Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit exällesi, jos olis pokkaa?

Vierailija
04.02.2015 |

Mitä haluaisit sanoa exällesi eron jälkeen, mutta et syystä tai toisesta ole pystynyt kertomaan?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin rakastavani häntä edelleen, luultavasti tulen aina rakastamaankin.

Vierailija
22/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vittu mikä nolo pässi säkin olet. Ikää melkein 40 ja silti käyttäytyy kuin teini-ikäinen. En pelkää sua, et voi vaikuttaa mun elämääni enää mitenkään. Yrität aina selitellä niin, ettei omat virheesi olisi omaa syytäsi. Mutta kun ne on!! Ihan itse teit omalla holtittomalla rahankäytölläsi kymmenien tuhansien ulosottovelat. Uhoat, kuinka et enää koskaan mene töihin, koska sun ei kuulu maksaa velkojasi. Toivottavasti voit oikein huonosti koko loppuelämäsi. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sittenkin oikeessa.

Vierailija
24/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:41"]

" Vittu mikä nolo pässi säkin olet. Ikää melkein 40 ja silti käyttäytyy kuin teini-ikäinen. En pelkää sua, et voi vaikuttaa mun elämääni enää mitenkään. Yrität aina selitellä niin, ettei omat virheesi olisi omaa syytäsi. Mutta kun ne on!! Ihan itse teit omalla holtittomalla rahankäytölläsi kymmenien tuhansien ulosottovelat. Uhoat, kuinka et enää koskaan mene töihin, koska sun ei kuulu maksaa velkojasi. Toivottavasti voit oikein huonosti koko loppuelämäsi. "

[/quote]

oijoi... oletko veljeni entinen? se on aina ollut tuollainen tyhjänpäiväinen perseilijä, jo lapsesta asti. suvun puolesta anteeksi ettei aikoinaan tyrkätty sitä järveen :-/

Vierailija
25/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sanottavaa: onneksi tunteen alkavat olemaan kuolleita ja sydän ehjä mutta arpeutunut. En halua olla tekemisissä.

Vierailija
26/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautuisin luultavimminkin tämän uudelle tytylle, kuinka poikaystävänsä petti tätä aiemmassa suhteessa ja aivan varmasti tässä uudessakin! Sen jälkeen palaisin tämän tytön käytökseen. Exälle ei sen kummempaa sanottavaa, ystävät kertoneet oman mielipiteensä hänelle. ":)"

Vierailija
27/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jallittaain sitä kun pitkän harkinnan jälkeen lähti mun luota naisen matkaan joka hetki sen jälkeen jätti exäni. Muuten voidaan puhua kyllä mistä vaan, mutta tästä en ole viitsinyt vinoilla:D

Vierailija
28/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan mitään. Tosin voisin painottaa hänelle vielä kerran, että älä enää koskaan jätä ketään tekstarilla.. :D

Vierailija
29/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pystynyt sanomaan hänelle kaiken minkä on tarvinnut sanoa.

Vierailija
30/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pakottaisin hänet keskustelemaan rehellisesti meidän erosta. Hän on niitä ihmisiä jotka kokoajan puhuvat, mutta ei oikeastaan koskaan sano mitään

Vierailija
31/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en käsitä mitä hänessä näin! Mätä ihminen, toivoisin etten olisi koskaan tavannut. Ja syy miksi en sano on epävakaa narsistinen persoona joka on vihdoin ja viimein ymmärtänyt etten juokse hänen luokseen kun jälleen kerran kehuu naisseikkailuillaan ja sen jälkeen uhkailee itsemurhalla.

Vierailija
32/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdit mun luota, niin kämppä haisi 2 viikkoa pahalta vaikka kuinka tuuletin. Siksi oltiin aina ulkona tai sun luona. Ja niitä hampaita voisi pestä joskus, ei riitä kerran viikossa.

Ei oltu kauaa yhdessä, mutta tämä meidän eroaminen ei johtunut siitä että "en etsinyt mitän kovin vakavaa" silloin. Se johtui siitä kun epähygieenisyytesi ällötti minua. Ja ei sun tarvitse peitellä pientä vehjettäsi egoamalla, olet oikeasti luonteeltasi tosi kiva kunhan vain jättäisit turhan esittämisen pois.

Vierailija
33/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein oikean päätöksen kun lähdin siitä suhteesta. JA en ole katunut, päivääkään.
Sinä et kykene rehellisyyteen tai parisuhteeseen. Ja kyllä, seksiseuran hakeminen netissä ja "tuntemattomille " tytöille/naisille puhuminen sekstisesti on edelleen pettämistä. .

Vierailija
34/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisist avannut suusi silloin kun oli sen aika.

Vierailija
35/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin sua koska et välittänyt musta enää yhtään. Kadun pettämistä, mutta olisin silti ottanut eron.

Vierailija
36/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ihana ja rakastettava, hauska, sielunkumppani. Sitten muutuit raukkamaisekdi kusipääksi ja naisten naurattajaksi. Silti mun on sua kamala ikävä välillä ja haluisin olla sun kainalossa ja sä olisit se sama ihana tyyppi.

Vierailija
37/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti olet pystynyt antamaan minulle anteeksi. "

Vierailija
38/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:22"]tein oikean päätöksen kun lähdin siitä suhteesta. JA en ole katunut, päivääkään.
Sinä et kykene rehellisyyteen tai parisuhteeseen. Ja kyllä, seksiseuran hakeminen netissä ja "tuntemattomille " tytöille/naisille puhuminen sekstisesti on edelleen pettämistä. .
[/quote] huh. kuin minun suustani....

Vierailija
39/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoin aikanaan kaiken tarvittavan. En säästellyt sanojani.

Vierailija
40/72 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiitos meidän yhteisistä vuosista. hyvä että oltiin yhdessä kun mä olin nuori, koska sun ansiosta mä en aio enää koskaan loppuelämäni aikana sietää tollasta paskamaista miestä. kukaan ei tule olemaan onnellinen sun kanssa ja mitä todennäköisimmin sä oot tintannut itsesi hautaan kymmenen vuoden kuluttua! nykyinen muijas on niin pelokas ja tossun alla et päästä hänet edes lähtemään! mä tulen löytämään miehen joka rakastaa mua eikä hauku, käy käsiksi tai yritä hallita mua kaveripiiristä lähtien. niin ja kuunteles tarkkaan sinä senkin ihana villisonni... MÄ FEIKKASIN JOKAISEN! :D "

kiitti ap aloituksesta. tuli hyvä mieli :)