Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivooko kukaan muu salaa että saisi potkut?

Vierailija
11.06.2026 |

En irtisanoudu mutta usein toivon että minut irtisanottaisiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässä työllistymistilanteessa? Pitää olla tyytyväinen, että töitä on! Kaikille sitä ei ole ja monelle potkuja tarjoillaan.

Vierailija
2/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, tässä iässä, 59, on jo täysin kyllästynyt töihin eikä haittaisi vaikka tulisi potkut. Sijoituksia on sen verran, ei caan itse huvita ottaa lopputiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, todellakin toivon. Työpaikalla niin moni asia pielessä, mutta viimeksikään ei YT:t tuoneet helpotusta. Enkä siis potkuja saanut.

Vierailija
4/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sen takia koska minulla on harrastus jonka suhteen olen intohimoinen ja haluaisin muuttaa sen työksi mutta en uskalla

Vierailija
5/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tässä työllistymistilanteessa? Pitää olla tyytyväinen, että töitä on! Kaikille sitä ei ole ja monelle potkuja tarjoillaan.

Mutta, kun mulla on rahaa, eikä tarvitse enää tehdä töitä😩😩

Vierailija
6/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän toivon, vaikka taloudellisesti tulisi tiukkaa. Olen vain niin väsynyt.

Vierailija
7/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos minä saisin potkut, niin joku muu saa siitä työpaikan. Eikö se olisi hyvä asia silloin?? Kaikista työpaikoista ei voi eikä tarvitse olla tyytyväinen.

Vierailija
8/8 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi