Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit exällesi, jos olis pokkaa?

Vierailija
04.02.2015 |

Mitä haluaisit sanoa exällesi eron jälkeen, mutta et syystä tai toisesta ole pystynyt kertomaan?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Jätä se jonka kanssa et alunperinkaan halunnut naimisiin. Minä haluan sinut yhä, meillä on vielä hetki aikaa korjata se mikä hajosi silloin nuorena, toteuttaa melkein kaikki se mitä nuorena halusimme, antaa toisillemme se mitä kuuluu parisuhteessa antaa, rakkautta, välittämistä, yhteenkuuluvuutta ja kumppanin asettamista muiden etusijalle. Minä kaipaan sinua yhä. Olen tullut takaisin, joten välimatka ei estä meitä, välimatka on nyt hyvin lyhyt. Rohkeus vain puuttuu. 

H....

Vierailija
62/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena niin reppana että retkahdin sinuun koska olit ensimmäinen jolta sain säännöllisesti pillua. En oikeastaan rakastanut sinua koskaan.

En antanut seksiä, mutta olin selvästi yhdelle entiselle poikakaverille harjoituskappale. Se oli reppana. Siis monessa ihmissuhdeasiassa. Menestynyt ajan mittaan kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa! Jätä se jonka kanssa et alunperinkaan halunnut naimisiin. Minä haluan sinut yhä, meillä on vielä hetki aikaa korjata se mikä hajosi silloin nuorena, toteuttaa melkein kaikki se mitä nuorena halusimme, antaa toisillemme se mitä kuuluu parisuhteessa antaa, rakkautta, välittämistä, yhteenkuuluvuutta ja kumppanin asettamista muiden etusijalle. Minä kaipaan sinua yhä. Olen tullut takaisin, joten välimatka ei estä meitä, välimatka on nyt hyvin lyhyt. Rohkeus vain puuttuu. 

H....

Pyyntösi ei ole reilu, kun toinen on naimisissa. Hän asettaa nykyisen kumppaninsa etusijalle.

Vierailija
64/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vetäisin turpiin ja kävelisin pois :)

Mitä sitten tekisit kun olisit sanonut hänelle tuon

Vierailija
65/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että olisimme tavanneet elämässä myöhemmin. Silloin kun tavattiin, olin niin nuori ja epävarma, enkä osannut ottaa sinua vakavasti. Olemme edelleen fb-kavereita, ja seurailen silloin tällöin, mitä sinulle kuuluu. Olet vieläkin niin komea jäänsinisine silminesi. Lapsesi ovat perineet ne silmät. Jäit ihon alle, ja olet ihana muisto, kiitos siitä.

Vierailija
66/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

J...i rakastan sinua jollain tapaa yhä. Vaikka särjit aikoinaan sydämeni pieniksi palasiksi ja se satutti minua pahanpäiväisesti, en saa sinua mielestäni (ehkä se onkin juuri syy siihen etten voi unohtaa sinua). Rakastin näet sinua enkä edes nähnyt muita, sinä olit ainoa. Ja vain sellainen ihminen pystyy satuttamaan. 

Vierailija
67/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkaa löytyy, mutta eksille ei ole enää mitään sanottavaa.

Vierailija
68/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole taivaanlahja naisille, et osaa laulaa ja sinä et pelannut reilua peliä. Häpeä.

Vierailija
69/72 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaluan sinut takaisin. Kertoisi sinulle yksiryiskohtia myöten kaiken sen mitä sillon nuoruudessa -90 luvulla tapahtui tai ei tapahtunut. Kysyisin "mitä tapahtui - sinä halusit minut, minä sisimmässäni sinut", menit kuitenkin alttarille jonkun muun kanssa, minä jäin yksi. Miten siinä niin kävi? Kertoisin että silloin nuorena rakastin sinua ja halusin vain sinut, en ketään muta. 

Vierailija
70/72 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että haluan sinut yhä. Odotan sinua. En ole koskaan rakastanut ketään muuta. En ennen sinua enkä sinun jälkeesi. Kertoisin, että vaikka elämäni on kaikilla muilta osin hyvin, ehkä jopa yllättävän hyvin, vain rakkaus puuttuu elämästäni. 

Kertoisin hänelle, että hänen näkemisensä 30v jälkeenkin saa sydämeni sykkimään ja muistan yhä kuinka rakastinkaan sinua vaikka teitkin aikoinaan siitä aika haasteellista. Olet J yhä komea ja ikäiseksesi hyvin säilynyt, enkä meinaa saada sinusta silmiäni irti.

Vierailija
71/72 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toivonkin sinulle hyvää loppuelämää, niin eipä sellaista taida kohdallesi tulla, jos jatkat elämääsi työtä vieroksuvana alkoholistina, joka ei näe itsessään mitään vikaa, mutta etsii sitä kaikista muista, ei osaa pyytää tekojaan anteeksi, ei osaa olla rehellinen ja elämä on arvaamatonta poukkoilua viinan vuoksi, ja kirkastahan juodaan joka päivä.

Suhteen alku on kivaa ja olet paras makuuhuoneen puolella, mutta viinanpiru kurkkii olkasi takaa silloinkin, etkä pysty rentoutumaan muulloin kuin yksin kotona viinalasi kädessä.

Etkä silti pysty myöntämään ongelmaa tai syytät perimää, jolle et voi mitään. Myös masennuksesi on 120% viinan syytä.

Olen hyvin surullinen, että lahjakas ihminen on tuossa kunnossa jo vajaa 4kymppisenä.

Vierailija
72/72 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaluan sinut takaisin. Kertoisi sinulle yksiryiskohtia myöten kaiken sen mitä sillon nuoruudessa -90 luvulla tapahtui tai ei tapahtunut. Kysyisin "mitä tapahtui - sinä halusit minut, minä sisimmässäni sinut", menit kuitenkin alttarille jonkun muun kanssa, minä jäin yksi. Miten siinä niin kävi? Kertoisin että silloin nuorena rakastin sinua ja halusin vain sinut, en ketään muta. 

- Jalua vaan. Muta minä menin alttarille just sen kanssa kenet halusinkin. Näin siinä kävi. Kerro kädellesi nuoruuden halusi, mäne etiäpäin ja kasva aikuiseksi jo.