Millainen puolisosi on humalassa?
- mies, 40v. Ei humallu herkästi, muutaman oluen jälkeen ei huomaa vielä mitään muutoksia käyttäytymisessä
- hieman enemmän juotuaan hilpeä ja hyväntuulinen, puhelias ja sosiaalinen, yksin juominen ei sovi ollenkaan, vähintään pakko soitella kavereille jos ei muita puhekumppaneita saatavilla. Ei kuitenkaan jankkaa samaa vaan sinänsä ihan järkeviä juttelee.
- baareihin/ravintoloihin ei yleensä ole kovin innokas lähtemään, ei välitä tanssimisesta ja yökerhot mielestään liian meluisia (=ei voi jutella)
- jossain vaiheessa käy hellämieliseksi ja alkaa ylistää minua, kertoo miten rakastunut ja onnellinen on jne. - tekee sitä kyllä selvinpäinkin mutta humalassa korostuu. Muistelee mielellään tapaamistamme ja suhteemme alkuaikoja.
- jos humaltuu vielä enemmän, menee lopulta vaitonaiseksi ja uni vie voiton nopeasti. Hyvin harvoin kuitenkaan tähän päätyy.
Kommentit (28)
joskus mietin millainen mahtaisi olla. Menettääkö sitä jotain oleellista elämästä olemalla naimisissa absolutistin kanssa?
Mä en kestäis olla absolutistin kanssa, koska ne 90%:sti on tiukkapipoja ja paheksuu muiden ilonpitoa. Ja ite tykkään ottaa kuitenkin.
Ikää 35. Ei myöskään humallu kovin herkästi ihon (lihaksikkaan) kokonsa vuoksi. Tykkää laulaa karaokea ja lähtee mielellään lähipubiin istumaan, muutenkin käy paljon sosiaalisemmaksi ja haluaa höpötellä ihmisten kanssa, eniten kuitenkin minun. =)
Käy myös melko sentimentaaliseksi, puhuu minusta erittäin rakastavaan sävyyn (tekee sitä selvinpäinkin, mutta huppelissa joskus rasittavuuteen asti... =D ), haluaa halailla, kehuu ulkonäköäni ja sitä miten helppo mun kanssa on olla. Heittää tosi hyvää läppää, mitä tekee toki selvinpäinkin, mutta varsinainen huumorimies siitä kuoriutuu humalassa.
Ei ikinä käy aggressiiviseksi tai riidanhaluiseksi, ei minulle eikä kellekään muullekaan.
Ihana, as usual. ?
Ex muuttui hirviöksi. Nykyinen on muuten vaan hölmö.
hän on paljon lupsakkaampi humalassa, nauraa paljon. ikää on 32V.
Mies 47v. Laulelee ja tanssahtelee.Laulaa karaokea. Jankkaa rakkauttaan varsinkin petipuuhissa. Ai niin hänestä tulee todella kiimainen ja haluaa harrastaa seksiä jo yleensä rappukäytävässä. Minunkin ex muuttui hirviöksi ja ei sammunut koskaan valitettavasti.
Muuttuu puheliaammaksi ja tunteellisemmaksi. Ei kuitenkaan oikeastaan sammalla ja muutenkaan alkoholin vaikutus ei oikeastaan näy kuin vasta todella monen oluen jälkeen (jotain kymmenen), jolloin sitten alkaa motoriikka vähän mennä. Puheessa se ei näy kuin vasta sammumista lähestyessä. Onneksi övereitä sattuu harvoin.
Joskus tuo puheliaisuus ja tunteellisuuskin kuitenkin vähän ärsyttää, kun se ei ole ns. normaalia häneltä :)
mutta lisäksi alkaa aina fiilistellä musiikin parissa ja soitella vanhoja hittejä
Muistaa kyllä, ja pahoitteleekin, muttei osaa selittää syytä käytökselleen. Ja itse olen sitä mieltä, ettei kukaan sano tai tee humalassakaan mitää sellaista, minkä voisi täysin laittaa vain humalan piikkiin..
Olen huomannut, että mitä kireämmällä miehen pinna on esim. työasioiden takia, niin sitä herkemmin tuo rähinävaihe tulee. Samoin mitään väkeviä hänen ei kannattaisi ottaa, koska nekin selvästi tekevät sitä riidanhakuisuutta.
Muutama vuosi sitten häpesin silmät päästäni, kun miestäni selvästi ärsytti eräs nuori parikymppinen lippispäinen poika, joka tanssi tanssilattian reunalla. Satuin näkemään, kun mieheni ohimennessään "vahingossa" tönäisi kyynerpäällä tätä nuorta miestä.