Mitä sanoisit exällesi, jos olis pokkaa?
Mitä haluaisit sanoa exällesi eron jälkeen, mutta et syystä tai toisesta ole pystynyt kertomaan?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:22"]tein oikean päätöksen kun lähdin siitä suhteesta. JA en ole katunut, päivääkään.
Sinä et kykene rehellisyyteen tai parisuhteeseen. Ja kyllä, seksiseuran hakeminen netissä ja "tuntemattomille " tytöille/naisille puhuminen sekstisesti on edelleen pettämistä. .
[/quote] huh. kuin minun suustani....
[/quote]
Ja aivan kuin minun suustani! Onkohan ollut sama tyyppi? Tai sitten näitä k-päitä on enemmänkin..
Kaikki tarpeellinen on jo tullut sanottua ja ihan hyvissä väleissä ollaan edelleen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:22"]tein oikean päätöksen kun lähdin siitä suhteesta. JA en ole katunut, päivääkään.
Sinä et kykene rehellisyyteen tai parisuhteeseen. Ja kyllä, seksiseuran hakeminen netissä ja "tuntemattomille " tytöille/naisille puhuminen sekstisesti on edelleen pettämistä. .
[/quote] huh. kuin minun suustani....
[/quote]
Ja aivan kuin minun suustani! Onkohan ollut sama tyyppi? Tai sitten näitä k-päitä on enemmänkin..
[/quote]
ja tämä "anopinunelman" nimi on Petri..
on pistetty kiertoon..
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:31"]
"kiitos meidän yhteisistä vuosista. hyvä että oltiin yhdessä kun mä olin nuori, koska sun ansiosta mä en aio enää koskaan loppuelämäni aikana sietää tollasta paskamaista miestä. kukaan ei tule olemaan onnellinen sun kanssa ja mitä todennäköisimmin sä oot tintannut itsesi hautaan kymmenen vuoden kuluttua! nykyinen muijas on niin pelokas ja tossun alla et päästä hänet edes lähtemään! mä tulen löytämään miehen joka rakastaa mua eikä hauku, käy käsiksi tai yritä hallita mua kaveripiiristä lähtien. niin ja kuunteles tarkkaan sinä senkin ihana villisonni... MÄ FEIKKASIN JOKAISEN! :D "
kiitti ap aloituksesta. tuli hyvä mieli :)
[/quote]
Tämän voisin sanoa, ja lisäisin vielä käteen tilinumeroni jos on kadottanut että velkoja voisi alkaa lyhentelemään
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:41"]
" Vittu mikä nolo pässi säkin olet. Ikää melkein 40 ja silti käyttäytyy kuin teini-ikäinen. En pelkää sua, et voi vaikuttaa mun elämääni enää mitenkään. Yrität aina selitellä niin, ettei omat virheesi olisi omaa syytäsi. Mutta kun ne on!! Ihan itse teit omalla holtittomalla rahankäytölläsi kymmenien tuhansien ulosottovelat. Uhoat, kuinka et enää koskaan mene töihin, koska sun ei kuulu maksaa velkojasi. Toivottavasti voit oikein huonosti koko loppuelämäsi. "
[/quote]
oijoi... oletko veljeni entinen? se on aina ollut tuollainen tyhjänpäiväinen perseilijä, jo lapsesta asti. suvun puolesta anteeksi ettei aikoinaan tyrkätty sitä järveen :-/
[/quote]
Naurahdin vaikka ei mikään naurun asia tietenkään ole. Tuntui vaan lohduttavalta tietää, että muutkin ovat kokeneet samaa. En taida olla veljesi entinen sentään, tää mun perseilijäeksä on nainen.
- 11
En ole vieläkään muuttanut mielipidettäni. En aio ikinä asettaa ketään miestä ja miehen etua lapseni edun edelle. Olet lapsellinen kun et sellaista pysty ymmärtämään. En kestännyt feikata enää, vaan sanoin suorat sanat. Et niitä itse kestänyt, vaikka latelet "totuuksia" ja kerrot toistamiseen ihmisten jauhaavan paskaa. Onnea tuleviin parisuhteisiisi! Kukaan ei sinua pidemmän päälle kestä!
Sanoisin että olen rakastunut hänen hyvään ystäväänsä, ja tunne on molemminpuoleinen. Ja että elämme avoliitossa, mutta tämän eksän tunteita suojellaksemme sekä suhtautumista peläten emme ole voineet edetä pidemmälle. Sanoisin että ei olla tehty tätä hänen kiusakseen enkä ikinä halunnut loukata, mikä voi olla vaikea uskoa.
"Olen tosi onnellinen nykyään. Kiitos, että rikoit mut. Toivuin kaikesta muutamassa päivässä. Kertoo varmasti siitä, kuinka paljon loppujen lopuksi merkkasit mulle. Määrittämätön ahdistukseni katosi hetkessä. Siitä voi päätellä sen johtuneen sinusta. "
Yritä nyt edes vähän itsenäistyä. Onko muuten onnistanut mun jälkeen?
