmas ja sijoitetaan lapsi kolmanteen paikkaan!

Ja mahdollisesti joskus tulevaisuudessa voi palata jommankumman luo kun tilanne näyttää hyvältä. OLIKO NÄIDEN PERHEIDEN TILANTEET SELLAISIA ETTÄ NIISSÄ LAPSI VOI KASVAA TURVALLISESTI?

Minä en käsitä, tätä sopii miettiä ihan poliisin kanssa ne jotka päätöksestä on vastuussa.

Mutta todella pitkälle annetaan vahinkojen mennä ajatuksella: jospa tästä opittiin. Eikä mitään muutoksia tapahdu koska tämä oli "yksittäinen tapaus".

Mutta faktaa on ettei tätä olisi saanut tapahtua. Tässä ei enää ajateltu lapsen parasta. Kun ajattelee tätä ja kevään isän tapausta jossa isälle ei annettu HETI hakemaansa apua ja isä tappoi lapsensa niin missä menee vikaan?

Siinä että lapset ovat siellä vaarassa. Mitä tämä tälläinen perhetyö on jossa perheet voivat huonosti ja lapset saavat sen kaiken kamalan vaan käydä läpi?

Saa melko paljon lapsiensuojelu tehdä että käsitys LAPSEN turvallisuuden takaamisesta paranee. Nyt on matto vedetty jalkojen alta.

Lapsissa on tulevaisuus.. Ja tällä hetkellä lapset elää turvattomina vaarallisissa perheissä!

Mitenkä moni niistä lapsista jotka on ilmoitettu lastensuojeluun mm. koulun kautta tai neuvolasta jatkuvasti kokee väkivaltaa? Se on ahdistavaa. Tuossa perheessä se valitettava kävi toteen että lapsi kuolee, mutta ajatelkaa sen lapsen elämää ja miettikää moniko kokee tätä tänään.

Vierailija
33/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapsi ansaitsee ryyppäävän äidin?

Äitini on aina juonut perjantaipullon ja olen pienenä voinut huonosti sen takia.

Valitettavasti 90- luvulla koululla ei asiaan puututtu, äiti vei kerran terapeutille josta lähdettiin ja äiti lupasi kaikenlaista että kieltäydyn sinne menosta.

Ei lapsen paikka ole kotona jossa juodaan!

20

Vierailija
34/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä perussuomalaisia jos haluat muutosta

Vierailija
35/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen äidin kertoneen jossain vanhemmassa haastattelussa, että oli huomannut lapsen

ahdistuksen ja että oli laihtunut. SILTI MUIJA

EI TEHNYT MITÄÄN! Voi V mikä mutsi.

No mitä tuossa tilanteessa sitten teet? Muistaakseni samassa kirjoituksessa äiti oli kysellyt lapselta, että onko jonkin hätänä, mutta lapsi ei ollut halunnut puhua ja lisäksi äiti oli tehnyt usein lastensuojelu-ilmoituksia.

Mitäköhän muuta sinä olisit tehnyt? Pakko äidin oli lapsi antaa takaisin isälleen tapaamisen päätyttyä, se on laki.

Minä en näe äitiä yhtään syyllisenä tähän tapaukseen.

Vierailija
36/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen äidin kertoneen jossain vanhemmassa haastattelussa, että oli huomannut lapsen

ahdistuksen ja että oli laihtunut. SILTI MUIJA

EI TEHNYT MITÄÄN! Voi V mikä mutsi.

No mitä tuossa tilanteessa sitten teet? Muistaakseni samassa kirjoituksessa äiti oli kysellyt lapselta, että onko jonkin hätänä, mutta lapsi ei ollut halunnut puhua ja lisäksi äiti oli tehnyt usein lastensuojelu-ilmoituksia.

Mitäköhän muuta sinä olisit tehnyt? Pakko äidin oli lapsi antaa takaisin isälleen tapaamisen päätyttyä, se on laki.

Minä en näe äitiä yhtään syyllisenä tähän tapaukseen.

Äiti vedellyt viinaa ja muita päihteitä ja laittanut miesystävänsä kanssa hihhuilun lapsensa edelle. Ai että äiti ei ole mitenkään syyllinen näihin tapahtumiin?

Vierailija
37/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on sosiaalijohtaja.

Voin hyvin kuvitella, että Eerikan äiti on leimattu huonoksi äidiksi ja sen jälkeen isä on saanut kaiken kunnian, koska hän ja uusi vaimonsa ovat raittiita.

Tilanteessa ei kuitenkaan ole nähty metsää puilta ja sosiaalijohtaja mummo on suojellut luonnehäiriöistä raitista poikaansa niin, ettei mitään ls-ilmoituksia olla uskottu, erityisesti Eerikan äidin tekemät ilmoitukset ollaan revitty suoraan roskakoriin.

Vierailija
38/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syyllinen.

Sille sossulle siellä päin: joka työssä kun tekee virheen, kantaa työntekijä niistä vastuun. Ja MYÖNTÄÄ VIRHEENSÄ.

Kaikille muille: Kaikkien meidän ei tarvitse olla äitejä ja isiä. Se ei ole mikään elämän itseisarvo. Jos hädintuskin saat omia asioitasikaan hoidettua reilusti ja raittiisti, niin älä lisäänny. Lapsen tehtävänä ei ole saada aikuisen elämää kuntoon tai olla sen ilonlähde. Vanhemmuus on paljon isompi projekti kuin yhdeksän kuukauden odotus.

Nimim. Minä luulin olevani huono äiti, kun välillä väsyneenä huudan lapsille...

Vierailija
39/103 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sun kirjotuksessa on nyt niin paljon asioita joita me ei tiedetä ettei auttais kirjoitella!

Ei tiedetä onko se mummu puolustellut poikaansa, onko sotkeutunut kuvioon työnsä puolesta edes.

Puhutaan aikuisesta pojasta jolla on vastuu omasta elämästään.

Ei nyt lähdetä arvailemaan mitä siellä on tehty ja mitä jätetty tekemättä.

Voi olla mahdollista ettei hän itse tiedä mitä siellä on todellisuus. Ei hän välttämättä osaa tietää mitä se elämä on siellä eikä tälläisiä varmaan osaa kuvitella olevan mahdollista ja jos epäilee niin joku saattaa uskotella ettei niin ole tapahtunut. Ehkä isällä on selityksiä joita toinen uskoo?

Ihan varmasti lastensuojelussa pääsee osa syynistä helpommalla ja ne voi osoittautua pahaksi virheeksi. Miten paljon kärsimystä jotkut lapset kokee ennenkö tulee huostaanotto? Saako lapsi siitä koskaan mitään hyvitystä ettei toimita riittävän ajoissa? Esim. jos tyttö ei olisi nyt kuollut mutta olisi joskus otettu huostaan niin saisiko lapsi koskaan oikeutta ettei mitään tehty aiemmin?

20

Vierailija
40/103 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaan, kun seuraavaksi äänestätte Kataista, joka sitten leikkaa palveluista, TÄLLAISTA JÄLKEÄ SIITÄ TULEE.

KUN SAIRAAT, MIELISAIRAAT JA MUUTOIN VAJAAKUNTOINEN PORUKKA JÄTETÄÄN VAILLE HOITOJA VUOSIKAUSIKSI!

Tuskin terve mies olisi tappanut 8-vuotiasta tytärtään?

Perkele, kaikki ollaan vastuussa, kovat arvot ja itsekkyys, minäminäminä-asenne aiheuttaa heikoimmille syrjäytymisen, josta sitten niiden vielä heikommassa asemassa olevat lapset joutuvat maksamaan!

Ajatelkaa asiaa, kun seuraavaksi vaaditte Kreikalle lisää ja leikkauksia suomalaiseen terveydenhoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi