Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:44"]Ritalla kauneimmat kasvot
[/quote]
Ei voi sanoa kun ei näe kaiken sen meikin ym. alta. Muut paljon luonnollisrmpia. Rita voisi pestä kasvonsa sitten voitaisiin ottaa kantaa
Onko jonku muunkin mielestä tuo Aki vähän turhan arvaamaton. Ei olisi kiva kun pitäisi koko ajan varoa mitä sanoo.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:50"]Onko jonku muunkin mielestä tuo Aki vähän turhan arvaamaton. Ei olisi kiva kun pitäisi koko ajan varoa mitä sanoo.
[/quote]
On!!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:50"]
Onko jonku muunkin mielestä tuo Aki vähän turhan arvaamaton. Ei olisi kiva kun pitäisi koko ajan varoa mitä sanoo.
[/quote]
Ainakaan alkoholia en sille antaisi.
Peräaukonkutina on ikävä vaiva.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:53"]Peräaukonkutina on ikävä vaiva.
[/quote]
Ei ole
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:10"]
Minä, omat mittan tänne kertonut äiti, kirjoitin muutaman kommentin Annin kropasta. Kuten totesin, ei minulla ole mitään Annia vastaan. Joku oli todennut, että Annin kroppa oli hänen makuunsa liian plösö ja minä totesin, että minunkin mielestäni.
Anni on kasvoista ihan nätti ja kurvitkin hänellä kauniit. Kroppa vaan ei mielestäni ole timmi, vaan plösö. Se on mielipiteeni, eikä sen oikeampi tai väärempi kuin muidenkaan. Peace motherfuckers.
[/quote]
fix´d
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:10"]
Minä, omat mittan tänne kertonut äiti, kirjoitin muutaman kommentin Annin kropasta. Kuten totesin, ei minulla ole mitään Annia vastaan. Joku oli todennut, että Annin kroppa oli hänen makuunsa liian plösö ja minä totesin, että minunkin mielestäni.
Anni on kasvoista ihan nätti ja kurvitkin hänellä kauniit. Kroppa vaan ei mielestäni ole timmi, vaan plösö. Se on mielipiteeni, eikä sen oikeampi tai väärempi kuin muidenkaan. Peace motherfuckers.
[/quote]
fix´d
[/quote]
Kiitti, noin ehdottomasti parempi. Peni ei ollut jostain syystä mielessäni tuota kirjoittaessani.
Joku kysy onko sami ja krista edelleen yhdessä, niin on kyllä. Samin facebook sivuilta kavereiden laittamista kommenteistä selviää hyvin näppärästi, ihan sarjan alusta asti sekin ollut jo tiedossa..
Kovin ihmettelen vaan, että miksi krista suostu jatkamaan.. nooh eipä ole mun asia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"] En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat. Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi. [/quote] Hakkasi nyrkillä pöytää ja uhkasi hukuttaa Janitan uima-altaaseen ellei lähde tilanteesta. [/quote] Baarissa Aki olisi heitetty välittömästi ulos. Tuohan oli selvä laiton uhkaus. Uhattiin toisen ihmisen henkeä. Akin olemus huokui väkivaltaa, jos joku tytöistä olisi sanonut tuossa tilanteessa väärän sanan se olisi voinut eskaloitua väkivallaksi.
[/quote]
Jep ja sen näki jotenkin jo Ritan olemuksesta että pelkäsi. Piti kädellä toisen käden kyynärpäästä kiinni, oli aivan jäykkänä paikallaan ja kuunteli kun aki pauhasi.
[/quote]
Ritallahan ollut väkivaltainen lapsuus, isän puolelta siis. Varmaan tuntuu kurjalta ja pelottavalta huuto ja aggressiot tuollaisen taustan kanssa. Toisaalta, sitähän sanotaan ihmisen valikoivan kumppaninsa vanhempiensa kaltaisista...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:53"]Peräaukonkutina on ikävä vaiva. [/quote] Ei ole
[/quote]
Miten niin ei ole? Mainoksessa sanotaan että kyylä on.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:53"]Peräaukonkutina on ikävä vaiva. [/quote] Ei ole
[/quote]
[/quote]
Minusta on mukava rapsutella rekkua
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:26"]Täh, eikö kukaan muu huomannut tota Ritan röökin polttoa?? Vai oliko se jo yleisesti tiedossa? Mä en ainakaan tienny, luulin että se on niin "fitness" ettei rööki maistu
Tossa Anttonin ja Ritan unelmatreffeillä siis, kun ne oli parvekkeella juomassa viiniä jne. niin sen jälkeen (kohdassa 18:20 tai jotain sinnepäin) kuvausryhmä tulee parvekkeelle, Ritalla vilahtaa rööki kädessä ja kun huomaa kamerat, näyttää pelästyneeltä ja kääntyy selin, eikä röökistä näy enää vilahdustakaan....
[/quote]
Varmaan stressaa niin paljon että alkoi polttamaan
[/quote]
Oon aivan varma että Aki on niitä miehiä, jotka kilahtaa emännän röökinpoltosta. Voi Rita minkä suhteen julkisuuteen toit.
Niinhän siinä taitaa käydä että Choco on vähän LATE Kristan suhteen.
Kristalla oli paras kroppa. Kelpaisi hipsutella.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:50"]Onko jonku muunkin mielestä tuo Aki vähän turhan arvaamaton. Ei olisi kiva kun pitäisi koko ajan varoa mitä sanoo. [/quote] On!!
[/quote]
Oikea loose cannon.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"]
En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat.
Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi.
[/quote]
Otti eleet mukaan, vaikkei motannut ketään ihmistä, nyrkkiä pöytään, uhkaili sanallisesti ja fyysisesti meni naaman eteen uhoamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:58"]
[/quote]
[/quote]
Kyylä on ikävä vaiva ainakin naapurissa kyllä. Miksei työpaikallakin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:44"]
Ritalla kauneimmat kasvot
[/quote]
Rita olis hottis tummilla tai sellaisilla ruskeilla hiuksilla.