Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti rörkeyden huippu.

Vierailija
27.08.2012 |

Sain tässä taanoin tietää että miehelläni on ollut kuukausia jatkunut suhde, joka on ollut täysin törkeä ja itseasiassa monien ihmisten tiedössa. Paitsi minun.

Mieheni perhe ilmaisi välittömästi tukensa asian tullessa julki, varsinkin miehen isä halusi olla tukena. Sanoi että voin soittaa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu.

Sain kuulla että mieheni veli, joka on lapsemme kummi, on tiennyt tästä toisesta naisesta. Ovat jopa käyneet kolmistaan ulkona jne. Loukkasi aivan helvetisti, että on voinut katsoa mua silmiin ja olla ihan normaali vaikka on tiennyt kaiken aikaa mitä on tapahtunut. Mieheni veljen vaimo suuttui silmittömästi tästä tiedosta, että siis hänen avomiehensä -mieheni veli- on pimittänyt tätä tietoa.

Ei siinä mitään, ajattelin että ihmiset on vaan niin itsekkäitä ja moraalittomia etteivät puutu tällaiseen.

Kuitenkin mieheni isä soitti eilen minulle JÄRKYTTÄVÄN puhelun. Huusi ja raivosi MINULLE, että olen syypää siihen että mieheni veljen avovaimo on heittänyt tämän ulos heidän kodistaan (oli suuttunut niin paljon tästä salailusta). Että minä kuulemma kertomalla siitä etttä tämä miehen veli tietää, aiheutin heidän riidan. Olen kuulemma kohtuuton ja ylireagoin. Miehen isä sanoi, että häntä on itseäänkin petetty, että kyllä hän tietää miltä se tuntuu. Minä sanoin että "et sä voi tietää miltä musta tuntuu." Miehen isä totesi vittumaisella tyylillä, että niin sähän oot olevinas niin erityinen. Olin aivan että WTF????? Kuulemma maailma ei pyöri mun napani ympärillä, enkä voi aiheuttaa muiden eroja. Lisäksi hän totesi ettei itse olisi ikimaailmassakaan kertonut minulle, mikäli olisi tiennyt mieheni pettämisestä.

Aiemmin on siis ollut kanssani hyvin läheinen, pitänyt puoliani miehen kohdellessa minua huonosti.

Yritin selittää, että minä vain kerroin tuosta että miehen veli tiesi asiasta, hänen tyttöystävälleen. MINÄ en heittänyt ketään kodistaan. Miehen isä löy luurin korvaan.

Muserruin täysin. En enää kaiken tämän paskan jälkeen tarvitse tällaista. Fiilis on se etten halua olla tuon ihmisen kanssa enää missään tekemisissä, en todellakaan halua häntä elämääni.

Ei ole ihmisen julmuudella ja muiden loukkaamisella rajaa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, että teit oikein tuollaselle kusipää-suvulle. Pettämistä ei voi puolustella mitenkään, koska seksiä saa (pitäisi saada) avioliitossakin.

Jos suvun miehet ajattelee munillaan niin kyhnyttäköön niitä sitten ihan rauhassa.

Vierailija
22/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut ihan oikeasti pimahtavat ja ampuvat haulikolla exänsä ja sen vanhemmat.

Miten halpamaisia ja moraalittomia ihmiset ovatkaan.

Tsemppiä ap:lle. Kannattaa kertoa mahdollisimman monelle, millaisen perheen kanssa olet ollut tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä exäni on sitten sairas päästään..

Lähetti eilenkin tekstarin illalla, että olisi halunnut multa suudelmia joka päivä. Vastasin että eiköhän tää spekulointi ja syyttely riitä jo, että mä oon aikalailla done tän asian kanssa. Mä en käsitä ukkoa, ensin pettää yli puoli vuotta niin että valehtelee mulle joka ikisestä menostaan ja elää sujuvasti kaksoiselämää kotona, vaatien multa seksiä (kyllä, siinä mielessä mä olen "syyllinen" ettei seksi juuri maistunut. Se sattui, sillä mies ei juurikaan halunnut esileikkejä tai mitään muutakaan piti vaan vetää housut alas ja naida. Kun sanoin että sattuu, mies sanoi että tää loppuu kohta, kyl sä sen kestät.) Jos minä yritin halata miestä, se oli "roikkumista" ja mies työnsi pois. Lopulta en edes viitsinyt enää lähestyä pahemmin. Ja nyt mies syyttää minua tästä, kun olin niiiiin jäätävä nainen.

Hohhoh, toivoisin vain että tämä show saataisiin päätökseen mahd. pian. Pääsisin eroon koko suvusta. Anoppi ei ole edes soittanut (olimme hyvin läheisiä) eikä miehen perheestä kukaan muu kuin miehen veli, joka tuntuu olevan ainoa jolla on järki päässä koko porukasta.

AP

Vierailija
24/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti eilenkin tekstarin illalla, että olisi halunnut multa suudelmia joka päivä. Vastasin että eiköhän tää spekulointi ja syyttely riitä jo, että mä oon aikalailla done tän asian kanssa. Mä en käsitä ukkoa, ensin pettää yli puoli vuotta niin että valehtelee mulle joka ikisestä menostaan ja elää sujuvasti kaksoiselämää kotona, vaatien multa seksiä (kyllä, siinä mielessä mä olen "syyllinen" ettei seksi juuri maistunut. Se sattui, sillä mies ei juurikaan halunnut esileikkejä tai mitään muutakaan piti vaan vetää housut alas ja naida. Kun sanoin että sattuu, mies sanoi että tää loppuu kohta, kyl sä sen kestät.) Jos minä yritin halata miestä, se oli "roikkumista" ja mies työnsi pois. Lopulta en edes viitsinyt enää lähestyä pahemmin. Ja nyt mies syyttää minua tästä, kun olin niiiiin jäätävä nainen.

Hohhoh, toivoisin vain että tämä show saataisiin päätökseen mahd. pian. Pääsisin eroon koko suvusta. Anoppi ei ole edes soittanut (olimme hyvin läheisiä) eikä miehen perheestä kukaan muu kuin miehen veli, joka tuntuu olevan ainoa jolla on järki päässä koko porukasta.

AP

Eikös se miehen veli juuri alunperin salaillut koko suhteen. Ja siksi se veljen vaimo heitti sen pihalle. Ja siksi se appiukko suuttui...

No jok tap, voimia sulle. Eron kokeneena voin sanoa, että aika parantA, keskity nyt lapseen ja hänen toipumiseen. Muista lapsen asiioissa jättää omat tunteet exääsi kohtaan syrjään, lapsella on kaikesta huolimatta oikeus isäänsä. Tsemppiä!

Vierailija
25/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Eikös se miehen veli juuri alunperin salaillut koko suhteen. Ja siksi se veljen vaimo heitti sen pihalle. Ja siksi se appiukko suuttui...

No jok tap, voimia sulle. Eron kokeneena voin sanoa, että aika parantA, keskity nyt lapseen ja hänen toipumiseen. Muista lapsen asiioissa jättää omat tunteet exääsi kohtaan syrjään, lapsella on kaikesta huolimatta oikeus isäänsä. Tsemppiä!

..veli joka tiesi pettämisestä, vaan exäni vanhempi veli. Veljeksiä on aika monta.. Kun keskittyy muksuun täysillä, jää se oma itsesäälissä vellominen vähemmälle, eikä jaksa kerätä vihaa/ suuttumusta. Mä toivoisin vain että pystyisin olemaan rauhallinen, mies tulee tekemään erosta helvettiä.

AP

Vierailija
26/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla aika tavallinen tarina, että appiukko asettuu ensin miniän/vävyn puolelle, mutta lopulta kääntää kelkkansa ja asettuu miniää/vävyä vastaan sen jälkeen kun on kuullut lapsensa olleen pettäjä.

Appiukolla olisivat sympatiat säilyneet sinun puolellasi siinä tilanteessa, että olisitkin lopulta antanut miehellesi anteeksi syrjähypyn. Nyt kun et antanutkaan anteeksi, olisit jäänyt isän ja pojan väliin ellei apiukko olisi kääntynyt sinua vastaan.

Taitaa olla aika harvinaista, että appiukko ja ex-miniä olisivat jatkossa hyvissä väleissä.

Ex-miehesi sukulaiset saat vähitellen unohtaa kokonaan. Tsemppiä vain.

Vierailija
27/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen nainen sekaantuu tuollaiseen kööriin? Nuo erottaa jo kaukaa ja ei tuollainen käytös voi yllätyksenä tulla...

Vierailija
28/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen nainen sekaantuu tuollaiseen kööriin? Nuo erottaa jo kaukaa ja ei tuollainen käytös voi yllätyksenä tulla...

Olipas taas viksua viisastelua.

Vierailija
29/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi veli olisi tehnyt väärin omaa veljeään kohtaan jos olisi sinulle kertonut. Kyllä sisaruussuhde menee muun edelle...

Siinä miehen veli teki väärin, että vietti aikaa miehesi ja tämän "salarakkaan" kanssa kolmistaan.

Mielestäni hänen olisi pitänyt "paheksua" veljensä toimintaa, mutta ei todellakaan ollut hänen asiansa omaa veljeään pettää..

