Miksi mIehen on oltava pitkä?
Naiset ovat useissa asioita vaikeita ymmärtää, mutta yhdessä asiassa kaikki ovat samanlaisia: miehen on oltava pidempi. Olen itse 190-senttinen ja minusta on lähinnä ilävää että pitkiä naisia on niin vähän, ihannenaiseni olisi lähes samanpituinen kuin minä, enkä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että naisilla on pituusrajoja mielessään, varmaan koska en ole joutunut itse "syrjinnän" uhriksi. Olen kuitenkin seurannut muutaman lyhyemmän kaverini toimintaa ja kuullut naisten kommentteja esim. Tom Cruisen pituudesta.
Mitä ajattelette kun mietitte miehen pituutta?
Kommentit (83)
No ihan sen takia, että olen itse 186 cm pitkä ja ihan muutenkin ihmiset välillä tuijottaa, niin tulee tosi iso olo itselle, jos mies siinä rinnalla on vielä selkeästi itseä lyhyempi. Olen kyllä deittaillut hiukan itseäni lyhyempää, mutta lihaksikasta miestä.
mutta en pidä kovin pitkistä miehistä, vaan yleensä ihastun niihin keskimääräistä lyhempiin. En tiedä miksi. Sellaiset 170-175cm miehet yleensä kiinnostavat minua fyysisesti. Siis n. 10-15cm itseäni pidemmät, jolloin voin vielä korkkareita käyttäessä olla hieman lyhempi tai samanmittainen.
Moni painnonnostajamies on todella lyhyt, mutta äijämäinen kaappi ja vientiä riittää.
Eikä se pituusvaatimus nyt niin ihmeellinen ole; kyllähän monet miehetkin suosivat siroja pieniä naisia. Itse olen roteva, leveäharteinen nainen ja olen ollut siitä katkera monesti. Olen sitä mieltä, että nainen haluaa itseään pidemmän miehen, koska ikä tuo painoa lisää, eikä kukaan nainen halua näyttää tonniselta valaalta hiiren rinnalla!
mutta silloin vaatimus ei ole kuin yli 170cm, eli ei siinä mikään pitkä pidä vielä olla :) ihanne pituus miehelle olisi 178-180cm, sen pidemmistä en pidä. Pitää ylettyä pussaan ilman korkkareita :)
turha sinun on puolustella siltä kantilla että biologisesti etsit pitempiä miehiä,se ei pidä paikkaansa
puhuit itsesi tossa pussiin `sillä löysin hänet netistä pituuskriteerillä``
ja lisäksi olet vain pinnallinen sama jos joku mies lässyttäisi miehet vaan sattuvat biologisesti etsimään isorintaista naista.
turha sinun on puolustella siltä kantilla että biologisesti etsit pitempiä miehiä,se ei pidä paikkaansa
puhuit itsesi tossa pussiin `sillä löysin hänet netistä pituuskriteerillä``
ja lisäksi olet vain pinnallinen sama jos joku mies lässyttäisi miehet vaan sattuvat biologisesti etsimään isorintaista naista.
parhaiten minulla natsaa, esim. sängyssä, miesten kanssa, jotka ovat kanssani yhtä pitkiä, kun mulla on korkkarit jalassa.
Eli sellainen 176-180 cm mies on mulle parhain. Ei pitkä, vai mitä?
Ilmiö on aika paljon syvemmällä kuin vain siinä, että naiset on kukin päättäneet haluta pitkän miehen. Miehet ei itsekään halua olla lyhyitä, eikä se vain naisten haluista johdu.
Miesten välinen kanssakäyminen on aikamoista kiipimistä. Seurustelin parin lyhyen miehen kanssa (alle 170cm) ja molemmilla oli traumoja lyhyydestään - ei naisten takia, vaan miesten. Pitkät miehet taputteli heitä päähän (!) ja piti heikkoina.
Lyhyillä miehillä on surullisen usein taipumuksia kompensoida pituuttaan aika ikävillä tavoilla, kuten linttaamalla muita henkisesti tai käyttämällä suhteissa väkivaltaa.
Eli en ota kolmatta tumppia niskoilleni. ;)
olen 168vm ja V***n hyvin menee!
niin silloinhan se pituus koituu ongelmaksi jos siitä semmosen tekee.
jos naiset tai ylipäätäsä kuka tahansa ihminen naljailee pituudelle on hänellä itsellä roppakaupalla ongelmia.
esim minun tuntemani kaveri oli 188cm pitkä
kerran hän tokaisi ku kävelimme vierekkäin ``pikkumies kävelee isoilla askelilla`` ja
ihme ku kysyi kerran eikö sua haittaa jos sun lapsista tulee mun mittasia.
sain jokin aika sitten selville että hänellä itsellä oli oma pituus ongelma naisasioissa
häntä kuulemma tympäsi ku kaikki naiset näyttivät menninkäisiltä hänen rinnallaan ja seurustellessa oli ollut vaikeuksia sänkyhommissa ja käsikädessä kävelemisessä.
Jos ainoa mietittävä asia on miehen pituus, niin ihanne on minulle 175 cm - 210 cm. Eli aika iso haarukka. Mutta todellisuudessa voisin jopa ottaa itseäni lyhyemmän miehen, sillä pituus on kumminkin sivuseikka. Jos puhutaan teoreettisista ihanteista, niin voihan sitä kaikkea toivoa.
Kyse lienee siitä, että olemme sisäistäneet yhteisömme normit, mitä kokoon ja ulkonäköasioihin tulee. Ihannenainen on monen mielestä miestä pienempi. Jotta nainen tuntisi itsensä oikeanlaiseksi naiseksi, hän toivoo miehensä olevan pitempi.
olen 168vm ja V***n hyvin menee!
niin silloinhan se pituus koituu ongelmaksi jos siitä semmosen tekee.
jos naiset tai ylipäätäsä kuka tahansa ihminen naljailee pituudelle on hänellä itsellä roppakaupalla ongelmia.esim minun tuntemani kaveri oli 188cm pitkä
kerran hän tokaisi ku kävelimme vierekkäin ``pikkumies kävelee isoilla askelilla`` ja
ihme ku kysyi kerran eikö sua haittaa jos sun lapsista tulee mun mittasia.sain jokin aika sitten selville että hänellä itsellä oli oma pituus ongelma naisasioissa
häntä kuulemma tympäsi ku kaikki naiset näyttivät menninkäisiltä hänen rinnallaan ja seurustellessa oli ollut vaikeuksia sänkyhommissa ja käsikädessä kävelemisessä.
Olen 171 cm itse, ja minusta liian pitkät miehet... no. Lyhyemmät ovat seksympiä. Jos miestä ei haittaa, että olen korkokengissä 10 cm pidempi niin ei se minuakaan haittaa.
Ihannenainen on monen mielestä miestä pienempi. Jotta nainen tuntisi itsensä oikeanlaiseksi naiseksi, hän toivoo miehensä olevan pitempi.
Onneksi se ei aina kuitenkaan mene näin...
No, mullekin lyhyt mies on kiihottava, jos leveyttä ja voimaa löytyy. :-/ Pakko myöntää.
Pitkä ja laiha ei taas ollenkaan sytytä.
mies on ollut aina n. 180 cm, ihannepituus. Liian lyhyet tai liian pitkät eli poikkeamat keskipituudesta kumpaankaan suuntaan ei näytä niin hyvältä mutta ei ole koskaan ollut este seurustelulle miehen pituus.
157 cm pitkä. Todellakin haluan että mieheni on minua pidempi. En halua mitään kääpiötä miehekseni. Nykyinen mieheni on 180 ja on ihan passeli :)
ja "valitsin" mieheni 16-vuotiaana. Hän on jotain 172 cm. hän on erinomainen isä, lapsemme ovat lyhyitä, mutta onnellisia nuoria aikuisia.
Onhan se hauskempaa ettei minun tarvitse olla häätämässä naislaumaa ihanan mieheni kimpusta. T: rouva 175, herra 170.
Itselleni käy kaikki omanpituiset ja siitä ylöspäin. Ehkä pari senttiä alle oman pituuteni voisi antaa myös vielä anteeksi. Vähän oleellisempia kriteereitä kyllä on miestä valittaessa, varsinkin kun hyvät on niin harvassa.
Tykkään pitkistä, mutta en liian pitkistä miehistä. Sellaiset 194 ja yli ovat jo honkkeleita.
ei ole mulle tärkeä kriteeri. Olen pari kertaa seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa ja ongelma se tuntui oleva vain ko. miehille. Ns pienen miehen syndrooma jossa pituuden puutetta kompensoidaan pätemällä muuten.
On tietysti mukavaa että mies on pidempi, koska nainen tykkää tuntea itsensä pienemmäksi. Jokaisella on tietysti mieltymyksensä, mutta persoona se on joka ratkaisee, kuitenkin.
Ei mulla pitkiä miehiä vastaan mitään ole, mutta jotenkin minulle on sattunut noita vähän lyhyempiä. Musta on jotenkin kiva ettei tarvi katsoa ylöspäin.