Kerro lempibiisisi ja -leffasi niin veikkaan ikäsi!
Joku voi puolestaan veikata mun ikää, kun lempibiisi on Blue Oyster Cultin Don´t fear the reaper ja lempileffa on Clint Eastwoodin Hiljaiset sillat.:)
Kommentit (230)
Lempileffa on Flightplan & lempikappale on Turning Page- Sleeping At Last.
että oot 45, sen vuoksi että biisi on tosi rauhallinen ja leffassa esiintyy Jodie Foster, joka saattaa vedota päälle 40-vuotiaisiin naisiin.
ap
Biisi: Beatles: A day in the life
A Day in the Life on ehdottomasti yksi Beatlesin kauneimpia biisejä ja mulla tulee siitä lapsuus mieleen.:) Sä voisit olla 34? Meni varmaan alakanttiin? Mut veikkaan tuota sen takia kun nuo menee mullakin ainakin top 15:een.
ap
Olen 27 vuotta :)
että oot 45, sen vuoksi että biisi on tosi rauhallinen ja leffassa esiintyy Jodie Foster, joka saattaa vedota päälle 40-vuotiaisiin naisiin.
ap
17v, mutta lohdutukseksi voin sanoa, että minua luullaan usein paljon vanhemmaksi ;)
ap
17v, mutta lohdutukseksi voin sanoa, että minua luullaan usein paljon vanhemmaksi ;)
Mä kuuntelin sun iässä punkia ja grungea;)
ap
Biiseistä suosikiksi nousee tällä hetkellä Posteljoonan Naimisiin.
Elokuvasuosikkina voisin mainita vaikkapa Rakkautta vain.
35?
ap
Biisi: The Sounds: Emma
Leffa: Kulkuri ja joutsen
Biisi: The Sounds: Emma
Leffa: Kulkuri ja joutsen
Sä oot joko tosi nuori tai sitten vähintään keski-ikäinen. Veikkaan että oot suurinpiirtein mun vanhempien ikiä eli 56?
Joskus joku tosi nuorikin voi yllättää ja tykätä vanhoista biiseistä ja leffoista, mut pidän kiinni tosta mun veikkauksesta.:)
ap
enkä kyllä ollut teini 80- vaan 90-luvulla...
Biisi: Michael Jackson Liberian girl/Smooth Criminal Leffa: Dirty Dancing
joku joka on elänyt teini-ikäänsä 80-luvulla! Oot 36? ap
Ou nou! :D Oon 28v...ei se mittään ;)
enkä kyllä ollut teini 80- vaan 90-luvulla...
Biisi: Michael Jackson Liberian girl/Smooth Criminal Leffa: Dirty Dancing
joku joka on elänyt teini-ikäänsä 80-luvulla! Oot 36? ap
Ou nou! :D Oon 28v...ei se mittään ;)
Laskin jotenkin väärin tämän.
ap
Tämän hetken suosikkibiisi:
Kendrick Lamar: Swimming PoolsLeffasta ei pysty sanomaan, kun en katso.
Tai sanotaan leffaksi Desperado, koska se on jäänyt mieleen.Tää on vaikea koska biisi on nuorekas, mutta leffa on vanha ku taivas. Toisaalta kyllä nuoretkin voi tietty pitää vanhoista leffoista. Mäkin katoin jo teininä jotain 50-luvun amerikkalaisia leffoja.
Oisitko näillä perusteilla 22?ap
Mut mähän sanoin, etten katso leffoja, niin sä varmaan sen takia sekosit. ;D
Biisi: The Sounds: Emma Leffa: Kulkuri ja joutsen
Sä oot joko tosi nuori tai sitten vähintään keski-ikäinen. Veikkaan että oot suurinpiirtein mun vanhempien ikiä eli 56? Joskus joku tosi nuorikin voi yllättää ja tykätä vanhoista biiseistä ja leffoista, mut pidän kiinni tosta mun veikkauksesta.:) ap
27 :)
Mun lempibiisi on System of a Downin BYOB ja lempileffa on Tim Burtonin Ed Wood.
31?
ap
Olen 52-v.
35?
ap
Lempikappale: Lana del rey - All you need ja lempielokuva Black Swan
Jos on pakko sanoa vaan yks kumpaakin (niitä on niiiiiiiiiin paljon!), niin vastaan:
Remember when (Alan Jackson)
Ja hhhhhmmm, no heitetään nyt toi Tanssii susien kanssa leffa.
Lempikappale: Lana del rey - All you need ja lempielokuva Black Swan
Tosi vaikea. Tota biisiä en tiennyt ja kuuntelin sen youtubesta, rauhallinen kipale. Voisit olla jotain 30 ja 40 väliltä - 37?
ap
Jos on pakko sanoa vaan yks kumpaakin (niitä on niiiiiiiiiin paljon!), niin vastaan:
Remember when (Alan Jackson)
Ja hhhhhmmm, no heitetään nyt toi Tanssii susien kanssa leffa.
44?
ap
Nyt meni kyllä hieman pieleen, sillä mä olen 14 :D
Tää on vaikea koska biisi on nuorekas, mutta leffa on vanha ku taivas. Toisaalta kyllä nuoretkin voi tietty pitää vanhoista leffoista. Mäkin katoin jo teininä jotain 50-luvun amerikkalaisia leffoja.
Oisitko näillä perusteilla 22?
ap