Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*tRuPLiEn SuNnUnTaIsUpInAt*~*~

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä miehen yövuoron mukaan kukun vielä ja tuli mieleen et nyt jos joskus on mun tilaisuus alottaa pino. ;) Nyt voinkin sit hipsiä nukkumaan..

Vierailija
2/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa hyvä että pääsit säkin pinon päällimmäiseksi joskus :)

täällä vasta heräsin, mies lähti töihin sika aikaisin. täytyy siivoilla kun molempien vanhemmat tulossa kahville myöhemmin. tänään siis ohjelmassa kahvittelua mutta käydään myös lentsikentällä fiilistelemässä ;)

Sain Emmasannalta viestin ja kaikki on hienosti, hän saa sitten itse paljastaa enemmän... ;)

Soffu menikös pukujuhlat hienosti?

nyt aamiaiselle ja siivouspuuhiin! moikkelis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Millonkohan se mahtaa tulla kertomaan uutisensa, jännittää!

Mä valmistaudun tanssitunnille (alkaa 12.00), puolen tunnin päästä tulee jo sisko hakemaan.. Niin ja tyttö nukkuu vielä :O Pakko mennä herättää se kohta. Onneks se jää tänne (siskon mies tulee tänne lasten kanssa).

On muuten niin talvinen keli, ettei oo tosi! :D Lunta on jo ihan simona. Ja nuo puut on ihania kun oksat notkuu lumesta.

[b]Leppoisaa sunnuntaita toivotellen![/b]

Vierailija
4/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan väsyneenä vieläkin mutta pakko oli vääntää ittesä sängystä ylös ja syömään kun oli kamala nälkä...

Mies luuhaa taas ties missä kylillä, lähti tunti sitten asentamaan vaarilleen tietokonetta, taas vaihteeksi.. joten taidan heittäytyä viel tonne sängylle pötkölleen... vapaapäivänä saa lötköttää!!

Kiitokset viel kerran MARIEELALLE eilisestä emännöinnistä!! Ihanat lapset sulla ja kaunis koti!! :)

mutta leppoisaa SUNNUNTAITA kaikille!!!

Vierailija
5/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinningkin jäi nyt aamusta tämän takia;)

Joululahjoja lähden taas metsästämään :) *rakastaa sitä*

Sulla on [b]Marieela[/b] kyllä tosi ihanat lapset! Ja kiitos kun jaksoit emännöidä meitä :)

Mä olen tulossa joululomalla [b]Jyväskylän[/b] suuntaan.. En kyllä tiedä kuinka kauan siellä ollaan, että ehtiskö sitä näkemään siellä päin asuvia..?:) laitankin sulle [b]Jellona[/b] siitä yhdestä asiasta sähköpostia...

Mulla on tässä muutaman päivän ollut alaselässä [b]menkkajomotuksia[/b]. Tänään selkeästi kovempia. Jospa ne vaikka tietäiskin tätiä!! *toivoo*

A kp46

Vierailija
6/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Johelle minkä teit! ;-) Eihän täällä nyt malta pysyä housuissaan tuon Emmasannan asian kanssa!!!!!!!!! Toivottavasti tulee pian sitten itse kertomaan:)

Tänään emännöin Tupperi-kutsuja, joten siivousta ja tarjoilujen laittoa tässä ohjelmassa. Oh, hoijaa kaikkea sitä itselleen järjestää:) Ei vais, onhan se mukava saada vähän vieraita.

Mukavaa päivää kaikille!

Talvikki*rientää hommiin*

Vierailija
7/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain jännittävää siis luvassa eikä ollenkaan vissiin sitä mitä pelättiin vai mitä [b]Johelle[/b]?? Laittoko se [b]Emmasanna[/b] että millonkohan se tulee kertomaan niitä uutisia?? (millon pääsee sairaalasta?) JOs se nyt sitä tarkoitti.... ;-)

Kiitos vielä eilisestä tosiaankin erityisesti emännälle!!! Tosi kaunis koti teillä on.... : ) Meillä kun ei mikään huonekalu sovi toiseen.

Eiliset juhlat meni ihan kivasti. Piti lähteä suht ajois pois kun mies meni tänään klo 7:ksi töihin.

Jeps, mutta nyt jääkaapille etsii elämää....

Soffu 9+4

Vierailija
8/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sitä mitä pelättiin! (Johellellä mun puh.numero...)

Vierailija
9/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmasannan uutisia ootellaan täälläkin :D Piti laittaa ovi lukkoon,että pääsin hetkeks salaa koneelle lukeen viestejä :))

Mun menee hermot tähän tätiin,kun se ei tajua jo lähtee. Ei mulla ennen näin pitkään ole vierailut kestäneet,niinpä oon miettinyt,että jos se sit oli kuiteski tosi varhainen keskenmeno,kun oli niin selkeet oireetki,mut en tiedä. Kun nyt loppuis ennenko tarvii mennä kaavintaan...:(

Mutta onneksi on paljon lunta :)

Vierailija
10/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätty ollaan jo aikoi sitte mut tyttö valtasi koneen herättyään ja nyt vasta sain kun lähti ulos pulkkailemaan ;)

Täälläkin tosiaan lunta tulvillaan ja puut kauniita lumen kuurauksesta =)

Sopivasti 2 astetta pakkasta, nyt ei voi kun toivoo et säätiedotus menis väärin ja ne sateet ja lämpö EI tulis takas *huokaa*

Kiitos kaunis itsellenne eilisestä olemisesta ja mukavasta seurasta :) Ja kehuista, tietenkin ;)

Emmasannalla onkin sitte meille uutisia piakkoin, kiva kiva :)

Tänään meilläkin ois tarkoitus suunnata jouluostoksia tekemään, kivaa ;)

Täytyy toivoa että pahaolo pysyy kurissa jotta pääsee nauttimaan ;)

Jouluostoksien teko on ihanaa mutta nyt on kyl rahat tänä vuonna nihkeessä joten jokainen tyytyköön lähes muistamiseen vain :/

SOFFU, eilen oli puhetta niistä ystävistä ketkä haluis tietää jo ootteko raskautuneet jne, saivatko selville vai pystyitkö pitämään vielä salassa?

Mutta pidemmittä puheitta menen laittautumaan, kohta mies muksuineen tunkee syömään ja sitte mennään :)

Marieela rv 10+0, eli täysi 10, jeee!!!

Vierailija
11/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhihi, ei saaneet selville! Yritin viimeseen asti välttää kommunikointia sen tytön/naisen kanssa. Kyllä huomasin että se kuunteli kun kieltäydyin glögistä jossa punaviiniä. Korvat oikein poimivat sen tiedon : ) No kerrottavahan se on kun mennään viikon päästä niiden luo illalliselle.

Nyt kyllä tuntuu ekaa kertaa ettei tää aamupala pysy sisällä, ou nou!

Vierailija
12/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotetaan innokkaasti Emmasannan kuulumisia! Täytyy ilmeisesti käydä vilkuilemassa täällä vähän väliä.

Itsellä on alkanut aamu huonosti. Olen tuskaillut suuren pyykkivuoren äärellä, kun pyykkikone ei ole suostunut toimimaan. Koneesta on jho vähän aikaa kuulunut pieni raksutus, mutat nyt se on ilmeisesti mennyt kokonaan rikki. Olin suunnitellut peseväni tänään kolme koneellista, mutta nyt täytyy vain odotella, että mies tulee kotiin ja viedä sitten pyykit vaikka anopille. En jaksa raahata pyykkejä bussissakaan.

Mitäs Matteusk on mieltä minun ja Talvikin eilisistä tapaamissuunnitelmista? Sopiiko paikka? Mikä aika sinulle sopisi silloin 10. tai 11. päivä?

Vierailija
13/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kertomaan, että täällä ollaan hengissä ja vauva voi hyvin massussa ainaskin potkii kovasti.

Itselläni mieli on täysin maassa. En tiedä mikä kamala masennus muhun on iskenyt, en jaksa mitään. Kauppaanlähtökin on täyttä tuskaa, mikään ei huvita eikä kiinnosta. Munhan pitäis olla onneni kukkuloilla, mutta ei. Oloa ei paljoa helpota flunssa joka on kiusannut jo viikkoja. Mutta kaipa tästä selvitään vielä.

Olisin niin mielelläni tullut mukaan pikkujouluihin, mutten jaksanut, enkä halunnut tulla tartuttamaan ketään.

Vilkutukset kaikille!

Vierailija
14/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe hienon syyskeijujen listan oot tehnyt, sinne mäkin toivottavasti kuulun mut en nyt vielä ilmottaudu.. katsotaan sit matkan jälkeen! ja syyskeiju-nimi musta on ihana! :)

Marieela mukavaa ostospäivää ja toivotaan ettei pahoinvointi yllätä :/

Soffu kyllä se kaveri sit varmaan aavistelee jos kerta huomas kun kieltäydyit alkoholista ;) viikon päästä se vaan kiemurtelee tuolillaan kun ei kehtaa suoraan kysyä :D

Ei muuten ole mitenkään tarkoitus tahallaan teitä piinata sillä, että pihtaan Emmasannan uutisia mutta ajattelin että ehkä hän haluaa mielummin itse ne sitten kertoa kun koneelle pääsee (en tiedä milloin), asiasta ei ollut puhetta mut pelaan nyt varman päälle! joten koettakaa pysyä housuissanne ja hameissanne :)

Nekku söpö on kuin mikä se Irmeliini ;)

nyt mie meen joten haudi vaan ja palataan illemmalla! kaunista päivää kaikille!

