Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita työssä käyviä, jotka eivät käytä palveluja?

Vierailija
20.03.2015 |

Minä en käytä siivoojaa, en käy kampaajalla, en hieronnassa, en ripsien laitossa, en manikyyrissä, en käy maksullisissa harrastuksissa jne.

Ottaa päästä kaikenmoiset veronkiristykset sun muut, että lopetin kaiken palvelun käytön. Pistän summat tilille joka kuukausi. Säästän pahan päivän varalle.

Olen työssä käyvä, joten rahaa kyllä olisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:11"]

Minä en käytä siivoojaa, en käy kampaajalla, en hieronnassa, en ripsien laitossa, en manikyyrissä, en käy maksullisissa harrastuksissa jne.

Ottaa päästä kaikenmoiset veronkiristykset sun muut, että lopetin kaiken palvelun käytön. Pistän summat tilille joka kuukausi. Säästän pahan päivän varalle.

[/quote]Mun sisko ja sen rouva. Hyväpalkkaisissa töissä molemmat, kyse ei kuitenkaan ole säästämisestä vaan että ilmankin pärjää.

Vierailija
2/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan siivota itse, joten siivoojaa en käytä. Ripset on myös omasta takaa, eikä niille tarvi tehdä muuta kuin taivuttaa ja värittää. Sekin onnistuu. Itseään on sen sijaan vaikea hieroa, hiuksiakaan en osaa leikata itse. Joten kyllä käyn kampaajalla ja hierojallakin tarpeen mukaan. Harrastulset on mulla aina olleet aika edulliset, juoksu ja yksi jumppa, 100 euroa maksan jumpasta/vuosi.
.
Tuollaista ap:n touhua en tajua. Mikä ihmeen paha päivä? Vaikuttaa siltä, että ap:lla on paha päivä joka päivä, kun ei mitään hauskaa elämässä ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaistesi takia talous ei nouse. Laita raha kiertoon, kaikki hyötyy.

Vierailija
4/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ravintolaan noin 200€ kuussa, kohtuullista

Vierailija
5/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:11"]

[/quote]Mun sisko ja sen rouva. Hyväpalkkaisissa töissä molemmat, kyse ei kuitenkaan ole säästämisestä vaan että ilmankin pärjää.

[/quote]Ei herran jestas, käyhän ne ravintoloissa ja usein. Mutta ripset saavat kelvata sellaisinaan, sekä kynnet.

Vierailija
6/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en osta kampaamotuotteita, vaan kaupasta paljon halvempaa. En osta kalliita meikkejä, vaikka meikkaankin joka päivä. En osta merkkivaatteita, vaan halvempia ja nytkin on monta kuukautta viime ostosta. Saattaa olla puolen vuoden ostotauko, siis ihan normaalia. En tilaa lehtiä Rahaa menee tässä kuussa siis vain ruokaan. Kerran on käyty laskettelemassa ja itse kerran Smartumeilla elokuvissa.

Kesällä matkustellaan.

ap

Vierailija
7/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään tuommoisia palveluita käytä. Tai kampaajalla ja kosmetologilla käyn opiskelijoilla.

Vierailija
8/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin kyllä palveluja jos olisi varaa, nyt käyn vaan parin kolmen kuukauden välein leikkauttamassa hiukset. Hierojalle menisin jos olisi varaa.

Vierailija
9/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmasti ihana elämä =)

Vierailija
10/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:31"]Käyttäisin kyllä palveluja jos olisi varaa, nyt käyn vaan parin kolmen kuukauden välein leikkauttamassa hiukset. Hierojalle menisin jos olisi varaa.
[/quote]
Hieroja maksaa jotain 25e, että ei se hurjan kallista ole

Vierailija
11/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tosiaan itse käytä mitään palveluja. Mutta kun ikää kertyy niin noita terveyspalveluita tuntuu tarvivan enemmän.

Lasten haarrastukista maksetaan, mutta omat ovat omatoimisia ja melko pitkälti maksuttomia.

Vierailija
12/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:26"]

Sinunlaistesi takia talous ei nouse. Laita raha kiertoon, kaikki hyötyy.

[/quote]

Turhasta maksaminen ei nosta tuottavuutta. Tuottavuuden nousu on ainoa keino kasvuun. yrittäjien pitää vaan toimia tehokkaammin ja myydä enemmän halvemmalla.

Vierailija
13/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:31"]Käyttäisin kyllä palveluja jos olisi varaa, nyt käyn vaan parin kolmen kuukauden välein leikkauttamassa hiukset. Hierojalle menisin jos olisi varaa. [/quote] Hieroja maksaa jotain 25e, että ei se hurjan kallista ole

[/quote]

Just joo... Pimeänä, jonku limaisen äijän makkarissa?

http://www.relaxi.fi/Hinnasto

Vierailija
14/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveetä niuhottamista ja suorittamista, ettei suoda itselle mitään kivaa. mun mielestä on ihanaa käyttää palveluja. käyn tietysti kampaajalla. joskus kosmetologilla, hierojalla ja silloin tällöin manikyyrissä. meillä on aina ollut siivooja. elämästä saa nauttia ja itseään saa hemmotella, mikäs siinä. ja palveluiden tarjoajilla riittää asiakkaita, mikäa sen parempaa työllisyyden edistämistä kuin se, että ostaa mahdollisimman ahkerasti toisten tuottamia palveluita. 

Vierailija
15/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ei oo aikaa eikä kiinnostusta ylimääräisiin hömpötyksiin. Olen tarmokas nainen joka haluaa hoitaa kaiken itse: huoliteltu ulkonäkö ja koti..
T. 24w

Vierailija
16/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä. Säästäminen ja sijoittaminen ennen kulutusta. Pelkkä kulutus ei taloutta nousuun saa, tarvitaan myös kotimaisia pääomia. Suomalaiset ovat laiskoja piensijoittajia, odottavat kaikkea valmiina ja ilmaisena tulosiirroilla tuettuina, niin ei taloutta nousuun saa.

Vierailija
17/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juuri mitään palveluja. Mitä nyt taksia joskus, lasketaanko sitä? En käy ikinä kosmetologilla, kampaajalla, manikyyreissä, hieronnassa jnejne.

Harrastuksen maksamiseen käytän työnantajan tarjoamia liikuntaseteleitä. Olen kyllä harkinnut siivoojan ottamista koska olen kiireinen, laiska ja rikas.

Vierailija
18/18 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä melkein mitään. Töissä on liikuntapalvelut ilmaiseksi, hiukset värjään itse kotona, en käy ulkona syömässä juuri koskaan. Baarissa joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan