Oikeesti rörkeyden huippu.
Sain tässä taanoin tietää että miehelläni on ollut kuukausia jatkunut suhde, joka on ollut täysin törkeä ja itseasiassa monien ihmisten tiedössa. Paitsi minun.
Mieheni perhe ilmaisi välittömästi tukensa asian tullessa julki, varsinkin miehen isä halusi olla tukena. Sanoi että voin soittaa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu.
Sain kuulla että mieheni veli, joka on lapsemme kummi, on tiennyt tästä toisesta naisesta. Ovat jopa käyneet kolmistaan ulkona jne. Loukkasi aivan helvetisti, että on voinut katsoa mua silmiin ja olla ihan normaali vaikka on tiennyt kaiken aikaa mitä on tapahtunut. Mieheni veljen vaimo suuttui silmittömästi tästä tiedosta, että siis hänen avomiehensä -mieheni veli- on pimittänyt tätä tietoa.
Ei siinä mitään, ajattelin että ihmiset on vaan niin itsekkäitä ja moraalittomia etteivät puutu tällaiseen.
Kuitenkin mieheni isä soitti eilen minulle JÄRKYTTÄVÄN puhelun. Huusi ja raivosi MINULLE, että olen syypää siihen että mieheni veljen avovaimo on heittänyt tämän ulos heidän kodistaan (oli suuttunut niin paljon tästä salailusta). Että minä kuulemma kertomalla siitä etttä tämä miehen veli tietää, aiheutin heidän riidan. Olen kuulemma kohtuuton ja ylireagoin. Miehen isä sanoi, että häntä on itseäänkin petetty, että kyllä hän tietää miltä se tuntuu. Minä sanoin että "et sä voi tietää miltä musta tuntuu." Miehen isä totesi vittumaisella tyylillä, että niin sähän oot olevinas niin erityinen. Olin aivan että WTF????? Kuulemma maailma ei pyöri mun napani ympärillä, enkä voi aiheuttaa muiden eroja. Lisäksi hän totesi ettei itse olisi ikimaailmassakaan kertonut minulle, mikäli olisi tiennyt mieheni pettämisestä.
Aiemmin on siis ollut kanssani hyvin läheinen, pitänyt puoliani miehen kohdellessa minua huonosti.
Yritin selittää, että minä vain kerroin tuosta että miehen veli tiesi asiasta, hänen tyttöystävälleen. MINÄ en heittänyt ketään kodistaan. Miehen isä löy luurin korvaan.
Muserruin täysin. En enää kaiken tämän paskan jälkeen tarvitse tällaista. Fiilis on se etten halua olla tuon ihmisen kanssa enää missään tekemisissä, en todellakaan halua häntä elämääni.
Ei ole ihmisen julmuudella ja muiden loukkaamisella rajaa.
Kommentit (68)
vaiheessa tarinaa miehesi veljen vaimo muuttui tyttöystäksi?
ihanan ex appiukon kanssa olla missään tekemisissä. Kyllä ihmisten typeryydellä ei ole mitään rajoja. Tsemppiä elämääsi, aika helpottaa tässäkin. T:2
Se tässä eniten loukkaa. Ei puolustele poikansa tekemisiä, mutta sanoo että mieheni veli teki oikein kun ei kertonut. Että hänen kuuluukin olla lojaali omalle veljelleen, eikä minulle/lapsellemme.
Fy fan miten sairas suku.
AP
Täysin epäoleellinen asia.
AP
Toivottavasti saat lankosi vaimosta tukipilarin, hän näyttää olevan suoraselkäisesti puolellasi.
Aika parantaa haavat, voimia sinulle!
Ymmärrän tuota avovaimoakin täysin, jos oma mies pystyy noin peittelemään veljen petturuuden, niin helposti sitä pystyy itsekin pettämään.. Nooh, tämä oli joutavaa ja tarpeetonta keittiöpsykologiaa.
Tottahan on se, että niillä ei tosiaan ole ollut luottamus kunnossa, jos tuon takia ero tuli. Syypää (t) ovat siellä, et sä.
Miehen pettämisessä on ihan tarpeeksi kestämistä ja sitten vielä päälle, että "kaikki muut ovat tienneet" -tunne ja sukukin käy kiukkuamaan.
Sä et ole tehnyt mitään väärin!
Täysin epäoleellinen asia. AP
Eihän ole, jos haluat olla uskottava.
Täysin epäoleellinen asia. AP
Eihän ole, jos haluat olla uskottava.
ei rehellisesti paljon kiinnosta. Pidä tätä provona, tai valheena tai ihan minä vaan. Se on sun ongelmas.
AP
näinhän tuo valitettavasti menee