Vierailija
30/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua siitä, ettet antanut suudelmia jne,

niin älä mene tohon syyllistämishalpaan. Jos olet täällä lukenut ketjuja tällaisista tilanteista, niin olet varmaan itsekin huomannut, että todella moni mies vierittää syyn millä tahansa järjettömällä tekosyyllä naisen niskaan, koska on totaalisen kyvytön ottamaan vastuuta mokistaan.

Se on niin tavallista, että taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Mulla on ihan suomut pudonnut silmiltä täällä. Että mies mukaan kantaa aina vastuunsa kuin mies... hah hah :D

Eli nyt et anna sen tolla sadistisella pelleilyllä sotkea sun päätä. Se ei kestä ottaa mokistaa vastuuta, joten se yrittää syyllistää sut. Pysy nyt tolpillasi. Sä tiedät että syy on 100% siinä. Älä anna tippaakaan periksi.

ja nyt ala äkkiä ottaa selvää siitä, miten saat suojattua selustan omaisuuden suhteen. Ukkosi voi jo pimittää varojaan. Älä anna sen tapahtua. Ja muista syyllistää sitä koko ajan tästä pettämisestä, jotta se tajuaa itsekin että sen valheet eivät mene läpi. Mitä enemmän se luulee että vika oli pohjimmiltaan sun, sen haluttomampi se on jakamaan omaisuutta. Ja mitä enemmän paukutat sen päähän, että vika oli sen, sen myöntyvämpi se on toimimaan oikein.

Vierailija
31/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan että menee pari kk ja koko suku on kääntänyt homman minun syyksi ja mies onkin uhri. Koko suku on alusta asti suhtautunut miehen temppuihin täysin hyväksyvästi. Mies on kaikki kohtaan ylimielinen, puhuu ihmisille (mm. äidilleen) tosi rumasti. Kaikki siedetään ja suvaitaan tältä herralta eikä kukaan puutu, kukaan ei sano juuta eikä jaata.

Pitäköön tunkkinsa koko kieroutunut suku. Mä tiedän että tottakai minussakin on vikaa ja olen tehnyt virheita, mutta mies ei tule ikinä kykenemään saamaan mua uskomaan että syy pettämiseen olisi ollut minussa. Jos se että tuollaista yrittää, kertoo miten luihu ja munaton äijä on.

AP

Vierailija
32/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tule ikinä kykenemään saamaan mua uskomaan että syy pettämiseen olisi ollut minussa. Jos se että tuollaista yrittää, kertoo miten luihu ja munaton äijä on.

AP

tossa on oikeaa asenne! Äläkä siitä suvusta välitä. Ne voi päälle päin esittää että vika ei ole sun miehessä mutta toki ne pohjimmiltaan tietävät, että pettäjä on se joka mokasi. Älä nyt syyllistä itseäsi millään tavalla. Tarviset siihen menevän energian ihan muihin juttuihin.

Vierailija
33/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa tarinaa miehesi veljen vaimo muuttui tyttöystäksi?

Se sai alennuksen koko tarinan ajan. Alkuun vaimo, sitten avovaimo, tyttöystävä ja lopuksi ei nähtävästi enää mitään.

Vierailija
34/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa tarinaa miehesi veljen vaimo muuttui tyttöystäksi?

Se sai alennuksen koko tarinan ajan. Alkuun vaimo, sitten avovaimo, tyttöystävä ja lopuksi ei nähtävästi enää mitään.

Osaat poimia hienosti olennaisimman asian? Tiedätkö millaiseksi kaltaisia ihmisiä yleensä kutsutaan? Pilkunnussijoiksi. Ettekä te pilkunnussijat ole kovin pidettyjä ihmisiä muiden keskuudessa. Tämä ihan vaan tiedoksesi, jos et tiennyt.

Ap:lle, pakko kysyä, onko suhteessa ollut väkivaltaa? En kertomasi perusteella epäilisi hetkeäkään, etteikö miehesi - onneksi kohta entinen- olisi kykeneväinen myös väkivaltaan.

Kaiken kaikkiaan: Onneksi olkoon että pääset vässykästä ukonraajasta eroon, tulevaisuus tuo sinulle vielä taatusti onnellisuutta.

Vierailija
35/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä te pilkunnussijat ole kovin pidettyjä ihmisiä muiden keskuudessa.

Joo katsos kun meille pilkunnussijoilla ei jokaisen herkän hölmön hyväksyntä ole millään tavalla tärkeä. Mutta tällaisella porvoo-palstalla tarinan uskottavuuden kannalta on edes alkeellinen johdonmukaisuus suotavaa.

Vierailija
36/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviorikos on rikos eikä rikollisia tarvi suojella.