Vierailija
15/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se hiljaisuus Emmasannan suunnalta sitten tiesi! =) Ihanaa!

Nanskulle kovasti piristyssäteitä! Onneks aurinko yleensä lopulta voittaa harmaimmankin pilven! =)

Täällä ei mitään uutta. Jalkaa särkee ja huomenna varaan ajan röngteniin. Sitä kun pistää omituisesti, kun venyttelen sängyssä. Ja kun ei tarvi itse maksaa niin käynpä sitten varmistamassa.

Sain eilen tuolta lakipalstalta tietoja vahingonkorvauksista ja ei ne kyllä kovin kummoisia ole. Ihan lievissä ei korvata mitään eli jos sairaslomaa on myönnetty max 2viikkoa. No mä sain miltei kolme joten kai kuulun siihen hiukan enempi kuin lievään josta oikeuskäytännön mukainen korvaus on 200-1000 euroa.

Eli nyt sitten ootan mitä ne prismassa meinaavat ja pitänee tyytyä siihen eikä ruveta tappelemaan etten häviä koko juttua.

Kp 8/29 ja tylsää oviksen oottelua vaan tällä hetkellä elämä. Miks aika menee niin hitaasti.. no ens viikolla saan sentään alottaa tikuttelun niin jotain " jännää" ees tiedossa.

Hauskaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
16/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin anopilla syömässä ja silmät ristissä sieltä kävelin kotiin ainoana ajatuksena että nukkumaan... noh, sitten Mirulii soitteli ja unet kaikkos samantien ;) joten jos hetken surffailis ja sitten päikyille jos mies kerkeis viekkuun kanssa.

SOFFU: mahtaa se ystävä kieriskellä nyt jännityksessä viikon, jos sitten viikonpäästä vasta saa selvyyden epäilyksille!!

AXE: mulla ei tänään tullu yhtä hyviä ajatuksia auringonpaisteesta: selkis vaan että meillä on ihan törkeesti pölyä joka paikassa.... yök, huomenna pakko siivoilla: tänään vaan imuroin ylimpiä pois häiritsemästä... pari kissaa sais halvalla... ei irtoo karvaa, ei yhtään.....

Joululahjashoppailijoille kovasti peukutuksia että saatte rahat tuhlattua!! :)

NANSKU: Voimia kovasti sinne!

Vierailija
17/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, että eilen on oltu liikenteessä koko päivän. Tänään on väsyttänyt taas niin maan penteleesti. Piti ottaa pojun kanssa oikein päikyt. Paha olo on myös tänään ollut pitkästä aikaa riesana. Liekö eilisellä mässäyksellä vaikutusta asiaan... Minunkin puolestani vielä kiitos viimeisestä kaikille läsnäolijoille ja eritoten emännälle.

Kiva, että emmasannalla kaikki hyvin ja pikkuinen jo maailmassa. Jännityksellä odotellaan täälläkin yksityiskohtaisempia tietoja.

Johelle: Teillä se lähtö sen kuin lähestyy. Mua ihan jännittää teidän puolesta. Muista nyt vähän relatakkin ennen matkaa, ettet sitten reissussa oo ihan sippi kaikesta stressaamisesta :)

Soffu: Kiva että raskaus pysyi salassa vielä ainakin viikon verran. Ensi viikolla voi tosiaan sitten olla taas toinen tilanne.

Nansku: Jaksuja sinne. Kyllä se taas iloski muuttu. Taitaa hormoonit jyllätä ja viedä mielialaa alaspäin.

Talvikille mukavia tuppereita!

Axelle ja Marieelalle löytörikasta joululahjojen hankintareissua!

Mä oon yrittänyt täällä vähän siivoilla, minkä tältä väsymykseltä oon jaksanut. Eli hyvin vähän. Mut sainpahan imuroitua ja vessan kuurattua. Tiskit vielä odottas. Mut jospa mies ne hoitelis kunhan tulee raksalta kotiin. Toivossa on hyvä elää...

mirulii 9+3

Vierailija
18/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä vapaapäivinäkin itsensä niin kiireisenä pitää ettei edes koneelle ehdi;) Oli niin kaunis päivä et oltiin koiruuden kanssa metsällä ja siellä sitä aikaa kuluikin lumisia maisemia ihaillessa:) Ja kevättakit sain vihdoinkin hoidettua pesun kautta varastoon, ja loput talvitakit tilalle naulakkoon:)

Kiva että pikkujoulut oli onnistuneet:) Mitkäs partyt ne sillon tammikuussa on?

[b]Nanskulle[/b] kovasti voimia masennukseen, tää pimeä vuoden aika ym. saa itse kunkin mielen matalaksi, mutta ajattele kohta on jo kevät ja sitte ei oo enää aikaakaan kun saadaan omat pikkuiset nyytit syliin:) Ja lähestyvä joulukin piristää kummasti mieltä kaamoksen keskellä.

Mun kävelylenkit alkaa sitte olla aika tuskaa. Kauheet alavatsa kivut alkaa kun vähän pidemmän lenkin kävelee:( Loppumatkasta täytyy pitää vähän väliä taukoja ja vauhdin pitää olla tosi hidasta, et kestää kipuineen kasassa:/ Mut ainakaan vielä en oo lenkeistä luopunut sen takia *sisulla vaan*. Ja nyt on kylkiluista tullu ihan hirveen arat, nukkuminenkin sattuu niihin, eikä sopivaa asentoa löydy millään. En sitte tiedä olisko tuo pikkuinen jo niin iso et sais potkittuu kylkiluihin en ainakaan oo huomannut mitään sellasta. Neuvolakin on vasta vkon päästä. No onpahan kerrankin jotain asiaa siellä;) yleensä meidän nlakeikat on ollu aika nopeita kun ei koskaan ole ollu mistään mitään valittamista tai kysymistä.

Mä lähden soittelemaan pienelle klassista ja nostan jalat kattoa kohti, nyt kun kerrankin on aikaa rentoutua:)

Katzu & niksu rv 26

Vierailija
19/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yöllä kolmeen asti ennen kun pääsin nukkumaan.. Olin unohtanu et sängyssä ei ole lakanoita ja niitä sitten kiroten laittelin. :/ Ja tänään heräsinki sitten vasta yhdeltä, meni päivä pilalle. En ole oikein päässy vauhtiin ollenkaan. Ja sit oli tietty vähän sanaharkkaa miehen kans. Alkaa jo tuntuun et pystytäänköhän me asumaan saman katon alla ollenkaan.. Minä kuulemma mäkätän (!!) liikaa. Eli mainitten vaatteista tai astioista jotka on jääny lojumaan pitkin taloa. On kuulemma pikku juttuja,ettei niistä kannate MÄKÄTTÄÄ koko aikaa. Millähän saisin sen tajuaan että ei ole mikään pikku juttu pitää taloa siistinä ja viihtysänä ja et se on melkein mahotonta jos toinen ei edes yritä olla niinku ihmiset. En voi käsittää sitäkään et jos juo mehua ja purkki tyhjenee, niin ei voi laittaa sitä purkkia roskiin vaan se jää siihen pöydälle lojumaan. Roskis on 2 metrin päässä. *grrrr* ..Sen siitä saa ku ottaa ukoksi miehen jota on äiti passannu ihan niin kauan ku on kotona asunu.

Noni, tulipahan vähän purettua sitten. Sori tytöt! Nyt taidan mennä hermosavuille...

Niin ja kun se EMMASANNA nyt pääsis nopeesti kertomaan meille uutisia. En jaksa oottaa.........

Vierailija
20/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, mä haluisin kans hetihetiheti tietää Emmasannan kuulumiset! Mutta ei auta nyt kuin malttaa mielensä :o)

Mariposa:

Ääääh sitä ukkoasi! Ehkä myös turvaajareissu vaikuttaa asiaan? Eikös sun mies tullut just maailmalta (*miettii muistaako sittenkään oikein..*)? Siellähän on saanut kuitenkin olla varmasti " valmiin pöydän ääressä" ja keittiöhenkilökunta on passannut. Ehkä se siitä taas, kun hän pääsee arkeen kiinni?!

Nanskulle

voimahalit! Ei ole sinulla olut helppo raskaus ei... Mutta hienosti olet pärjännyt! Pikkuinen on pysynyt matkassa ja potkuttaa masussa äitiään eteenpäin tsempaten :o)

Hiukan kateellisena luin teidän pikkujouluterveisiä... " Oi, jospa oisin voinut olla mukana" :D

Tämä päivä sujui talven ekoja lumiukkoja tehdessä. Huomiseksi lapset menevät hoitoon ja mä meen tekeen joululahjaostokset. Mulla on tiukka lista laadittuna valmiiksi " mitä-kenelle ja mistä" . En haluaisi yhtään turhaa haahuilua kaupungilla, mua jomottaa kävellessä toi lantionseutu niin kovaa.

Tiistai on varattu remonttipäiväksi, josko toi yläkerta askel kerrallaan edistyisi niin, että jouluksi siirrettäis sängyt sinne..?

Ja keskiviikkona ajellaan viemään mun vanhemmille ja lasten serkuille sitten lahjat jo valmiiksi (asuvat 100km päässä). En halua sitäkään reissua jättää ihan viimetinkaan.

Pakko käydä kyllä niitä emmasannan kuulumisia aina välillä tarkkailemassa, mutta muuten palaan todennäköisesti torstaina astialle!!!

Serppu (hyppää ens viikolla rviikolle 30)