Kerro lempibiisisi ja -leffasi niin veikkaan ikäsi!
Joku voi puolestaan veikata mun ikää, kun lempibiisi on Blue Oyster Cultin Don´t fear the reaper ja lempileffa on Clint Eastwoodin Hiljaiset sillat.:)
Kommentit (230)
lempibiisi on Darwin Hobbs: Free
ja lempileffa Dead Poets Society
Pikkasen vanhahtava musiikkimaku. 45?
ap
ikä on 29v :)
Ensimmäinen yhteys on vuonna 1997 julkaistu Robert Zemeckisin ohjaama elokuva. Se perustuu Carl Saganin samannimiseen romaaniin vuodelta 1985.
Biisi: Miles Davis Tutu
38?
ap
lempibiisi on Darwin Hobbs: Free
ja lempileffa Dead Poets Society
Pikkasen vanhahtava musiikkimaku. 45?
ap
ikä on 29v :)
Just meinasin tulla kehumaan itseäni kun on osunut aika hyvin veikkaukset, niin nyt on menny monta mönkään!
ap
Lempileffa on Flightplan & lempikappale on Turning Page- Sleeping At Last.
Tämän hetken suosikkibiisi:
Kendrick Lamar: Swimming Pools
Leffasta ei pysty sanomaan, kun en katso.
Tai sanotaan leffaksi Desperado, koska se on jäänyt mieleen.
Lempparileffa: Schindlerin lista Lempparibiisi: Tää oli kamalankamalan vaikea, mutta sanotaan nyt, että Queenin Show must go on
oot 42? Hauskaa kun valitsit Queenin biisin. Mä oon Queen-fani henkeen ja vereen ja kuuntelen sitä tälläkin hetkellä:) ap
Lempibiisi Hendrixin Voodoo Chile,
lempileffa Blade Runner.Jimi Hendrix on yksi mun lemppareista. Muistuu mieleen nuoruusajan poikaystävä joka oli mua vähän vanhempi, se opetti mut kuuntelemaan Hendrixiä. Sillä perusteella arvaan sun iäksi samaa kuin sen mun entisen eli 39?
ap
Meni hiukan pieleen, oon vielä vähän vanhempi :) Mut ihan oikeaan suuntaan arvasit kuitenkin, sulla on hyvä tuntuma noihin asioihin!
Ap, osuit ihan nappiin! 35 olen. Vähäks oot hyvä :)
joten tässä muutamat lempparit:
Leffoja: Missä olet Susan, The Beach, Paha maa, Piano, Viimeinen kesä..
Biisejä:
Eve: Rankkasateessa, Stratovarius: Hunting high and low, Heart: Alone, Apocalyptica: Not strong enough, Madonna: Papa don't preach..
Dirty Dancing
Oot aika nuori vaikka leffavalinta onkin Dirty Dancing... 25? ap
Biisejä:
Eve: Rankkasateessa, Stratovarius: Hunting high and low, Heart: Alone, Apocalyptica: Not strong enough, Madonna: Papa don't preach..
36?
ap
Biisi: yhtä hyviä Architecture in Helsinki- Wishbone ja Hanson- mmmbob
Leffa: Boys don't cry
Tsitsing! Tsitsing!
Arvaus oli täysin oikein :D
Biisejä:
Eve: Rankkasateessa, Stratovarius: Hunting high and low, Heart: Alone, Apocalyptica: Not strong enough, Madonna: Papa don't preach..36?
ap
Tsitsing! Tsitsing!
Arvaus oli täysin oikein :Djoten tässä muutamat lempparit:
Biisejä:
Eve: Rankkasateessa, Stratovarius: Hunting high and low, Heart: Alone, Apocalyptica: Not strong enough, Madonna: Papa don't preach..36?
ap
Upeeta, mahtavaa:D
ap
Kaivoin tän vanhan ketjun esiin ja tännehän oli tullut uusi veikattava. Mainittakoon että Natural Born Killers oli vuosikaudet mun lempparileffa ja osaan melkein kaikki vuorosanat siitä ulkoa.:)
Ihan vaan siitä syystä veikkaisin että oot ainakin aika lähelle mun ikiä. Siihen viittaa myös musamaku. Oisitko 34?
Saapi arvaa munkin ikää.
Lempikappale on Kent - Pärlor
Ja leffana Lukija
Saapi arvaa munkin ikää. Lempikappale on Kent - Pärlor Ja leffana Lukija
Veikataan 40?
ap
Leffa 50 First Dates ja biisi Nirvanan You Know You're Right.
olen 28v. Minulla on 35v isoveli ja ehkä jotakin vaikutusta. ;)