Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi tietäisi, että miehesi pettää sinua, haluaisitko, että kaverisi kertoisi sinulle?

Vierailija
22.08.2012 |

Minun hyvä keverini on ollut saman miehen kanssa 7 vuotta, häät olivat 2 vuotta sitten. Kaverini silmissä hänen miehensä on mitä täydellisin aviomies, ylistää aina häntä.

Olin lauantaina baarissa toisten kavereideni kanssa ja tämä hyvän kaverini mies tuli iskemään minua tanssilattialla. :/ Kävi kiinni peppuuni, pyysin toki lopettamaan. Alkoi ehdotella, että menisimme yhdessä minun luokseni jatkamaan iltaa kahdenkesken. Tein miehelle selväksi, että ei kiitos. Mies ei ollut edes kovin humalassa.

Pilkun aikaan, kun lähdin baarista oman löytöni kanssa, näin kun samainen mies hyppäsi taksiin, intiimeissä tunnelmissa jonkun naisen kanssa. :(

Kautta rantojen selvitin eilen tältä hyvältä kaveriltani, että tuliko hänen miehensä sillon lauantai yönä kotiin. Oli kuulemma tullut sunnuntai päivänä kolmen aikaan, ollut kuulemma kaverilla yötä ja vielä sovitusti.

En tiedä mitä teen, kerronko kaverilleni vai en? Toisaalta asia ei kuulu minulle, ei ole minun asiani puhua tästä, mutta hän on minun hyvä kaverini. Vaikeneminen tuntuu pahalta, mutta niin puhuminenkin... Mikä olisi paras ratkaisu?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syytä käydä seksitautitesteissä. Sivuseikka olisi kaikki nämä kenen vika pettäminen on ja miten loukkaannun ja kuka on pahanilmanlintu ja lässynlää. Kyse on terveydestäni.

Vierailija
42/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää. Vaimolla on oikeus kuulla totuus ja voi punnita sitten ketä uskoo ( mies tietenkin valehtelee vaimolleen ihan muuta). Ennen pitkää noita tulee lisää ja liitto hajoaa, jollei asia ole yhteisesti sovittu, siis että saa juosta vieraissa. Miksi pimittää tietoja ja suojella miestä? Sikahan se on ja petturi. Kun näin käy ja jos olette yhä silloin ystäviä, on turha sanella että kenties vuosia sitten mies lähenteli sinuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri tekee tuota

ihmettelen ettei miehen vaimo tiedä asiasta

tai ehkä ei halua tietää

tuttu tarina, yhdessä enää lasten vuoksi

Vierailija
44/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies naruttaa, niin en kestäisi sitä enää kaveriltakin.

Vierailija
45/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä että jos hänen miehensä pettäisi niin haluaisiko hän tietää? Usein ei haluta tietää jos on pettänyt kerran, mutta jos mies kouri ainakin kahta saman illan aikana niin sen verran rasvasesta käytöksestä haluaa varmaankin tietää. Mieshän nolaa vaimonsakin tuollasella julkisella ällöttävyydellä.

Vierailija
46/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin koska olen ollut tilanteessa, jossa minulle ei kerrottu. Kuulin asiasta vasta myohemmin "viimeisena". Oli kaverisuhteet koetuksella sen jalkeen.

Kertoisin, sillakin uhalla etta kaveri ei uskoisi tai "ampuisi sanansaattajan". Mielestani kaverillasi on oikeus tietaa, varsinkin kun mies ei valttamatta kayta kumia...

Tehkoot kaveri sitten sen tiedon kanssa mita haluaa.

Varoitin erasta kaveriani, joka alkoi tapailemaan pettajaa. Ei uskonut, mutta odotas kun meni pari vuotta niin kaveri soitti itkien, etta oli saanut tietaa, etta mies oli pettanyt hanta kahden eri naisen kanssa. Oli pahoillaan kun ei ollut uskonut, on viela tanakin paivana.

Et ole miehelle mitaan velkaa, mutta kaverille olet sen, etta olet rehellinen = kerrot mita tiedat, vaikka han ei kuulemastaan pitaisikaan.

Vierailija
47/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet mieheni kanssa, että emme vaadi toisiltamme täydellistä uskollisuutta. Ylipäätään emme vaadi toisiltamme, vaan olemme yhdessä täysin vapaaehtoisesti. Koska olemme naimisissa ja näytämme normaalilta perheeltä, kukaan ei tiedä tätä. En halua, että hyväätarkoittavat hölmöt kertovat minulle jotakin, joka ei kiinnosta minua, ja varmaan vielä odottaen, että järkyttyisin. Näpit irti parisuhteestani, hyeenat!

Vierailija
48/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä mitä itse tekisin, jos olisin tilanteessasi. Vastaukseni oli tosiaankin vain siihen osuuteen, että jos oma mieheni pettäisi ja ystäväni (riippuen toki ystävyyden syvyydestä; onko se sellainen, jonka asian mahdollisesti tultua ilmi raaskisit menettää, tyyliin "kun et kertonut vaikka tiesit") tietäisi, ehdottomasti haluaisin tietää.

Vierailija
49/49 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan se menee niin, että viestin tuoja "ammutaan", mutta silti itse olisin rehellisyyden kannalla.

Joskus et kerro, ja vaimo saa joskustietää, että olet tiennyt näistä miehen toimista, hän loukkaantuu aivan varmasti, mutta jos taas kerrot, niin silloinkin voi tulla rapaa niskaa.

Joskus olen miettinyt, että jos tällainen tapaus tulisi tietooni, niin saattaisin lähestyä ensin sitä pettävää osapuolta, ja sanoa, että tiedän hänen touhuistaan, enkä voi hyväksyä sitä. Ja saattaisin jopa kiristää, että jos ikinä näen tai kuulen hänen pettävän kaveriani, niin kerron kaverille samantien. (Kerran voi tehdä virheen, mutta ei kahdesti...)

Itse toivoisin todellakin, että minulle tavalla tai toisella kerrottaisiin mieheni touhuista, jos tällaista olisi meneillään. Siten olisin itse vastuussa siitä, miten toimisin jos mies on epärehellinen, enkä eläisi jossain vaaleanpunaisissa harhoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä