Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

1321/1501 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Tuli mieleen kun sullakin oli niitä kipuiluja, että oisko ne sit ollu vaan kuitenki jotain oviskipuja, kun kerta nyt sait ton ovisplussan? Onnea muuten siitä, komia vahva plussa!! :) Toivotaan että teillä tärppi kävis! ;)  Mulla on muuten noita ihan samoja ovistestejä käytössä ja tollasia plussia mäkin oon saanut, silloin kun on plussa tullut :)  

Tänään ei oo enää niitä edellämainitsemiani kipuiluja ollu. Liekö vaan välipäivä vai mahtoiko loppua kokonaan, saa nähdä.. 

Kp 19/24-29  Yk 8.

1322/1501 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä harmittaa, mies lähti eilen reissuun ja tulee vasta sunnuntaina. Tottakai tänään aamulla ovistesti näytti sitten positiivista. Eli eipä tarvi tässä kierrossa edes haaveilla plussasta :( Välillä tuntuu, ettei mies ymmärrä sitä että kuinka kovasti minä sitä toista lasta kaipaan. Nytkin tuumas kun soitin että "ehtiihän sitä sitten enskuussa" Mä en jaksais jatkuvasti vaan laskea päiviä, odottaa, testailla ja taas odottaa. Alkaa jo mieli tehdä temppuja ja tulee kaikenlaisia kuviteltuja oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1323/1501 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas pitkästä aikaa tänne :) En ole kirjoittanut, koska lopetimme yrittämisen liiallisen stressin takia muutama kuukausi sitten. Ajattelimme jatkaa vauvatouhuja taas vuoden vaihteen jälkeen...

Kirjoittelen tänne vähän sekavissa tunnelmissa, nimittäin tänään aamulla sain raskaustestistä selkeääkin selkeämmän plussan ja digitaalisesta perään "raskaana 1-2viikkoa". Huikea YLLÄTYS!

Sitten ne negatiivisemmat puolet heti perään. Eli, mun menkkojen ois pitänyt alkaa joskus viime viikolla, mutta ei näkynyt. Tein sitten testin heti seuraavana päivänä, kun viim. olisi pitänyt alkaa, ja tyylipuhdas nega. Tästä seuraavana päivänä "menkat" jo alkoikin ja humppailin jo ihan hyvillä mielin, ja viimeisen kerran tuli otettua uutena vuotena. Minulla ei ollut hajuakaan siitä että olisin raskaana!! Arvatkaapa, mietityttääkö nyt olenko vahingoittanut pientä vauvanalkuani, jos se edes selviää ensimmäisiä viikkoja pidemmälle... :'( Keskenmenon riski on meinaan tässä tapauksessa todella suuri. Nuo ns. menkat olivatkin siis luultavasti joko kiinnittymisvvuotoa tai valemenkat. Voi hitto kun olisin edes jotain epäillyt :( Tänään lähdin testailemaan, kun olen pari päivää ollut älyttömän uupunut ja rinnat turvoksissa. Lisäksi vatsa kipuilee ja pientä, hailakkaa vuotoa tullut edelleen. Siinä se ylläri sitten loisti koko komeudessaan!! Laskurin mukaan nyt mennään siis rv.4+5 :) On vain yksi mahdollisuus päivälle, josta vauva on voinut saada alkunsa, joten päivällä tai parilla voi heittää mikäli hedelmöittyminen onkin tapahtunut myöhemmin.

Yritän nyt kuitenkin nauttia tästä raskaudesta (vaikka syyllistän itseäni valtavan paljon), ja toivoa että pienellä on kaikki hyvin... Että siitä lähtisi kehittymään ihka oikea meidän oma vauva <3 

Alankin nyt lukemaan tähän perään teidän kuulumisianne, tämä oli pakko saada ensin pois sydämeltä <3

-Appletree 

1324/1501 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appletree: Onnittelut plussasta!! :) Teilläkin sitten kävi niin että kun lopetti stressaamisen niin tärppäs :) Vitsi kun itekki osais vaan olla ja tulee jos on tullakseen, mutta eihän sitä osaa..Koko ajan sitä elää sellasissa sykleissä, ensin on menkat, odottaa että ne loppuu ja sitte kun ne loppuu, niin alkaa oviksen odottelu ja sitte hyödyntäminen ja sen jälkeen taas jännäilee 2 viikkoa tuleeko plussa vai ei..Ja joka kuukaus tää alkaa alusta :D :/  ihan kauheeta oikeesti! Kun vois vaan unohtaa ja olla, mutta ei...

Ja en usko että tosta sun juomisesta on ollu oikeesti mitään haittaa tossa vaiheessa, kun ethän sä edes tienny olevas raskaana uutenavuotena! Eikai se noin alkutekijöissä vielä mitään hallaa tee. Toivotaan että pysyy mukana loppuun asti! :) Nyt koitat nauttia rennoin mielin! :) Onnea vielä!

1325/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84 joo, ainut outo juttu on että näitä kipuja on ollut menkoista lähtien :D eli ei ne nyt täysin voi oviksen piikkiin mennä :) Joo nyt on vaan tosi turhauttavaa kun tää on mun toinen ovisplussa ikinä ja ei kuitenkaan muuta mitään. Tuskin sitä raskaaksi tulen. Typerää sillain kun on ihan innoissaan plussasta ja sitten auta kuitenkaa. 

Appletree :) ihana uutinen. Muistan sut kyllä. Onnea! Juomisesta turha huolehtia. Monille käy sama juttu ja kaikki menee ihan hyvin. Et voinut millään tietää. Nyt vaan neuvolaa varailemaan :) 

Inkku88 No kylläpäs on huono onni matkassa :/ 

On: Joo eli hymynaama hymyili aamulla minulle.. Nyt se alkaa taas, 2 viikkoa tuskaa, kyyneleitä ja epätoivoa. Mitään ei ole enää tehtävissä. Paitsi tietty vähän vielä yritetään, mutta sen jälkeen :D

1326/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kimallus-84 ja Hummingbird onnitteluista ja tsempeistä :)

Tänään jo vähän paremmilla fiiliksillä, lueskelin eilen pitkät pätkät muiden kokemuksia samasta asiasta, ja yleensähän kuitenkin (jos ei kesken mene) vauva syntyy terveenä äidin alkuajan "synneistä" huolimatta. Ja jos menee kesken niin ainakin tiedetään että raskautuminen on mahdollista! Vielä kun pääsee lääkärin kanssa keskustelemaan niin uskon että mieli vähän kevenee.

Meille tämä raskaus oli tosiaan ihan poissuljettu juttu tässä kuussa, joten todellakin kuten Kimallus84 sanoi, kävi näin kun yrittäminen ja stressaaminen loppui! Vähän kuin olisi ollut "toivottu vahinko" :) Mieskin oli niin innoissaan ja yllättynyt! On tää kyllä huikeeta vaikka eihän sitä millään ymmärrä, että pieni tuolla kelluskelee... Mä olen raskaana :O <3

Eilen lueskelin myös teidän kuulumisia muutaman sivun verran, ketkäs täällä nyt oikein jännäilee ja onko plussia sadellut muitakin? Hummingbird saitte ilmeisesti oviksen hyödynnettyä? Plussatuulia kaikille <3

1327/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

appletree: Onnea plussasta :) meilläkin esikoinen sai alkunsa heti kun lopetettiin stressaaminen ja toinen varmaan "pyhästä hengestä", jätettiin vaan ehkäisy pois, mutta kummallakin sellainen työ silloin ja vaippaikäinenkin siinä, että ei lopulta jaksettu edes yrittää.. ehkä pari satunnaista kertaa ehkä vilkaistiin toisiamme -ja juu vilkaisutkin näköjään riittää jos on riittääkseen ;) 

Ja oma napa: M-I-L-L-O-I-N tämä jälkivuoto L-O-P-P-U-U?? Ei oo runsasta, mutta edelleen sitä on, millon ruskehtavaa, milloin vähän punertavampaa, mutta loppua ei näy :( Haluaisin niin jo päästä touhuilemaan.. Ja tottahan jokainen vessareissu myös muistuttaa tapahtuneesta :(

1328/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appletree ihanan yllätyksen olette kokeneet, paljon onnea plussasta <3 toivottavasti pääset syyllisyyden tunteesta, ainakin viimeistään päästessäsi käymään lääkärissä. Itse en ainakaan usko että juomisesi olisi aiheuttanut mitään tuossa vaiheessa, toki ymmärrän kyllä huolesi, mutta toivottavasti et piinaa sillä itseäsi ja annat itsesi nauttia raskaudestasi <3 oi että todella ihanaa kyllä <3

1329/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan Blackpanther, lähes neitseellinen oli tämä sikiäminen :D Rima84 muistankin sut täältä :) Mites siellä teillä menee? Kiitos molemmille onnitteluista <3

Me jatketaan viikonloppua saunan ja elokuvan merkeissä. Mukavaa kun on pitkät vapaat! Ihanaa viikonloppua kaikille :)

1330/1501 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, pitkästä pitkästä aikaa.

Onnea teille, joilla on tärpännyt. Hyvää ja onnekasta uutta vuotta muillekin.

En edes muista milloin viimeksi kirjoitin!
Täällä siis mennään edelleen samoissa kuin aiemmin, en muista monesko yk. Viime helmikuussa aloitettiin yrittäminen .. että tällaista.

Onneksi on kuume helpottanut, edelleen välillä käyn täällä lukemassa.

Yksityinen arveli toisen käynnin yhteydessä, että keliakia ja alhainen paino aiheuttavat lapsettomuutta... Julkisella aloittavat vasta 1v yrittämisen jälkeen. Eli kohta takaisin julkiselle.

Tsemppiä!

1331/1501 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas täällä, rv 7+3. :) On tämä yhtä stressiä tämä raskaana oleminen. Mulla on ollut yli kaks viikkoa jo pientä tuhruvuotoa, joka aina välillä lakkaa ja sitten alkaa uudestaan. Vaikka lääkärikin sanoi ettei siitä kannata olla huolissaan, niin silti se pysäyttää joka kerta. Ultrassa rv 6+5 näkyi onneksi elävä alkio, jonka sydänkin jo löi. Se oli ehkä paras hetki =,) Pelkään vain edelleen ihan kamalasti. Ja yhä hirveä syyllisyys, että söinkö tai teinkö nyt jotain, joka on pahaksi raskaudelle.

Ruthless, olet hyvä ja ihana <3. Kuulostaa siltä, että miehesi on jotenkin hämmentynyt tai peloissaan koko tilanteesta ja kokemuksistaan itsekin ja sen takia vetäytyy. Mäkin ajattelin, että voisitkohan puhua jollekulle ulkopuoliselle? Kyselit aiemmin, kauanko mulla meni ku:n jälkeen uuteen plussaan. Vastailen nyt joka tapauksessa: ku:n jälkeen kesti puolivuotta uuteen plussaan. Kolme ensimmäistä kuukautta tuhrautui siihen, että odoteltiin raskaushormonin laskemista. Se laski kyllä tuskallisen hitaasti.

Appletree, ihana yllätys, onneksi olkoon! Ymmärrän ahdistuksesi mutta toivottavasti pystyisit olemaan syyllistämättä itseäsi. Helpommin sanottu kuin tehty kuitenkin.

Hummingbird: Hymynaamasta onneksi olkoon! Mä yritän ainakin kovasti sun puolesta uskoa, että tällä kertaa onnistaa!! =)

Blackpanther: Olen todella pahoillani puolestanne. Kokemus on varmasti ollut äärimmäisen rankka. Hyvä että alat kuitenkin olla toipumaan päin ja elämässä näkyy jo iloakin.

Esperando: Hyvä kuulla susta pitkästä aikaa. Paljon tsemppiä sullekin tilanteeseen.

Muillekin tsemppiä ja onnea yritykseen <3 <3 Joka kuukausi on kuitenkin aina myös uusi mahdollisuus, vaikkei enää itse siihen uskoisikaan. Ootte ajatuksissa.

1332/1501 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appletree: onnea plussasta!

on: karvan verran parempi fiilis. Töihin saavuttuani tuli viesti mieheltä jonka tulkitsin anteeksipyynnöksi (nippari onnittelut (hahaa mun nimi paljastui)). Katotaan aamulla kun meen kotiin mikä fiilis sitten. Menkkojen pitäs alkaa huomenna,viimeistään maanantaina (oletus 14vrk oviksesta) enkä nyt oikein tiedä edelleenkään mitä ajatella. Ja tekiskö ees testiä. Jos teen testin ja se on nega niin tulenko vielä huonommalle tuulelle. Ja mitäs sitten jos se oiskin plussa? Sit alkas paniikki että se on taas ku. äh en tiedä. Otan koiran kainaloon ja meen sen kanssa pomon karvalankamatolle vähän köllöttelemään. Yö työn huonopuoli on että täällä miettii AIVAN liikaa asioita yksikseen...

Kudon töissä jotta pysyisin hereillä. Tympii kutoa ainavaan sukkia, sukkia ja sukkia. joten päätin alkaa etsiä kivoja vauvanvaate ohjeita (helppoja!). Ja kaveri sanoi että tee keskolaan sukkia. Joten puikoilla ekat keskossukat. Katotaan jos vaikka sais muutaman parin tehtyä ja lähetettyä niitä johonkin päin...

1333/1501 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii no ne menkat alko sitten yöllä. Jep. Ja kuinka kävi. No vituttaapa sitten kuitenkin tietenkin. että terve moro vaan. Mä taidan oikeesti luovuttaa...

1334/1501 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tsemppiä kaikille joiden mieli on nyt maassa!

Mä oon täällä hiukan eri fiiliksissä, just nyt ei jaksa edes stressata tästä vauva-asiastakaan, tulee jos on tullakseen. Vuoden vaihtuessa mies kosi ja vastasin että totta kai, joten oon ihan jossain pilvissä edelleen:) Sormuksia kaiverretaan joku ikuisuus ja ne saa hakea vasta perjantaina, en millään malttais odottaa. Ei oo vielä kerrottukaan oikein kenellekään, haluun sitten samalla näyttää sen sormuksen! (Tai no paikalla olleet kaverit tietää, miehen kaks parasta tiesi jo etukäteen ja hoiti paikalle mm. kuohuviinin, jota ei juotu vaan suihkutettiin meidän päälle... :D)

Lisäks tää vuoden vaihtuminen on mulle aina parasta aikaa, yhtäkkiä vakuutun että kevät on ihan just ja alan suunnitella kaikkia kivoja asioita (masennus iskee sit helmikuussa ku se kevät ei vieläkään oo tullut). Nyt kuumeilen vauvojen lisäks myös kasvimaasta ja tällanen muista asioista innostuminen selvästi on hyväks. Kymmenen päivää ja nähdään, olisko tästä stressittömyydestä ollut jotain apuakin vauvahommissa :)

1335/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautukaa kaikki, täältä saapuu MÖRKÖ!
Nyt vetelen vatia syvemmälle päähän ja mörötän kaiken pahan oloni pois.
Ei tullut myöhäistä plussaa, vaan mahtavat menkat. Ja arvatkaas mitä? No, kierto on taas sekaisin, tai yhä sekaisin, muuttumassa tai muutenvaan ihan tahallaan kiusaa minua. Nyt on kp. 31, koska tälleen taas yöllä yksinäni mökötän koneella. 28. päivän takuuvarma kiertoni on siis historiaa, jos nyt pysyttäis kuitenkin alle 35. päivän. Eiks voitas sopia ihan silleen? Mutta mistä ihmeestä voi johtua että vuosia tasaisena pysynyt kierto sitten yhtäkkiä viskaa itsensä muutamaa päivää pidemmäksi? Mistään en ole selitystä löytänyt. :(
Ja sitten niihin oireisiin taas. Ovis todennettiin kierrosta hyvin isolla todennäköisyydellä ihan luomuna, joten puksun puksun. Nyt torstaina kp. 25. tuli vatsakipua - oletin että menkathan ne siellä, mutta ei. Perjantaina alkoi jomotus/pistävä kipuilu jonnekkin kohdun tuntumille ja jatkui parisen vuorokautta. Välillä nappailee, vihloskelee, pistelee, heruttelee ja haluttelee. Muttei turvota ja alavatsa tuntuu oudolle. Hetken jaksoin jo tänään päivällä olla positiivinen, koska olo on jotenkin ihan.. kumma. Mutta nyt olen taas yömörkö (olisko tää pms oire??) ja negatiivispaukuttelen että mullon kroppa ihan sekaisin.
Niin ja oon tässä eläny kuukauden vaan vakaassa tunteessa että jotain on vikana, kun ei terveellä ihmisellä tärppää tasaisessa kierrossa ja.. äh!

T: Vati kp. 31/ent. 28, yk 4

P.s. Nämä pahatolot ja synkistelyt siitä pelosta ettei oo hedelmällinen pitäs varmaan kirjata itselleen ylös, että sitten JOS tärppää ja oksuttaa sen 7-8kk putkeen ja tulee koliikkivauva ja elämä on risasena niin voi lukea että kuinka elämää syövää oli pelätä ettei sitä kaikkea saa koskaan kokea.

1336/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatipää: Voisko ihan stressi sekoittaa kierron? Jos stressaat tuota raskaaksi tulemista tai tulemattomuutta? Ja kyllä nuo kaikki voi olla PMS oireita mitä kuvasit. Mulla kun otettiin kierukka pois kesällä 2010 (hormonikierukka, aiheutti migreeniä), niin siitä asti enenevässä määrin nuo kaikenlaiset PMS oireet on olleet mulle hyvinkin tuttuja. Ei yk 4 oo vielä paljon keskiarvotilastoissa vaikka tiedän kokemuksestakin, että se tuntuu kyllä ikuisuudelta. Tsemppiä.

1337/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatipäälle myös jaksamista, oma kroppa voi tosiaan yllättää muuttamalla asioita yhtäkkiä. Saattaa olla stressistä johtuvaa niinku blackpanther sanoikin. Toivotaan että se siitä.:) 

annamai: paljon onnea kihlauksesta!!!!<3 ihanaa. Täälläki suunnitellaan välilä häitä, ja onhan se ihanaa miettimistä niin unohtuu vauvastressailutkin välillä. Mun mies kosi elokuussa, mutta kyllä se vielä jaksaa hymyilyttää ja niinhän sen pitääkin olla. :)  ollaan mietitty alustavasti että ensi talvena pidettäisiin, mutta ei voi vielä lukkoon lyödä kun ei tiedä jos se tärppi kävisi tässä jossakin vaiheesSa. Viimeisillään en halua häissä olla.:D onko teillä jo alustavia suunnitelmia koska naimisiin menette? 

Mäkin odotan kevättä ja kesää niin olis valoisaa eikä tälläistä synkkää!

ruthless: voimia ja jaksamista uuteen kiertoon <3

robinette: hyvä kun kaikki on hyvin..odotan niin että teki sais sen plussan ja pääsin ultrasuomalaisen näkemään oman pienen. :) on se varmasti mahtavaa. Helpommin sanottu kuin tehty muta yritä olla stressaamatta ja nauti <3

appletree: voi mäkin muistan sut hyvin täältä!! Ihanaa että on tärpännyt!!! Onnea <3

ON: soitin gynenpolille kun verikoe lähetteessään oli että pitäs mennä kierto pv 2-4, no kiertoa ei mulla ole joten se ei onnistu. Sanoivat että voin mennä koska vain. Varasin ajan Torstaille, koska kokeet pitää ottaa ennen klo10 ja se oli ensimmäinen aamuaika. Jäninttää hirveästi mitä tuloksista selviää, mutta samalla oon tietenkin helpottunut että asiat etenee. Ja ensi viikon torstaina on sitten aika yksityiselle gynelle, osa labra vastauksista ehtiikin tulla varmaan ennen sitä ja voi pyytää terveydenhoitajaa tulostamaan ne mulle mukaan sinne. :) jee!! Ehkä asiat selvinnee pian!!!

nyt on siis kp 21(tää kierto saatu aikaan taas teroluteilla) ja eilen alavatsaa särkenyt kamalasti, lenkillä ollessa tuli repäisykipu ja pieniä kramppimaisia tuntemuksia. Nipistelyä ja jomotusta levossakin. Kumma juttu! Muista oireista päätellen ovis olis saattanu olla viime viikolla jos ylipäätään es tapahtuu, vai olisko nyt vasta? Tai ehkä luomumenkat tekee tuloaan ja kroppa valmistautuu. On tää tälläistä jossittelua ja pähkäilyä kun ei mistään tiedä mitään. :D no ens viikolla selviää varmasti ainakin jotain, joko hyvässä tai pahassa . Toivotaan että ei olis mitään vakavaa ja oma pieni olisi mahdollista saada.<3

ihanaa viikkoa rakkaat ystävät!

