Kerro lempibiisisi ja -leffasi niin veikkaan ikäsi!
Joku voi puolestaan veikata mun ikää, kun lempibiisi on Blue Oyster Cultin Don´t fear the reaper ja lempileffa on Clint Eastwoodin Hiljaiset sillat.:)
Kommentit (230)
Dimmu Borgir Sorgens Kammaren
ja
Die Hard 1-4
Dimmu Borgir Sorgens Kammaren
ja
Die Hard 1-4
Dimmu Borgir
ja
Die Hard 1-4
vaikka nuo die hardit on suht vanhoja leffoja. Veikataan 26?
Tuo ylempi veikkaaja ei ollut ap.
ap
biisi: Lynyrd Skynyrd Free Bird
leffa: tanssii susien kanssa
Pistepiste: Elän sut uudestaan
ja
Naapurini Totoro
En pysty sanoa yhtä lempibiisiä enkä -elokuvaa, mutta tässä joitakin:
lempileffoja: Black Swan, Unelmien sielunmessu, Magnolia, Vihreä maili, Rakkautta vain
lempimusiikkia: Muse, Lana del Rey, 60-70 -lukujen rock kuten Doors, Jefferson Airplane, myös tuon ajan "iskelmä" toimii, Yann Tiersenin pianomusa, bilemusiikkina suomalainen junttidisco ja LMFAO-tyyppinen musiikki, urheiluun hard bass techno...
Elokuva: Tuulen viemaa Song: U2 Beautiful Day
47-vuotias?
28 vuotias :)
biisi: Sex Pistols, Pretty vacant
leffa: Paha maa
mutta laitetaan vaikka että biisi: Orlando di Lasson Prophetiae Sibyllarum ja leffa: Amadeus (en muista ohjaajaa, mutta se tosi tunnettu Mozart-leffa)
joten tässä muutamat lempparit:
Leffoja: Missä olet Susan, The Beach, Paha maa, Piano, Viimeinen kesä..
Biisejä:
Eve: Rankkasateessa, Stratovarius: Hunting high and low, Heart: Alone, Apocalyptica: Not strong enough, Madonna: Papa don't preach..
Sinä joka mainitsit Hansonin Mmbobin ja leffana Boys Don´t Cry.
Veikkaan että oot mun siskon ikäinen: 35?ap
ja lempibiisi Cohen: Waiting for the miracle
negativen moment of our love
sormusten herrat
Lempileffa - Rita Hayworth, avain pakoon (tai Shawshank Redemption, Tim Robbins ja Morgan Freeman)
UB40 - sanotaan nyt vaikka Kingston Town
negativen moment of our love sormusten herrat
että 27? Tää oli kyllä paha ja voi mennä todella mönkään:)
ap
Lempileffa - Rita Hayworth, avain pakoon (tai Shawshank Redemption, Tim Robbins ja Morgan Freeman) UB40 - sanotaan nyt vaikka Kingston Town
40?
ap
Lempileffa - Rita Hayworth, avain pakoon (tai Shawshank Redemption, Tim Robbins ja Morgan Freeman) UB40 - sanotaan nyt vaikka Kingston Town
40?
ap
Oikea vastaus 42
Sinulla on ilmeisesti poikkeuksellisen hyvä populaarikulttuurin aikajanakirjasto työmuistissasi =) Googlella tietty pääsee johonkin asti, mutta tulkinnat pitää tehdä itse
40? ap
Oikea vastaus 42 Sinulla on ilmeisesti poikkeuksellisen hyvä populaarikulttuurin aikajanakirjasto työmuistissasi =) Googlella tietty pääsee johonkin asti, mutta tulkinnat pitää tehdä itse
oon googlettanut aika vähän, vain muutaman leffan kohdalla oon katsonut keitä siinä näyttelee ja milloin se on tehty.
Mulla on tietty teoria siihen millä perusteella iso osa ihmisiä valikoi lempibiisin ja -leffan ja siihen perustan nää veikkaukset. Osa osuu, osa ei:)
ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2012 klo 12:06"]
Lempibiisi on Kingston Wallin Shine on me ja lempileffa Ghost-näkymätön rakkaus
Kuka arvaa ikäni?
että oot päälle 40. 42?
ap
Muistin nyt vasta katsoa mitä arvasit, ja pakko myöntää että olet loistava, olen nimittäin 41. :-)
Dimmu Borgir
ja
Die Hard 1-4