Miksi mIehen on oltava pitkä?
Naiset ovat useissa asioita vaikeita ymmärtää, mutta yhdessä asiassa kaikki ovat samanlaisia: miehen on oltava pidempi. Olen itse 190-senttinen ja minusta on lähinnä ilävää että pitkiä naisia on niin vähän, ihannenaiseni olisi lähes samanpituinen kuin minä, enkä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että naisilla on pituusrajoja mielessään, varmaan koska en ole joutunut itse "syrjinnän" uhriksi. Olen kuitenkin seurannut muutaman lyhyemmän kaverini toimintaa ja kuullut naisten kommentteja esim. Tom Cruisen pituudesta.
Mitä ajattelette kun mietitte miehen pituutta?
Kommentit (83)
Tosiasia on,että jos N160 tai lyhempi naisi M173, jäisivät lapset valittavan lyhyiksi.
Vanhempani eivät olleet erityisen pitkiä, olin itsekin vielä 15-vuotiaana porukan lyhyimpien joukossa ja sitten tuli valtava kasvupyrähdys. Vaarini oli iso mies. Joskus nämä jutut hyppäävät yhden sukupolven yli.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2012 klo 18:47"]
kengännumeron pitää olla kunnollinen. Pitkä mies ja pienet jalat o vähän nolon näkönen.
[/quote]
Kuka tahansa taliaivo kelpaa, kunhan vain kengän koko on riittävä? Ei varmaan ole miehellä paljon odotettavaa..
tykännyt pitkistä ja deittaillut pitkiä. Olen 177cm.
Mutta sitten tapasin Sen Oikean, 5cm itseäni lyhyemmän miehen. Myönnän miettineeni ja pohtineeni puoli vuotta, että voinko oikeesti ryhtyä suhteeseen pätkän kanssa. Mutta ei se rakkaus pituutta katso. Ollaan onnellisesti naimisissa ja häntä parempaa miestä ei ole. No, tietysti olisi mukavaa, jos hän olisi isompi kuin mä, mutta hän on muuten täydellinen, joten se riittää mulle. Ei kaikkea voi saada :)