Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:21"]Itse en pidä naisella ylitreenatusta kropasta, minusta Ritalla on sellainen. Isompi haukka, kun joillakin tuolla olevista pojista/miehistä!
[/quote]
Muut naiset tuolla oli paljon naisellesimpia kuin Rita
[/quote]
No kellä oli paras vartalo Kaikista osallistujoista? Oma suosikki on Anton
En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat.
Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:21"]Itse en pidä naisella ylitreenatusta kropasta, minusta Ritalla on sellainen. Isompi haukka, kun joillakin tuolla olevista pojista/miehistä! [/quote] Muut naiset tuolla oli paljon naisellesimpia kuin Rita
[/quote]
Niin :) Jopa Peni <3
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"]
En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat.
Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi.
[/quote]
Hakkasi nyrkillä pöytää ja uhkasi hukuttaa Janitan uima-altaaseen ellei lähde tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:15"]
Mä en käsitä mikä pakko siihen ulkonäköön on aina puuttua? Mitä väliä vaikka ois selluliittiä ja ties mitä, ei tässä ole kyse missikisoista edes.
[/quote]
Selluliitti vielä suht normaalikokoisella naisella on itse asiassa sen merkki että naisen hormonitoiminta on normaali :-)
Kristalla paaaaljon parempi kroppa kuin Ritalla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]
[/quote]
Hakkasi nyrkillä pöytää ja uhkasi hukuttaa Janitan uima-altaaseen ellei lähde tilanteesta.
[/quote]
Eihän se uhannut ketään hukuttaa, sehän sanoi sille että lähteä pois ennenkuin putoaa altaaseen.
Musta olisi paljon mielenkiintoisempaa jos ohjelma olisi täynnä ihan tavallisia ihmisiä ilman ripsen- ja hiustenpidennyksiä, silareita jne. Tavalliset ihmiset yleensä kiinnostaakin enemmän kuin silikonibimbot. Mutta eipä niitä taviksia taida ohjelmiin ees hakea.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"]
[/quote]
[/quote]
Baarissa Aki olisi heitetty välittömästi ulos. Tuohan oli selvä laiton uhkaus. Uhattiin toisen ihmisen henkeä. Akin olemus huokui väkivaltaa, jos joku tytöistä olisi sanonut tuossa tilanteessa väärän sanan se olisi voinut eskaloitua väkivallaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
Eihän se uhannut ketään hukuttaa, sehän sanoi sille että lähteä pois ennenkuin putoaa altaaseen.
[/quote]
No höpöhöpö. Istui siinä paikallaan, ei edes silminnähden mitenkään erityisen humalassa, miksi olisi pudonnut?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"] En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat. Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi. [/quote] Hakkasi nyrkillä pöytää ja uhkasi hukuttaa Janitan uima-altaaseen ellei lähde tilanteesta. [/quote] Baarissa Aki olisi heitetty välittömästi ulos. Tuohan oli selvä laiton uhkaus. Uhattiin toisen ihmisen henkeä. Akin olemus huokui väkivaltaa, jos joku tytöistä olisi sanonut tuossa tilanteessa väärän sanan se olisi voinut eskaloitua väkivallaksi.
[/quote]
Jep ja sen näki jotenkin jo Ritan olemuksesta että pelkäsi. Piti kädellä toisen käden kyynärpäästä kiinni, oli aivan jäykkänä paikallaan ja kuunteli kun aki pauhasi.
Akihan sanoi Janitalle uhkaavaan äänensävyyn...sit sä oot tuolla uima-altaassa ja hukut sinne...Ja Janita? sanoi Akille, Aki oikeesti älä uhkaile.
Jos tuo olisit ollut BB-talo: Aki olisi saanut lähteä samantien talosta.
Onko Chocossa romani-verta? Etunimi on Tuomas, entä sukunimi?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:44"]Ritalla kauneimmat kasvot
[/quote]
Yök
Daisilla todella kauniit piirteet!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:45"]Onko Chocossa romani-verta? Etunimi on Tuomas, entä sukunimi?
[/quote]
Koko nimi on Choco Late
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:46"]
Anni on minusta hieman liian löysä. Kropaltaan siis.
[/quote]
Oma suolesi on.
[/quote]
Kuinka rakentavaa. Noin kovilleko ottaa, kun ihmisillä on erilaiset mieltymykset? Toiset tykkää tummista, toiset vaaleista jne.