Vierailija
37/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa olen avoimesti kertonut tapahtuneesta (solvaamatta, haukkumatta nimittelemättä miestä tai muita osapuolia)+ ystäväni ovat tsempanneet julkisesti minua erittäin isosti, että eiköhän tapahtunut ole täysin kaikkien yhteisten tuttujemme ja kaikkien sukulaisten tiedossa.

Ehkä lapsellista, mutta mua se auttoi ihan hirveästi. Että mä sain oikeasti hajota kunnolla, enkä istunut kotona yksin itkemässä salaa ja häpeämässä tapahtunutta. Varmaan tyylikkäämpää olisi ollut vaan hissukseen muuttaa profiilista "naimisissa" kohta "eronneeksi" mutta mä tein näin. Ja uskon todella että se edes auttaa paranemista.

AP

Vierailija
38/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan että menee pari kk ja koko suku on kääntänyt homman minun syyksi ja mies onkin uhri. Koko suku on alusta asti suhtautunut miehen temppuihin täysin hyväksyvästi. Mies on kaikki kohtaan ylimielinen, puhuu ihmisille (mm. äidilleen) tosi rumasti. Kaikki siedetään ja suvaitaan tältä herralta eikä kukaan puutu, kukaan ei sano juuta eikä jaata. Pitäköön tunkkinsa koko kieroutunut suku. Mä tiedän että tottakai minussakin on vikaa ja olen tehnyt virheita, mutta mies ei tule ikinä kykenemään saamaan mua uskomaan että syy pettämiseen olisi ollut minussa. Jos se että tuollaista yrittää, kertoo miten luihu ja munaton äijä on. AP

..koko suku on alsuta alkaen suhtaitunut miehen temppuihin nyväksyvästi, kun juuri aloituksessa sanoit, että miehen vanhemmat olivat sinun puolellasi ja appiukollekin olisit voinut soittaa vaikka keskellä yötä..?

Vierailija
39/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa olen avoimesti kertonut tapahtuneesta (solvaamatta, haukkumatta nimittelemättä miestä tai muita osapuolia)+ ystäväni ovat tsempanneet julkisesti minua erittäin isosti, että eiköhän tapahtunut ole täysin kaikkien yhteisten tuttujemme ja kaikkien sukulaisten tiedossa. Ehkä lapsellista, mutta mua se auttoi ihan hirveästi. Että mä sain oikeasti hajota kunnolla, enkä istunut kotona yksin itkemässä salaa ja häpeämässä tapahtunutta. Varmaan tyylikkäämpää olisi ollut vaan hissukseen muuttaa profiilista "naimisissa" kohta "eronneeksi" mutta mä tein näin. Ja uskon todella että se edes auttaa paranemista. AP

lapsillesi, kun aikanaan kuulevat tuosta jutusta tai jopa lukevat sun puolueettoman statuspäivitykset.

Vierailija
40/68 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan että menee pari kk ja koko suku on kääntänyt homman minun syyksi ja mies onkin uhri. Koko suku on alusta asti suhtautunut miehen temppuihin täysin hyväksyvästi. Mies on kaikki kohtaan ylimielinen, puhuu ihmisille (mm. äidilleen) tosi rumasti. Kaikki siedetään ja suvaitaan tältä herralta eikä kukaan puutu, kukaan ei sano juuta eikä jaata. Pitäköön tunkkinsa koko kieroutunut suku. Mä tiedän että tottakai minussakin on vikaa ja olen tehnyt virheita, mutta mies ei tule ikinä kykenemään saamaan mua uskomaan että syy pettämiseen olisi ollut minussa. Jos se että tuollaista yrittää, kertoo miten luihu ja munaton äijä on. AP

..koko suku on alsuta alkaen suhtaitunut miehen temppuihin nyväksyvästi, kun juuri aloituksessa sanoit, että miehen vanhemmat olivat sinun puolellasi ja appiukollekin olisit voinut soittaa vaikka keskellä yötä..?

joka saivartelee tuosta vaimo/tyttöystävä asiasta.

Sinulle vastattakoon, että vaikka perhe on aina sanonut mulle, että pitävät mun puolta, että voin soittaa esim. appiukolle koska vaan, ja ymmärrystä on herunut, kukaan ei kuitenkaan ole koskaan sanonut miehelleni vastaan. Aina se on ollut vähän niin että "voi voi, se on nyt vaan semmoinen, koita kestää" Että kaikki ehkä jotenkin tajuaa että mies toimii väärin, mutta se mitä he mulle sanoo ja miten sitten todellisuudessa mieheen suhtautuvat on kaksi täysin eri asiaa. Sympatiaa on riittänyt, mutta olen todennut sen olevan yhtä tyhjän kanssa, koska jollei perhe "laita stoppia" eli sano joskus miehelle itselleen että touhunsa ei ole hyväksyttävää, mies ei tule muuttumaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi