Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:26"]
En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat.
Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi.
[/quote]
Otti eleet mukaan, vaikkei motannut ketään ihmistä, nyrkkiä pöytään, uhkaili sanallisesti ja fyysisesti meni naaman eteen uhoamaan.
[/quote]
On kyllä tosi naurettavaa (toki myös pelottavaa) kun iso mies uhkailee pientä naista.
[/quote]
Hienoa siinä oli, että Janita kielsi Akia uhkailemasta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:45"]
Onko Chocossa romani-verta? Etunimi on Tuomas, entä sukunimi?
[/quote]
Veturi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"]
Kristalla paaaaljon parempi kroppa kuin Ritalla.
[/quote]
Todella.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:48"]
En minäkään tajua miksi Akia pidetään väkivaltaisena, eihän se tehnyt muuta kuin louskutti turpaansa vähän kovemmalla volyymillä ja ilmeisesti sitäkin jollain omalla "kylän vanhimman oikeudella" kun pennut ympärillä alkoi riehumaan ja isottelemaan ja olivat ottaneet aika reippaasti alkoholia niin pakkohan jonkun on vähän karjua että homma menee takaisin ruotuun ettei kellekään käy mitenkään kun pitkin pihoja seikkailevat.
Vai kävikö se käsiksi johonkin tuolla, koskiko kehenkään sormen päälläkään uhkaillen, näytettiinkö sellaista? Minä en nähnyt tai sitten olen tulossa sokeaksi.
[/quote]
Otti eleet mukaan, vaikkei motannut ketään ihmistä, nyrkkiä pöytään, uhkaili sanallisesti ja fyysisesti meni naaman eteen uhoamaan.
[/quote]
On kyllä tosi naurettavaa (toki myös pelottavaa) kun iso mies uhkailee pientä naista.
[/quote]
Hienoa siinä oli, että Janita kielsi Akia uhkailemasta.
[/quote]
Ohjelma meinasi muuttua väkivaltaviihteeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"]
Kauneus on katsojan silmässä! Mun mielestä Rita on kaunis. Annin ällöttävä olemus tekee hänestä ruman ihmisen! Mä toivon vilpittömästi Akille ja Ritalle kaikkea hyvää ja Anni löytäköön jostain muualta itselleen sopivan yhtä ällöttävän lässyttäjän :D
[/quote]
Rita?
NOLO:DD oivoi
[/quote]taidat olla vähän kateellinen.. Oivoi... NOLO :D
Mitä ihmeen merkitystä sillä on kuka on kauniimpi kenenkin mielestä ja kene hiukset hulmuavat paremmin.. Voi luoja :O Mun mielestä Rita vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä ja ihan fiksun oloinen. Sisäinen kauneus ratkaisee. Anni on kyllä luonnonkaunis mutta luonteessa jotain todella hämärää
Kyllä täällä tuntuu enimmäkseen nuo sinkkunaiset olevan päivystämässä :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:31"]Mitä ihmeen merkitystä sillä on kuka on kauniimpi kenenkin mielestä ja kene hiukset hulmuavat paremmin.. Voi luoja :O Mun mielestä Rita vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä ja ihan fiksun oloinen. Sisäinen kauneus ratkaisee. Anni on kyllä luonnonkaunis mutta luonteessa jotain todella hämärää
[/quote]
Mistä nyt niin oot päätellyt Rita?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:38"]Mä en oikeesti tajua miten voitte olla niin varmoja, että Aki on väkivaltanen? Menee ehkä vähä liian pitkälle?
[/quote]
Monet ehkä tunnistaa ihmistyypin. Ja sen käytös saarella on varmasti paljastanut näitä piirteitä...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"]
Kauneus on katsojan silmässä! Mun mielestä Rita on kaunis. Annin ällöttävä olemus tekee hänestä ruman ihmisen! Mä toivon vilpittömästi Akille ja Ritalle kaikkea hyvää ja Anni löytäköön jostain muualta itselleen sopivan yhtä ällöttävän lässyttäjän :D
[/quote]
Rita?
[/quote]
Rita ja Aki taitaa tosiaan päivystää täällä:)
[/quote]
Siis ritaa ja Akia on ok haukkua ja kellään muulla ei voi olla heistä mitään hyvää sanottavaa kuin heillä itsellään?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:31"]Mitä ihmeen merkitystä sillä on kuka on kauniimpi kenenkin mielestä ja kene hiukset hulmuavat paremmin.. Voi luoja :O Mun mielestä Rita vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä ja ihan fiksun oloinen. Sisäinen kauneus ratkaisee. Anni on kyllä luonnonkaunis mutta luonteessa jotain todella hämärää
[/quote]
Mistä nyt niin oot päätellyt Rita?
[/quote]HAH : D olisin kyllä mielelläni ainakin hänen vartalossaan mutta en valitettavasti ole. Nyt mä alan tajuta.. Annihan se täällä linjoilla roikkuu :D
Näkeehän sen jo kauas, millainen tyyppi tuo porin kuningas on
Mulla on pieni girl crush Anniin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Rita?
[/quote]
Rita ja Aki taitaa tosiaan päivystää täällä:)
[/quote]
Siis ritaa ja Akia on ok haukkua ja kellään muulla ei voi olla heistä mitään hyvää sanottavaa kuin heillä itsellään?
[/quote]
No onhan se tosi paljastavaa, että joku kehuu ylenpalttisesti Ritaa ja seuraavassa lauseessa dissaa Annia:)
Vähän samaan tapaan kuin Rita teki saarella ja näköjään myös saaren jälkeen
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:46"]
Anni on minusta hieman liian löysä. Kropaltaan siis.
[/quote]
Minusta taas juuri sopivan naisellinen.
[/quote]
Todella hyvä kroppa. Sehän on ollut myös Miss Bikini finalisti, joten lähinnä naurattaa tuollaiset puheet (löysä kroppa).
[/quote]
Aika tanakat reidet ja sääret.
http://is12.snstatic.fi/img/1920/1427197255318.jpg
Eikä tuo naamakaan mitään maailmanluokan kaunotarta edusta.
[/quote]
No pistäpä kuva omasta naamastasi ja kropastasi, niin katsotaan kuinka täydellinen sinä olet.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:17"]
Näkeehän sen jo kauas, millainen tyyppi tuo porin kuningas on
[/quote]
Ei ole täällä päin ihan kauhean suosittu.
Mä olen alusta loppuun asti pitänyt melkein kaikista tuolla enkä tosiaan ole kukaan heistä! Anni, Jessica ja Satu sellaisia joiden kanssa en luultavasti tulisi koskaan juttuun enkä luojan kiitos ole kukaan heistäkään! Anni vaikutti heti ekan kerran puhuessaan jotenkin hullulta tai pikkusen vajaalta. Ja tää on vaan mun mielipide!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:57"]Mä olen alusta loppuun asti pitänyt melkein kaikista tuolla enkä tosiaan ole kukaan heistä! Anni, Jessica ja Satu sellaisia joiden kanssa en luultavasti tulisi koskaan juttuun enkä luojan kiitos ole kukaan heistäkään! Anni vaikutti heti ekan kerran puhuessaan jotenkin hullulta tai pikkusen vajaalta. Ja tää on vaan mun mielipide!
[/quote]samaa mieltä. Jessica kylläkin ehkä hieman reppana ja säälittävä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:44"]Mulla on pieni girl crush Anniin.
[/quote]
Ehkä teidän tulisi ottaa pikku girls' chat!
[/quote]
[/quote]