Kiitos että annoit kokeilla anaaliseksiä.
"moi", kävelisin ohi ja unohtaisin taas samantien koko tyypin.
Eipä oo mitään sanottavaa , ainoastaan lasta koskevissa asioissa.
Kertoisin seikkaperäisesti kaikki asiat mitkä harmitti sillon nuorena kun oltiin yhdessä, kertoisin mitä olisin jäneltä halunnut ja tarvinnut. Pyyyäisin häntä muistelemaan niitä muutamia hetkiä millon oli joku konflikti, mistä se juonsi juurensa ja kysyisin ymmärtääkö hän nyt vanhemmiten miksi olin usein niin kiukkuinen hänen runsaasta humalahakuisesta juomisesta.
Pyytäisin anteeksi joitakin ilkeitä sanoja joita en edes oikeasti tarkoottanut. Kertoisin kuinka olin aina halunnut vain hänet, en edes nähnyt muita, en olisi tarvinnut kenenkään muun huomiota kuin vain hänen. Kertoisin kuinka rakastin häntä, kuinka pelkäsin sitä että hän pettää minua, kertoisin miksi olin niin mustasukkainen ja mitä seuraa usein toistuvasta pelkäämisestä parisuhteelle.
Kertoisin että hän on ollut elämäni suurin rakkaus ja minäkin olisin halunnut hänet, ihan kuin hänkin olisi minut halunnut. Kertoisin kuinka paskaksi hän veti sydämeni, niin sirpaleiksi ettei sitä ole koko 30v riittänyt kokoon parsimaan. Eikä tämä elämä riitä sen parantamiseen.
Sitten sanoisin että hän on edelleen niin komea, että en saa hänestä silmiäni irti. Hän on minulle aina "se" rakas, jota kai kaipaan hautaan saakka. Kertoisin että jos hän vielä joskus haluaa minut uudelleen, oveni ja sydämeni on aina avoin hänelle. Hän tietää kyllä mistä minut löytää.
Että mulla on edelleen häntä niin ikävä. Kertoisin että taas hänestä unta jossa hän halasi ja suuteli minua niin rakastavasti. Aivoni ja sydämeni eivät päästä näköjään irti. Olet J... elämäni ainoa rakkaus.
En voi sanoa tätä hänelle koska en lähtökohtaisesti halua satuttaa henkisesti sitä urpoa joka eli (valitettavasti) seurustelumme aikana aikuiselämänsä pohjamudissa hiljattain tapahtuneen vaikean ja repivän eronsa ym sen jälkiseurausten takia.
Ihmettelin silloin ja ihmettelen joskus vieläkin miten kaltaisesi erittäin heikko itsetuntoinen jo kuitenkin keski-ikäinen mies on toisaalta hyvin kiltti, arka ja ujokin, mutta ihan seuraavassa hetkessä kukkoileva, itseriittoinen, nokittelija, ohjeistava ja muita halveksuva sovinisti. Bitsailit haluavasi olla perheen pää, kuvittelit olevasi joku luomakunnan kruunu ja ihannoit miehistä ylivaltaa ja naisten väjättelyä mutta et tullut toimeen hetkeäkään ilman naista ja sitä että sinusta huolehditaan ja sinua paapotaan.
Miten hemmetin urpo voit olla, että luulit minun olevan oikeasti kiinnostunut typeristä ja lapsellisista vitsailuistasi ja samojen "muka hauskojen" hokemien kuuntelemisesta. Välillä sinua kuunnellessa mietin että seurustelenko konkun teinipojan kanssa joka hakee uhmakkaasti paikkaansa yläaste ikäisten joukossa.
Miksi ylipäätään hait naisseuraa jos oikeasti vihast naisia. Pitäskö vaan keskittyä miesten kanssa puuhasteluun.
Tuhoat ihanan tyttäremme itsetunnon. Miten aikuinen mies voi olla noin lapsellinen, empatiakyvytön ja ilkeä? Miksi et osaa olla välittävä, vastuullinen isä? Etkö todellakaan näe hänen arvoaan? Viimeksi kerroit tytölle, että on hänen vikansa kun yksi monista poikien hurvittelumatkoistasi peruuntui, kun nykyinen vaimosi ei päästänytkään sinua lähtemään. Olet sairas.
sanoisin että näen täydellisesti sun läpi
yritin rakastaa ehjäksi, mutta se ei ole mahdollista
Vaatisin omaisuuteni mikä mulle kuuluu ja haistattaisin pitkät. No ehkä avaituisin vielä ihan huolella siitä, kuinka itsekäs paska koko äijä oli ja on. Eipä ole sanaakaan vaihdettu eron jälkeen, onneksi.