Kerro lempibiisisi ja -leffasi niin veikkaan ikäsi!
Joku voi puolestaan veikata mun ikää, kun lempibiisi on Blue Oyster Cultin Don´t fear the reaper ja lempileffa on Clint Eastwoodin Hiljaiset sillat.:)
Kommentit (230)
biisi: Sex Pistols, Pretty vacant
leffa: Paha maa
Veikkaan 39?
Sano että oon oikeassa, sano!;)
Mulla on muutama ystävä jotka tykkää Sex Pistolsista ja he on kaikki 38-40 vuotiaita.
ap
Lempibiisi on Kingston Wallin Shine on me ja lempileffa Ghost-näkymätön rakkaus
Kuka arvaa ikäni?
että oot päälle 40. 42?
ap
biisi: Avenged Sevenfold - Nightmare
leffa: Walk the lineap
minulle sinun olisi kannattanut tarjota sitä 39 vuotta. :(
Mietin hetken että olisin tarjonnut biisiksi Queenin kappaletta jotka ikuisesti mun soittolistalla. Mutta sitten päätin antaa ne mitä pyysit.
Sinä joka mainitsit Hansonin Mmbobin ja leffana Boys Don´t Cry.
Veikkaan että oot mun siskon ikäinen: 35?
ap
Sä oot 33v
Mun lemppripiisu on Sonata Arctican -Shy
Ja leffa on Fast and Furious 6
Leffa 50 First Dates ja biisi Nirvanan You Know You're Right.
28?
ap
biisi: Avenged Sevenfold - Nightmare
leffa: Walk the line