1338/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää mun iPad on rasittava, vaihtelee sanoja itestään!! Toi mitä robinetelleki kirjoitin :D siis toivon että sais itsekin plussan ja pääsis näkemään ultrassa oman pikkuisen. 

1339/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan sitä kehtais tehä r-testin? Pe 27.12 jätetty pillerit, eikä menkkoja kuulu. Kaikkia muita omituisia tuntemuksia kyllä on ollut. Vaan itestä tuntuu oudolta, voisko tärpätä näin äkkiä? Outoahan se kai ois.

1340/1501 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TANN: Jos 27.12 jätit pillerit pois niin että 28.12 ois pitänyt aloittaa uus liuska niin äkkiseltään laskettuna sulla pitäskin aikasintaan menkat alkaa vasta jossain tuolla vk:n 4 loppupuolella. Ja pillereitten jätön jälkeen voi mennä kuukausia ennenkö kierto palautuu. Raskaustesti kannattaa tehdä (mun mielestä) 4vk:n päästä pillereitten lopetuksesta. (se 28vrk...) Sillon pitäs jo näkyä. Silloin kun mä lopetin pillerit laskin sen mukaan kierron joka ois ollut jos oisin syönnyt pillereitä. 10v pillereillä niin ei ollut enää tietoa mikä ois ollut luomukierron pituus. No tulipahan todettua että pieleen meni. kierto oli reippaasti pidempi ja aivan sekasin monta kuukautta. Ja hormonit heitteli aivan järkyttävästi. Meni monta kuukautta kunnes ne tasaantui. Ja sitten tulin raskaaksi. Ja se meni päin persettä. Ja tadaa, nyt aloitan kaiken alusta (paitsi nyt kierto näyttäs olevan sen 28pv).

ON: Täällä sovinto tehty. Myös äitini kanssa jonkinlaista sovintoa sitten yritän (edelleen olen loukkaantunut ja katkera ja plaaplaa). Mutta miehen kanssa sovinto helpottaa. Parempi olla. Vaikka edelleen synkistelen ja suren sekä murehdin kaikkea, niin parempi kuitenkin nyt. Tarvitsisin sen seksin että tietäisin jotenkin muka että kaiki hyvin. Mutta menkat nyt häiritsee "sovintoa". Tästäpä intouduin. Käsi ylös joka on nähnyt telkkarista "seitsemän päivää seksiä" tv- ohjelman. *nostaa käden*. Noh, siinä ohjelmassahan ne pariskunnat on ajautuneet erilleen toisistaan syystä tai toisista. Ne lupaa harrastaa 7 päivää seksiä. Joka päivä. Halusi tai ei. Ja yleensä kaikki siitä suoriutuu ja kaikki hehkuttaa lopuksi kuinka hieno kokemus oli ja kuinka lähensi ja kaikkea. Okei, puolet tarinasta varmaan on feidausta ja katsojien manipulointia ja käsikirjoitettua. Mutta heräsi ajatus miksipä ei.... Ei siitä ainakaan haittaa voi olla (?). Täten ehdotin miehelle (no okei ilmotin) että me ryhdytään siihen myös. Joten  8päivän kulutta meillä alkaa 7päivää seksiä. Ajankohta valittu laskennallisesti kierron parhaipaan kohtaan. Katotaan mitä käy. Paraneeko suhde vai ei. Ainut huonopuoli että mä oon jokaisen 7 yötä töissä, mutta.. noooh pitää mennä herättään mies aamuseksiin.  Ja jos vaikka suhde parantuisi ja vielä kävis tärppi. Mä ainakin yritän.

Ketju on lukittu.