Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*tRuPLiEn SuNnUnTaIsUpInAt*~*~

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoin muuten vaan sen verran että oltiin hirvipeijaisissa ja mies oli kaatokännissä ja muutenkin koko ilta ja viikonloppu ihan päin helvettiä sit. :' (

Munkaan ei tartte kaikkea sietää...

Vierailija
22/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoikin sitten taas mun nettiriippuvuus. Mies lähti taasen ja vei auton :( oon siis " lukittuna" tänne korpeen.. Noh bussilla pääsee... Onneksi on 2 vapaapäivää lorvailuun varattuna!! :) keskiviikkona aamuyöllä (8.30) on sitten neuvolalääkäri :) pääsee kuuntelemaan sydänääniä!! Toivottavasti kuuluisivat! (to tosin kuulin jo vähäsen :) )

Eilen illalla/yöllä käytiin miehen kanssa kaverin pippaloissa kääntymässä ja kun jouduin kieltäytymään drinksuista (mies yritti kyllä viimeiseen asti et hän voi ottaa ja mä oon kuskina) siitäkös heräsivät kyselemään enkä sitten halunnu valehdella joten saoin totuuden: 2 mun lapsuudenystävää itki sitten onnesta mun kanssa: ja jos vaan merkit paikkaansa pitää niin täällä kylällä ei oo sitten enää kun meidän vanhemmat jotka ei tiedä tästä raskaudesta! :)

[b]Nansku[/b]: sulla tosissaan ei oo ihan helppoa ollut raskausaikana, mutta nyt aletaan olla viikoissakin jo voiton puolella! Kyllä se jaksaminen taas sieltä kohottaa päätään ja pian on jo pikkuinen vauvelikin sylissä!!

[b]Neiti [/b] Jaksuja myös sinne!! Kyllä se elämä taas voittaa sielläkin!!

Juttua oli tästä tammikuun tapaamisesta että kun Neiti tulee pk-seudulle niin voitais taas koittaa kerätä porukkaa kasaan... Katzuko se kyseli sitä...

No taidan mennä syömään sipsejä ja kuuntelemaan lässymusaa: on jotenkin ihan apaattinen fiilis... Kävin kauheessa rääkkijumpassa joten perse ja takareidet muistuttaa lähinnä hyytelöä....

Huomiseen taasen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita laittaa mies ruotuun siellä!! Jospa se pian oppis toimimaan niin ei tartteis mäkättää.... Ne on kyllä niin ärsyttäviä noi pilalle passatut ukot: olettaa että palvelu pelaa vaikka äiti on vaihtunut vaimokkeeseen... Täällä on kanssa välillä semmonen: " tee mulle leipää" kaiffari passattavana...

Nyt on jo tosin oppinu viemään vaatteet pyykkikoriin ja huuhtelemaan lautaset kunnolla ruokailun jälkeen niin ei tartte liotella niitä kun joskus satun tiskaamaan!!! Et kyllä ne jokseenkin kehityskelpoisia ovat kuitenkin ;)

Mulle muuten luvattiin astianpesukone kun kävin kyselemään että ens kesänä kyllä saa miekkonen pistää näppisä tiskien sekaan kun vauva tulee... joten tiskikonetta ootellessa... :)

joo mut ny meen...

Vierailija
24/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä mennyt kirkolla lasten pyhäkoulua pitäen. Ja tietenkin Idolseja seuraten. Nukkumaan käypi seuraavaks tie :) Tai ehkä sitä ennen nautitaan miehen kanssa hetki lähekkäin ;D

(huomenna sit perehdyn pinoon!)

Vierailija
25/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kotiuduin töistä, huh. Kello on taas niin paljon et ei tässä enää enää paljon ehdi/jaksa.

Huomenna mennään etsimään meille [color=red] uutta autoa!!! [/color] Vähän siistii, ollaan jo molemmat aika kypsiä noihin kahteen p*skaan. Nyt sijotetaan siihen uuteen sen verran enemmän että pitäs ihan suht ok auto saada sillä rahalla.

Mitenkäs hei nyt sitten [color=blue] MARIPOSA ja JOHELLE [/color], ootteko nyt sitten tuplaus linjalla vai vieläkö on harkinnassa?

Neiti, osanottoni. Se on siis niin sieltä itsestään kun menee viinan kanssa överiks, mun mies kanssa välillä harrastaa sellasta ja suoraan sanottuna oon pari kertaa ollu niin raivoissani/loukkaantunu, että on ollut lähtö lähellä. Mut kyllä se siitä sitte!!! Tsempitykset ja v*tutuksen karkotukset täältä sinne sulle. =)

Todellakin ihania nämä tädin vierailut. Punaperäjengi taas rulettaa muut kumoon. Jotain arviolta 4,5 litraa tunnissa lentää tavaraa pöksyyn. Hymyile siinä sitten asiakkaille kun koko ajan on mielessä: " apua, tulikohan toi satsi läpi" *arrggghhh*

Mulla on vauvakuume ihan pikkiriikkisen nostanut päätään, jotenka ehkä se tästä!!!!! =) Tulin siihen tulokseen, että se on laskenut sen takia että oon alkanu liikaa murehtii kaikkia asioita, että miten pärjätään taloudellisesti jne. Mut kun on 120 000 velkaa niskassa niin kyllä se vähän pistää fundeeraamaan! =/

Eiköhän ne kaikki asiat silti aina suju ihan hyvin, joten vois alkaa ehkä asennoitua niin että nyt jatkettais yritystä, jos vaikka syysnyytti meille suotas.

Sinänsä näistä pohdinnoista ei ole kelleen mitä iloa, että täällä vasta kp vaivainen 2.

mi-hi-hiii

Vierailija
26/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEITI: Harmi ettei viikonloppu menny aivan niin kivasti. Tuli väistämättäkin mieleen nuo oman hellun lomat sieltä joukoista. Kun oli siellä kauan ollut ja tosi vähillä virkkeillä (niin juomisen kun muunkin suhteen) niin sit pari kertaa vetas kyllä sellaset överit että hermo meinas mennä. (ja siis kaikkist paras oli se kun meikäläinen oli sairaalassa tipassa ja herra biletti kavereidensa kanssa!) Mutta kai se on noilla miehillä jonkulainen tarve nollata tilanne kun vapaalle pääsee pitkästä aikaa. Parempaa mieltä ja jatkoa sinne! =)

SERPPU: Juu sitä mietin itekkin että siellä joukoissa on kyllä aina kaikki valmiina, ei MITÄÄN ole tarvinnu tehdä ite. Noh, minä alan kyllä KIINNITTÄÄN sitä tähän arkeen ennen ku tuun hulluksi. ;)

MII: Oi kiva, uus auto. =) Ja kiva et sun vauvakuume nostaa taas päätään, jospa tuut sit taas enemmän kirjottelemaan. *kaipaillu miin hulluja juttuja* ;D Meidän tuplailusta en osaa sano muuta ku et ässätään ilman ehkäsyä. Siis aina siinä välissä ku ei kinata jostain.;) Ei meillä oikeesti ole varsinaisesti päätetty mitään, mutta enpä kyl usko että moneen kuukauteen tärppäiskään. Kattoo tässä nyt......... Mut ihanata, sua alan tsemppaamaan senkin edestä!!

MIITSU: Meillä on kyl tiskokone, mut siitä huolimatta ne tiskit joutuu huuhtelemaan, koska harvemmin konetta laittaa heti päälle kun on syöty.. Ja sit kun sen vihdoin saa päälle, ne tiskit on kuivunu sinne ja taas tarvitaan talttaa. Siitäkin yritin sanoa tänään, et ei ole kiva sitä yhtä samaa lautasta tai jälkkärikippoa lappaa edes takasi sinne koneeseen kun ei se ole lähtenyt puhtaaksi. Ja tämä siis oli sit sitä mäkätystä taas... Pikku juttuja, ja alkaa tuntuun et se ei tee niitä ihan senkään uhalla että minä pyydän/käsken. Hiton miehet!

NEKKU: Nyt oon taas vähän kuutamolla.. Mitäs tanssihommia se sinä harrastat?

Nyt parempaa huomista odotellessa .. Öitä!