Miksi mIehen on oltava pitkä?
Naiset ovat useissa asioita vaikeita ymmärtää, mutta yhdessä asiassa kaikki ovat samanlaisia: miehen on oltava pidempi. Olen itse 190-senttinen ja minusta on lähinnä ilävää että pitkiä naisia on niin vähän, ihannenaiseni olisi lähes samanpituinen kuin minä, enkä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että naisilla on pituusrajoja mielessään, varmaan koska en ole joutunut itse "syrjinnän" uhriksi. Olen kuitenkin seurannut muutaman lyhyemmän kaverini toimintaa ja kuullut naisten kommentteja esim. Tom Cruisen pituudesta.
Mitä ajattelette kun mietitte miehen pituutta?
Kommentit (83)
leveät hartiat. Biologinen perusta varmasti tähän syttymiseen on. Niin, ja oma isäni on pitkä - useinhan tytär etsii jossakin määrin isänsä kaltaista miestä. Nykyisellä miehelläni (181) on molemmat ja ei sen nyt ihan sattumaa ole, sillä löysin hänet netistä pituuskriteerillä. Aiemmat, ei-nettimiehet olivat hekin 185 ja 182. Itse olen alle 160. Että anteeksi vain te kaikki yli 170-sinkkunaiset, jos ette löydä tarpeeksi pitkää. Tosin, vain yhtä varaan kerrallaan. Anteeksi myös kaikki minusta aiemmin ja tulevaisuudessa kiinnostuneet pienet miehet!
Minusta näyttää typerältä, jos nainen on koroissa miestä pidempi. Sehän on ihan psykologinen fakta, että jos esim. toimihenkilö tai virkamies on sijoitettu palvelemaan asiakasta fyysisesti korkeammalta, se antaa tietyn vaikutelman. Samoin sitä kai haluaisi katsoa miestään jollakin tapaa arvostavasti (vaikka toki arvostus oikeasti koostuu muista jutuista). Mutta itse pidän korkokengistä ja harrastan tanssimista, ja mm. tanssiminen on paljon helpompaa itseä jonkin verran pidemmän miehen kanssa (15-20 cm).
Ja pituus antaa myös jonkinlaisen piiloviestin voimasta (joka ei tietenkään pidä myöskään paikkaansa...) ja kai sitä haluaa kuitenkin, että mies on se vahvempi ja suurempi, ettei tule joka asiassa sellaista fiilistä, että "anna mä kun jaksan paremmin...".
kengännumeron pitää olla kunnollinen. Pitkä mies ja pienet jalat o vähän nolon näkönen.
Naiset ovat useissa asioita vaikeita ymmärtää, mutta yhdessä asiassa kaikki ovat samanlaisia: miehen on oltava pidempi. Olen itse 190-senttinen ja minusta on lähinnä ilävää että pitkiä naisia on niin vähän, ihannenaiseni olisi lähes samanpituinen kuin minä, enkä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että naisilla on pituusrajoja mielessään, varmaan koska en ole joutunut itse "syrjinnän" uhriksi. Olen kuitenkin seurannut muutaman lyhyemmän kaverini toimintaa ja kuullut naisten kommentteja esim. Tom Cruisen pituudesta.
Tiedän useamman lyhyen ja charmikkaan miehen, joilla on todellakin ollut vientiä. Eivätkä ole olleet rikkaita tai kuuluisia.
jos miehellä ei ole jäntevää tai lihaksikasta vartaloa.
käpertyä miehen syliin. Ihana pakopaikka maailman kurjuudelta.
ei tunnu ainakaan kovin eroottiselta.
t. se korkkareita käyttävä nainen
Onhan se tavallaan romanttista, mutta haluan olla naiselle mies enkä holhooja tai isä jolle voi kiukutella.
Haluan, että mies on kanssani tasaveroinen, tai voimakkaampi. Siksi tykkään, jos hän on minua isompi ja voimakkaampi fyysisesti ja psyykkisestikin ainakin itsenäinen ja itsevarma. Ei hänen nyt tarvitse mikään jyräävä alfauros olla, sellainenkin olisi rasittavaa ja väsyttävää - mutta ei mikään ripustautuva nössö.
käpertyä miehen syliin. Ihana pakopaikka maailman kurjuudelta.
ei tunnu ainakaan kovin eroottiselta.
t. se korkkareita käyttävä nainen
pitää olla eroottista?
miehet kelpuuttavat itseään pidemmänkin naisen? Siis muutkin kuin tähän ketjuun vastanneet kaksi miestä?
Olen aina ajatellut, että ne ovat miehet, jotka eivät tykkää tällaisista 177-senttisistä, vaan haluat reilusti lyhyemmän naisen.
karu tosiasia on , että yli 190-senttisiä naisia ei pahemmin ole. En ole itse asiassa koskaan tavannut itseäni pidempää naista joten en osaa sanoa. Korkkarit jalassa jotkut ovat oleet pidempiä ja itse asiassa olen tykännyt siitä tilanteesta, koska se on minulle harvinaislaatuinen ja jännittävä. Mutta en kyllä tunne suurempaa vetoa yli 15cm lyhyempiin naisiin. Miespuolisia kavereita on kyllä kaiken mittaisia mutta siinä onkin kaveri-intressit eikä seksi-intressit. Tykkään kuitenkin sillä tavalla tasa-arvosta että olisi kiva jos päät keikkuisivat kävellessä suunnilleen samalla tasolla.
Kun katselen ympärilleni, näen kaikenpituisia miehiä parisuhteissa. Ihan kaiken. Pitkiä ja lyhyitä. Samoin on naisten laita.
On tietysti yleisempi tilanne, että parisuhteessa mies on naista pidempi, koska miehet ovat yleisesti ottaen pidempiä kuin naiset. Mutta kyllä se pituus on normaalijärkiselle naiselle yleensä kriteerien loppupäässä. Tottahan niitä bimboja aina löytyy, joille täytyy olla sata ulkonäköyksityiskohtaa ja muuta detaljia täytettynä että mies (tai nainen) kelpaa, mutta eiköhän ne olekin useimmiten sinkkuja ikuisesti.
naiset toivovat miehen olevan pitkä kun seuraavassa lauseessa itse haluat naisen olevan pitkä????
tykkään jos nainen on suunnilleen minun pituiseni edes 10cm tarkkuudella eli 180-200. Jos olisin lyhyt niin varmaankin tykkäisin lyhyistä naisista.
Tiedän useamman lyhyen ja charmikkaan miehen, joilla on todellakin ollut vientiä. Eivätkä ole olleet rikkaita tai kuuluisia.
No kyllä minunkin kavereistani yksi on 160 jotain ja sen sortin supliikkimies, että vientiä on. Se on vähän sama kuin että suurin osa miehistä tykkää isoista tisseistä. Suurin osa on eri asia kuin kaikki. Muutama tykkää pienistäkin.
naiset toivovat miehen olevan pitkä kun seuraavassa lauseessa itse haluat naisen olevan pitkä????
tykkään jos nainen on suunnilleen minun pituiseni edes 10cm tarkkuudella eli 180-200. Jos olisin lyhyt niin varmaankin tykkäisin lyhyistä naisista.
Kullakin meistä on omat mieltymyksemme, mutta useimmille pituus on kyllä toisarvoinen seikka. Itse tosin pidän kanssakäymistä itseäni esim. 40 cm pidemmän miehen kanssa hieman konstikkaana. Pituus ei kuitenkaan olisi este jos tosirakkaus syttyisi.
Tuo erittäin pitkien miesten hienous taitaa olla vähän urbaanilegendaa tai joidenkin kovaäänisten ja typerien munahaukkojen toistelema mantra joka on osunut korviisi. Mutta niin päin se varmaan menee usein, että naiset haluavat miehen olevan heitä itseään pidemmän. Ja se taas pohjautuu johonkin muinaiseen geeniperimään, joka saa naisen etsimään turvallisen oloista miestä.
Minulle riittää että on yhtä pitkä kuin minä, 170cm.
sellaiset about itseni kokoiset naiset (n. 162 +-5cm), jotka haluaa pitkän miehen. Itse olen kaksi kertaa seurustellut pitkän miehen kanssa (toinen 196cm, toinen 198cm) niin mielestäni se oli vain hankalaa ja typerää!! Nyt olen naimisissa n.170cm miehen kanssa ja tää on just hyvä pituus ero, voin käyttää kunnon korkkareita olematta miestä pitempi, mutta yletytään suutelemaan yms ilman että kummallakaan olisi hankalaa jne.
Itselläsihän noita tuntuu olevan vaatimuksia pituuden suhteen ap. Ei minun mielestäni miehen tarvitse olla pitkä, mutta itsetunnon on oltava kohdallaan. Jotkut lyhyet miehet ovat kuin maansa myyneitä ja syyttävät pituuttaan kaikesta. Olen kuitenkin tavannut myös sellaisia lyhyitä miehiä, joita ei lyhyys hidasta naismarkkinoilla.
leveät hartiat. Biologinen perusta varmasti tähän syttymiseen on. Niin, ja oma isäni on pitkä - useinhan tytär etsii jossakin määrin isänsä kaltaista miestä. Nykyisellä miehelläni (181) on molemmat ja ei sen nyt ihan sattumaa ole, sillä löysin hänet netistä pituuskriteerillä. Aiemmat, ei-nettimiehet olivat hekin 185 ja 182. Itse olen alle 160. Että anteeksi vain te kaikki yli 170-sinkkunaiset, jos ette löydä tarpeeksi pitkää. Tosin, vain yhtä varaan kerrallaan. Anteeksi myös kaikki minusta aiemmin ja tulevaisuudessa kiinnostuneet pienet miehet!
No eikös tuo n. 180 cm ole suomalaisten miesten keskipituus? Ei mitenkään erityisen pitkä. Yli 190 cm on mielestäni pitkä mies.
Itse piän ihan hulluna lyhyistä miehistä, itseni mittaisista suunnilleen, ihanne 165-170cm. Pitkistä en tykkää ollenkaan!
Ja siis kaikki poikaystäväni ja avokkini ennn nykyistäkin ovat olleet lyhyitä.
Uskon että tiedostamaton syy on se etten halua itseäni vahvempaa miestä. olen väkivaltaperheestä jossa isä hakkasi äitiä ja meitä lapsia viikottain, ja nuorna jo hannoin etten ikinä ota samanlaista miestä.
Treenaan taistelulajejaz treenannut jo yli 20v, pidän itseni aina miestä paremmassa kunnossa (alitajuista).